הברז מטפטף כל הלילה ולא הניח לכם לישן? יש הצפה בשירותים או שאתם חושבים שיש נזילה? החלטתם להיפטר מהאסלה הישנה ולהזמין אסלה סמויה או מרחפת? זה הזמן לבחור אינסטלטור. בעזרת הטיפים הבאים תוכלו להזמין לביתכם בפתח תקווה את האינסטלטור הנכון, בלי פספוסים.

כלים
קרדיט לתמונה: Shutterstock
קרדיט לתמונה: Shutterstock

 

בררו את מידת הניסיון

החלפה של גומייה בברז דולף יכול לבצע כל אינסטלטור, אפילו אם החל לעבוד במקצוע זה לפני חודשיים שלושה. זהו תיקון בסיסי. אבל אם מדובר על פתרון תקלה שמעבר לכך, עדיף תמיד לבחור אינסטלטור בפתח תקווה עם הרבה ניסיון. איש מקצוע מנוסה ידע לאתר מהר וטוב יותר את התקלה הקיימת. אם תרצו להתייעץ לגבי החלפה של כיור, שיפוץ של חדר אמבטיה או "רק" תיקון נזילה בצנרת המים או סתימה בביוב, תרצו שהניסיון והידע יעמדו לרשותכם.

תיקון דחוף? וודאו זמינות

הרבה תיקוני אינסטלציה צריכים להתבצע מהר, שלא לומר אפילו בדחיפות. אם כל הבית מוצף בגלל סתימה בשירותים ואי אפשר לנשום בגלל הסירחון, אי אפשר להזמין אינסטלטור שיגיע מתישהו בין מחרתיים לשבוע הבא. לאחר שאיתרתם אינסטלטור בעל ניסיון, בדקו מהי הזמינות שבה הוא יוכל להגיע אליכם. כך תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה שלכם, יהיו לכם מים זורמים, בלי סתימות ובלי תקלות, מוקדם ולא מאוחר.

מוניטין מקצועי ואיך תוודאו אותו

לא מעט סימנים יכולים להורות לכם מתי האינסטלטור שעימו שוחחתם נראה לכם איש מקצוע לעניין. אבל אם יש לכם ספק, אם הוא נשמע לכם נחמד אבל אתם רוצים לבדוק, התמקדו במוניטין. מוניטין של אינסטלטור זה דבר שנבנה לאורך זמן. איש מקצוע שלקוחותיו הרבים ממליצים עליו בהחלט ראוי לבחור בו. המוניטין מגיע בדרך כלל עם מחויבות ללקוח ועם המחויבות לבצע כל תיקון או החלפה, על הצד הטוב ביותר.

אמינות ושירות כדי שתהיו מרוצים

אם אתם רוצים להיות מרוצים לאחר הביקור והטיפול, בחרו אינסטלטור שברור לכם כי הוא אמין ובעל תודעת שירות. את האמינות תוכלו לברר די בקלות. איש מקצוע אמין יבקש מכם לתאר לפניו את התקלה, עוד לפני שהוא מגיע. הוא לא ינסה להרגיע אתכם סתם כך באמרות שחוקות כמו "יהיה בסדר". את האמינות אפשר לגלות כאשר אתם רואים ששואלים אתכם שאלות לעניין וגם נותנים לכם תשובות לעניין.

פעמים רבות איש המקצוע יוכל להעריך מהר במה כרוך התיקון, אולם שימו לב שלא תמיד. אמינות מקצועית מחייבת הגעה למקום והתרשמות מהמצב, לעיתים שימוש בציוד בדיקה ותפעול האינסטלציה בבית. כאשר אתם נוכחים כי לפניכם איש מקצוע אחראי, בעל תודעת שירות, אמין, מנוסה וזמין, היו סמוכים ובטוחים שבחרתם טוב.