בטון הוא חומר הבנייה החזק, האיכותי והעמיד ביותר כיום, ומבנים פרטיים וציבוריים כאחד נבנים מחומר הגלם הייחודי הזה. העוצמה של בטון שמהווה את היתרון הגדול ביותר שלו היא גם החיסרון הגדול ביותר של בטון כאשר יש צורך לקדוח בו. קידוח בטון לעבודות מסוגים שונים מהווה אתגר בשל החוזק של חומר הגלם הזה, אך מכונות הנדסיות מתקדמות מאפשרות לקדוח ולנסר בטון באופן מדויק.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

קידוח בטון לעבודות בכל סדר גודל

מתי יש צורך בקידוח בטון? קידוח בטון יש לבצע בכל עת שיש מבנה או חלק ממבנה שדורשים שינוי, תיקון, שיפוץ או אפילו הסרה. במבנים פרטיים מדובר לרוב בקידוח בטון עבור יצירת קווי מים, חשמל וגז, יצירת מסתורי כביסה, פתיחת נישות למנועים של מזגנים, ועוד.

במבנים ציבוריים עבודות בטון מתבצעות כאשר יש בעיות בתשתיות, כאשר יש צורך לשנות חלקים מסוימים של המבנה, וגם במקרים שיש צורך להוריד מבנים כליל. כלומר, אם יש צורך לבצע שינויים הנדסיים או מבניים בנכסים פרטיים או ציבוריים, צריך לבצע קידוח בטון.

קידוח בטון באופן מדויק

כאמור, בטון הוא חומר גלם חזק ועמיד, בייחוד כאשר הוא מתקשה. שימוש בכלים לא מתאימים לעבודות קידוח בטון עלולה להוביל לנזקים מבניים שיכולים להיות הרסניים, ולכן חשוב לבצע עבודות מהסוג הזה עם מכונות וכלים ייעודיים.

קידוח וניסור בטון באופן מדויק אפשריים עם כלי קידוח יהלום מיוחדים (מקדחות ומסורי יהלום) שהם חזקים דיים לחתוך בטון, אך מדויקים מספיק לא לגרום לנזקים מבניים. באמצעות מסור יהלום ומקדחת יהלום ניתן להוציא לפועל כל פרויקט קידוח בבטון – בין שמדובר בפרויקט במבנה פרטי או במבנה ציבורי.

בחירת חברת קידוח בטון

עבודות בטון דורשות דיוק שמגיע עם עבודה מקצועית ועם צוות בעל ניסיון בתחום, ולכן חשוב שתבחרו חברה שתעניק לכם שירותי קידוח בטון איכותיים ומדויקים. כדי לעשות זאת, בחרו חברה עם ניסיון ומוניטין בתחום שתוכלו לבחון את פועלה ולבדוק עבודות קידוח וניסור בטון שהיא ביצעה.

בנוסף, חשוב לבחור חברה שתעניק לכם שירות איכותי בכל אספקט של הפרויקט: החל מייעוץ ראשוני, דרך הקמת צוות ועד לגמר הפרויקט, אתם צריכים חברה שתהיה זמינה לכם ותעניק לכם שירות אישי בכל צעד.

כדי להיות בטוחים שתקבלו את כל התנאים הללו לצד עבודה מדויקת, פנו לחברת "שחר צדיק". החברה הוותיקה והמקצועית מתמחה בביצוע עבודות בטון בכל קנה מידה, והיא מעניקה שירותי קידוח בטון עם צוות מומחים, כלים מדויקים ותכנון מוקפד לכל פרויקט. החברה הנודעת לקחה חלק בפרויקטים בכל רחבי הארץ, ועם שחר צדיק תוכלו להיות שתקבלו את השירות הטוב ביותר בכל עבודת בטון – קטנה או גדולה ככל שתהיה.