עם התחממות מזג האוויר המרפסת או החצר הביתיות מקבלות חיים חדשים. סוף סוף אפשר לצאת לשמש עם משקה קר ביד, לבלות עם בני המשפחה או חברים ואפילו לתפוס קצת צבע. לפני שהקיץ מתחיל באופן רשמי כדאי לנצל את הזמן ולשדרג את החצר או המרפסת, כדי שהשהייה בהן תהיה אפילו יותר מפנקת. אספנו עבורכם מספר טיפים בעזרתם תוכלו לחוות קיץ חלומי במיוחד.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מטבח חוץ – חוויית בישול שלא הכרתם

אם אתם נהנים לארח חברים ובני משפחה לארוחות ססגוניות אתם וודאי מכירים היטב את הריצה המתישה מהמטבח אל החוץ וחזרה. באמצעות בניית מטבח חוץ במרפסת או בחצר תחסכו לעצמכם המון טרחה ותהפכו את כל חוויית הבישול לחברתית יותר. כיום האפשרויות במטבחי החוץ הן כמעט ללא גבולות ותוכלו לעצב בקלות את המטבח שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. כל מה שנחוץ לבישול בצורה הנוחה ביותר יעמוד לרשותכם במרפסת או בחצר הפרטית, כמו מקרר, כיור, גריל, טאבון ומכשירי חשמל שונים.

רעננו את המראה

באופן טבעי במהלך החורף אנו נוטים להזניח מעט את המרפסת והחצר, ובקיץ הן כבר לא נעימות כל כך למראה. האביב הוא הזדמנות נפלאה לשפץ ולרענן את מראה הסביבה החיצונית של הבית. הוסיפו פרגולה חדשה שתיתן לכם מפלט קריר בימים החמים, צבעו מחדש את העץ כדי שיראה רענן, החליפו את הריצוף או הוסיפו דק. הרשו לעצמכם לבטא את טעמכם האישי במהלך שיפוץ המרפסת או החצר. כדי לוודא שהעבודה נעשית כהלכה היעזרו בשירותיה של חברת שיפוצים מקצועית.

השקיעו ברהיטי חוץ מפנקים

ממש כפי שלא הייתם מתפשרים על הריהוט בתוך הבית, כך אין כל סיבה שתתפשרו על הריהוט שנמצא בחוץ. ריהוט הגן משפיע מאוד על מראה האזור הכללי ובכך תורם גם ליצירת סוג האווירה שבו. השקיעו במערכת ישיבה נוחה המאפשרת דינמיות. אם יש מקום רב בחלל החיצוני של הבית, הוסיפו גם כיסאות נוח המאפשרים שכיבה, ערסלים, כורסאות ועוד. אם אתם אוהבים לקיים ארוחות מחוץ לבית אל תוותרו על שולחן גדול ואיכותי. בבחירת הריהוט וודאו שהוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר, כמו גשם או שמש חזקה. כמו כן, בחרו בריהוט המאפשר ניקוי קל ומהיר שכן הוא עשוי לצבור אבק במהלך היום.

לא תאמינו איזה הבדל תאורה יכולה לעשות

ביסודה תאורה היא אלמנט פונקציונלי הנועד לאפשר ראות טובה יותר בשעות הלילה. יחד עם זאת לתאורה יש גם כוח לא מבוטל בשדרוג העיצוב של כל חלל באשר הוא, בין אם חיצוני ובין אם פנימי. אם אינכם מעוניינים להוסיף גופי תאורה נוספים לחצר או למרפסת תוכלו לבחור בשדרוג הגופים הקיימים ולהחליפם בגופים מסוגננים בהתאם לטעמכם האישי. אנו ממליצים בכלל להוסיף גופים שאינם מרכזיים ליצירת אווירה קסומה, כמו גרילנדות, גופי תאורה צמודי קיר, גופים היוצאים מתוך הדשא ופועלים על אנרגיה סולארית ועוד. כל אלו יחוללו הבדל בלתי יאמן בנראות האזור החיצוני כולו.

גם את המרפסת והחצר כדאי לאבזר

השלב האחרון בעיצוב הוא הוספת אביזרי נוי הקושרים את כל החבילה יחד וגם במרפסת או בחצר זהו שלב שלא כדאי לפסוח עליו. נסו להוסיף למשל אביזרי טקסטיל כמו שמיכות נעימות, כריות צבעוניות ונוחות ואפילו שטיחים המתאימים לחוץ. אל תשכחו כמובן להוסיף גם צמחייה בעציצים מרשימים או אדניות דקורטיביות, שיוסיפו המון ירוק בעיניים. לסיום, אבזרו בפריטים ייחודיים כמו עששיות עם נרות ריחניים או פסלים מסקרנים.