רשת פאפא ג'ונס פותחת סניף חדש של פיצה בחדרה, הסניף יצטרף לשורה ארוכה של סניפים חדשים שהרשת מתכננת לפתוח ברחבי הארץ עד סוף 2021, אשר יספקו משלוחים חינם ועוד הפתעות מפנקות ומרגשות שיגרמו לכם להתמכר.

כלים
פאפא ג'ונס
פאפא ג'ונס

 

פאפא ג'ונס היא רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם עם מעל 6000 סניפים ברחבי הגלובוס וקהל לקוחות אוהד. הרשת ידועה בשל הסטנדרטים הגבוהים שלה הבאים לידי ביטוי באיכות וטריות חומרי הגלם, קונספט התואם את הסלוגן העולמי Better ingredients Better pizza, והרווח הוא כולו שלכם והוא מגיע עם מגוון טעמים מקוריים וייחודיים שטרם הכרתם בענף הפיצריות המסחריות עד היום. זוהי לא רק הרשת הצומחת בעולם, אלא גם הרשת הצעירה והמגניבה ביותר שנותנת בראש לרשתות המתחרות האחרות.

גם הסניף החדש של פיצה בחדרה נוקט בגישה שונה לחוויית האוכל הזו, ואתם מוזמנים לחוות את הגישה המקובלת היחידה לסגנון פיצה המתבסס על רכיבים איכותיים וטריים.

קחו למשל את עניין הטריות. לא מדובר כאן על קלישאה אלא על סיפור של ממש. ההקפדה על ייצור בצק במפעל שהוא בבעלות הרשת ועל בסיס יום יומי הוא שמהווה את ההבדל הכי גדול בין פאפא ג'ונס לבין רשתות הפיצה האחרות. וזה מה שממצב את פאפא ג'ונס כרשת השלישית בגודלה בעולם, שללא ספק עושה צעדי ענק לתפוס את ראש הטבלה תוך זמן קצר.

הבצק הטרי מיוצר בהתאם למתכון סודי ומקורי של פאפא ג'ונס, במפעל בישראל ונשלח בקירור לסניפים ברחבי הארץ ואינו עובר הקפאה לעולם. רוטב הפיצה המפורסם של הרשת, והיצע רחב של שילובים מעניינים על הפיצה ותערובות קולינריות של תוספות במגוון טעמים, יוצרים יחד את הפיצה המושלמת. ואם תוסיפו כמה מנות צד וקינוחים משגעים, תוכלו לחוות הגדרה חדשה של אושר, שעדיין לא הכרתם.

פיצה בחדרה מציעה את כל הטעמים שאתם אוהבים, והרבה יותר זה אומר שאתם מקבלים בצק פריך וטרי יותר, יותר גבינת מוצרלה מאה אחוזים, וכמות משוגעת של תוספות.

כל הפיצריות של הרשת ברחבי הארץ מאפשרות ללקוחות לבחור ממגוון רחב של מרכיבים, והתפריט כל כך עשיר, שתוכלו להרכיב ארוחה משפחתית שתתאים גם לילדים, גם למבוגרים, גם לאורחים חובבי בשרים, וגם לצמחונים או טבעונים.

כל פיצה ייחודית ומתאימה לכל העדפת טעם. אפילו אם אתם מוכרחים המון חריף על הפיצה שלכם

כך, למשל, תוכלו למצוא בסניף פיצה בחדרה החדש את הפיצה האיטלקית החריפה שכוללת פפרוני בקר, כדורי בשר וצ'ילי כתוש. תוסיפו בצד את רוטב השום האגדי, וקיבלתם מנה מדהימה. אפשרות נוספת לאוהבי החריף המתון יותר היא לבחור פיצה קריביאן, שמורכבת מפפרוני בקר, בצל סגול, אננס, ופלפל פפרוצ'יני פיקנטי.

הבצק של הפיצות האותנטיות של הרשת מיוצר טרי מדי יום ותוכלו לבחור פיצה מבצק עבה כדי להעמיס עליו את המרכיבים שיישארו יציבים כשתרימו את המשולש לפה.

אם אתם בוחרים פיצה בסגנון של בצק דק, תוכלו ליהנות מהטעם המשובח של הרוטב המפורסם של הרשת, עם גבינת מוצרלה מאה אחוזים טרייה ומשובחת. רק אל תשכחו שבסוף הארוחה העשירה הזאת מחכה לכם גם קינוח לא פחות ייחודי

ואם אתם דואגים שתהיו מלאים מדי, אתם מוזמנים להפסיק לדאוג

הפיצות של פאפא ג'ונס קלות ולא משאירות אתכם עם תחושת הכבדות המוכרת, וגם השפים של פיצה בחדרה מקפידים על ייצור הפיצות בהתאם להנחיות הרשת.

מומלץ לטבול את הפיצות ברטבים ייחודיים, המאפיינים את הרשת ומיובאים גם הם מחו"ל כמו רוטב ברביקיו מעושן, רוטב באפאלו פיקנטי, רוטב השום האגדי וצ'ילי מתוק, שישדרגו את הפיצה.

במילים אחרות, כשאתם נכנסים לסניף פיצה בחדרה של רשת פאפא ג'ונס, אתם נהנים מפיצה משודרגת המיוצרת מבצק טרי, חומרי גלם איכותיים, ושילובים שמשאירים אתכם מרוצים ועם טעם לעוד, גם אם כרגע סיימתם פיצה משפחתית עמוסה בכדורי בשר וגבינות.