לא פעם, אנחנו יכולים לראות בסרטים ובסדרות טלוויזיה מארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה ומדינות אחרות, מרחבים עצומים של שטחים, ובהם ישנן חוות סוסים אשר משרתות את התושבים מסביב, בין אם זה לטיולי רכיבה, בין אם זה לרכיבה מקצועית, רכיבת שטח ולסוגים אחרים של רכיבות.

כלים

 

בישראל אומנם אין מרחבים דומים לאלה שאפשר למצוא במדינות שונות מעבר לים, אך כן אפשר למצוא חוות סוסים שמספקת חווית רכיבה ייחודית ומהנה. בחוות הסוסים פקאן, תוכלו למצוא סוסים שנהנים מטיפול אופטימאלי עבורם ואפשרויות רכיבה שונות עבור אורחים, בין אם זה בחווה עצמה ובין אם זה בשטח מסביב.

מי אנחנו?

חוות הסוסים פקאן נמצאת במושב בורגתה אשר בשרון. החוות מעסיקה אנשי מקצוע, מדריכים ומתנדבים, אשר סוסים זו אהבתם הגדולה והם מספקים לה טיפול שלם וכולל, בין אם זה מבחינה רפואית, תזונתית, היגיינית, אסתטית ועוד.

צוות החווה יודע, בשביל שהסוסים יחזירו אהבה הן לצוות והן לרוכבים, צריך להראות ולתת להם אהבה. לכן הצוות דואג לספק לסוסים את התנאים הטובים ביותר, כך הם יכולים לגדול ולחיות בתנאים נוחים, בריאים ובטוחים, כך הם יכולים להיות רגועים כשרוכבים עליהם.

בחווה אפשר למצוא מגוון סוסים, אשר מתאפיינים בגילאים וגדלים שונים, תכונות אופי שונות, וכן אפשר למצוא גזעים שונים של סוסים. כל אחד מהם מקבל כמובן טיפול מתאים ורלוונטי עבורו. כל מי שמגיע לביקור בחווה יוכל להתרשם ממצב הסוסים ומאופי הטיפול שהצוות במקום מספק לו.

אילו שירותים אנחנו מציעים לכם?

בחוות הסוסים של חוות הפקאן, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים, בין אם אתם מחזיקים ברשותכם סוסים ובין אם אתם אורחים בחווה אשר מעוניינים ברכיבה. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו קטלוג שירותים אשר עונה על הצרכים שלהם, כל זה בליווי אנשי מקצוע בעל ניסיון וידע רב בתחום, וכאמור, עם סוסים מגזעים שונים במצב מצויין.

שירותים לבעלי סוסים – כל מי שיש ברשותו סוס, ואין לו אפשרות כלכלית או אחרת להחזיק אותו בביתו, יכול לשכור את שירותי החווה. כאן הוא יוכל לספק לסוס תנאי גידול וטיפול מושלמים, באוויר הפתוח, באורווה מתאימה עבורו. הצוות במקום ידאג לספק לסוס את כל הצרכים שלו, בהתאם לדרישות הבעלים.

החווה מציעה לבעלי סוסים, פנסיון בתנאים הטובים ביותר, כולל תאים גדולים, מרווחים ומתוחזקים היטב, טיפול VIP של צוות החווה ועוד.

רכיבת שטח – אורחים אשר מעוניינים ליהנות מרכב שטח בשדות הפתוחים מסביב ליישוב ובמקומות מרוחקים יותר, יכולים לפנות אלינו ולהזמין מקום. צוות החברה ידאג גם לספק סוסים מתאימים לרכיבת שטח וגם ליווי עבור רוכבים בודדים וקבוצות רכיבה.

ניתן להזמין רכיבה בשטח עבור זוגות, בני משפחה, חברים ועוד. בין היתר, ניתן להזמין מקום לרכיבה בשקיעה. מי שמעוניין, יכול לארגן בזמן הרכיבה גם ארוחה בשטח או דברים מיוחדים ומהנים אחרים.

רכיבה קבוצתית – בין אם מעוניינים ברכיבה קבוצתית בסופי שבוע, חגים או במועדים אחרים ובין אם מעוניינים ברכיבה לרגל אירוע מיוחד, יום הולדת או כל אירוע אחר, צוות החברה ידאג לספק לכם את כמות הסוסים הנדרשת, מסלול רלוונטי וכמובן את כל התנאים הנדרשים לשם כך.

בין היתר, אפשר להזמין רכיבה קבוצתית לאירועי בר ובת מצווה, ימי הולדת, הצעת נישואין, רכיבה עם חברים ובני משפחה ועוד.

רכיבה בחווה – מי שמעוניין, יכול ליהנות מרכיבה בחווה עצמה, על פי התנאים והגודל שלה. הרכיבה מתאימה הן לרוכבים חובבים, מקצועיים וכן לצרכים שונים.

רכיבה לימודית – ניתן להגיע לחווה על מנת ללמוד על סוסים, על הטיפול בהם, גידול וכל מה שקשור לנושא.

למה משתלם לכם לפנות אלינו?

אנחנו יודעים שיש לא מעט חוות סוסים, בפרט באזור השרון, לכן אנחנו דואגים לספק ללקוחות שלנו, בין אם מדובר בלקוחות קבועים או חדשים, בין אם מדובר בבעלי סוסים או אורחים שמעוניינים ליהנות מרכיבה, את השירות הטוב ביותר.

זה מתחיל בראש ובראשונה, ביחס לסוסים, טיפול וכל מה שנדרש בשביל שיוכלו ליהנות מסביבה תומכת ואוהבת, איכות חיים ברמה גבוהה. זה ממשיך ביחס לכל לקוח אשר מגיע אלינו בשביל לקבל מאיתנו שירות. זו הסיבה שאנחנו מעסיקים אנשים עם ידע, ניסיון מקצועי נרחב, יכולות שירותיות גבוהות והעיקר אהבה גדולה לסוסים.

מעוניינים בפרטים נוספים, קבעו רכיבה על סוסים בחוות הפקאן