מגמת ההתחדשות והשדרוג של בנייני המגורים בירושלים ממשיכה, העיר משנה את פניה בזכות הפרויקטים של התחדשות העירונית שיוצאים לפועל ומעניקים לעיר נראות חדשה ורעננה ומזמנת אפשרויות נד"לניות לאוכלוסייה המעוניינת להתגורר בבירה.

 

פרויקט חדש של קבוצת מנוס יוצא לדרך עם קבלת היתר בניה. מדובר בפרויקט תמ"א 38/1 ברחוב שמעוני 34. במסגרת הפרויקט הבניין בן 3 קומות ו6 דירות יעבור הליך חיזוק ותוספות לכל דירה. כמו כן תבנה החברה 4 דירות חדשות ב 2 קומות ותבצע חידוש תשתיות ושטחים ציבוריים בבניין. הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכל יוסי בן נעים ממשרד "גולדשמיט, ארדיטי, בן נעים אדריכלים" וצפוי להסתיים בשנת 2023.

היתר הבניה התקבל לאחרונה ועבודות הבניה בשטח צפויות להתחיל בהקדם. הפרויקט ממוקם בשכונת רסקו הסמוכה לגן הבוטני ובקרבה למוסדות ציבור ומתחמי מסחר. בעלי הדירות ייהנו מבניין העומד בתקני הבנייה המחמירים ביותר ובעל חזות מודרנית לחלוטין ותכנון אדריכלי ייחודי.

שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס: " אני שמח על קבלת היתר הבניה בפרויקט שמעוני 34 המאפשר לנו לצאת לדרך ולהמשיך לפעול למען התחדשות העיר ירושלים. אנחנו עושים כל שביכולתה על מנת לקדם פרויקטים בצורה יעילה, מהירה ומקצועית. אני מברך את דיירי הבניין ומודה לעיריית ירושלים על שיתוף הפעולה".