בעקבות ההסכם שנחתם לפני מספר חודשים בין ישראל למרוקו, ישראלים רבים מעוניינים לבקר בקרוב במדינת המגרב וליהנות מהנופים, הטעמים והצלילים המיוחדים שיש למדינה זו להציע. הנה מידע לאלו מכם שמתכננים את הטיול הבא בממלכת מרוקו.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מה הופך את מרוקו למיוחדת כל כך?

הדבר הראשון שמייחד את מדינת מרוקו הוא הניגודים הרבים שניתן למצוא בה. החל מהערים הסואנות כמו מרקש וקזבלנקה ועד לעיירת החוף הציורית אסווירה או העיר הכחולה שפשוואן. בנוסף, במרוקו ניתן למצוא נופים מכל סוג, החל מנוף הררי ועד למדבריות קסומות ושלוות בהם תוכלו לרכב על גמל בשקט המרגיע שמציע מדבר סהרה.

כמה זמן מומלץ לבקר במדינת מרוקו?

כפי שסיפרו לנו המומחים של האתר החדש בוא למרוקו, מומלץ לבקר במדינה לפחות למשך 8 ימים אך אלו מכם אשר מעוניינים לחוות אותה בצורה רחבה ומקיפה יותר, יכולים להאריך את הטיול גם ל-11 ימים ואף יותר, הכל כמובן תלוי במסלול עצמו ובאטרקציות והאזורים בהם תרצו לבקר.

באיזה עונה כדאי לבקר במרוקו?

בין החודשים מרץ למאי ובין חודש אוקטובר לנובמבר, מזג האוויר במדינה הוא הטוב ביותר ואלו החודשים אשר בהם תיירים רבים פוקדים את המדינה, מכל רחבי העולם. חשוב לדעת כי במהלך החודשים של יוני עד ספטמבר מזג האוויר עשוי להיות חם מאוד במקומות רבים ולכן חשוב להתאים את המסלול ואופיו לטמפרטורות הצפויות.

אתר בוא למרוקו – התחנה הראשונה במסע

כל מי שמתחיל לתכנן את הטיול הבא שלו במרוקו, יודע כי התחנה הראשונה בתהליך היא ביקור באתר בוא למרוקו אשר מרכז את כל המידע החשוב למטייל הישראלי בהקשר של טיול בארץ המגרב. באתר תוכלו לקרוא המלצות על אטרקציות ויעדים ששווה לבקר בהם כמו גם טיפים מצוינים במגוון נושאים, שאתם חייבים להכיר.

בנוסף, מומלץ להיעזר במדריך מקומי או מדריך ישראלי אשר מכיר את המדינה על מנת שילווה אתכם בהכנות וארגון הטיול, זאת במידה וברצונכם לבצע טיול עצמאי במרוקו. כמו כן ישנה גם האפשרות להירשם לטיול מאורגן למרוקו ולנסוע עם קבוצת מטיילים ומדריך צמוד וזו האופציה המועדפת על רוב המטיילים הישראלים במדינה.

אתר בוא למרוקו – התחנה הראשונה במסע

לסיכום, מרוקו היא מדינה מרתקת וככל הנראה תמצאו בה את כל מה שאתם מחפשים בטיול שלכם וזה כולל נופים מגוונים, שווקים תוססים והמון היסטוריה ותרבות שלא דומה לשום מקום אחר בעולם.

חשוב לתכנן את הטיול כמה שיותר מוקדם לפני הטיסה עצמה על מנת להגיע מוכנים בצורה טובה וכמובן להיעזר במקורות המידע והאתרים השונים ברחבי רשת האינטרנט כמו גם בקבוצות פייסבוק העוסקות בטיולים למדינה.