כסף, זהב, עם פנינים או בשיבוץ יהלומים, צמידים לאישה הם אחד התכשיטים הנרכשים ביותר בקרב נשים רבות. עוד משחר ההיסטוריה תכשיטים ליוו את האישה להתקשטות, להפגנת מעמדה החברתי ולהדגשת יופייה. עם מבחר הצמידים לאישה, היום כל אישה יכולה למצוא את הצמיד המתאים בדיוק לאופייה מבלי להתאמץ כלל.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

סיבה נוספת שבעקבותיה מכירות הצמידים זנקו משמעותית אלו הגברים המעוניינים להעניק לנשים שלהן תכשיט. מצד אחד טבעת היא יותר מידי רשמית או מחייבת, ומנגד הצמיד הוא מרשים במיוחד ומאפשר לגבר להביע את חיבתו מבלי להתחייב לדבר. מה גם אם מדובר בזוג נשוי ולאישה כבר ישנה טבעת או שתיים המקשטות את אצבעותיה בקביעות, צמיד היא הבחירה המושלמת להשלמת המראה.

איך לבחור צמיד לאישה?

הטיפים הבאים מתאימים גם אם אתן מחליטות לפנק את עצמיכן בצמיד חדש וגם אם אתן מעוניינות לקנות מתנה לחברה. הטיפים מתאימים גם לכם הגברים שרוצים לפנק את הבת זוג או אישה הקרובה ללבכם ואתם מעוניינים להעניק לה מתנה שהיא תשמח לקבל. אז בואו נתחיל:

  • התאימו את הצמיד לתכשיט אחר שיש לכן – אם אתן קונות צמיד לעצמכן השילובים הם פשוטים, אתן תמיד יכולות ללכת לחנות או לשבת על המחשב כשאתן נכנסות לחנות האינטרנטית כשהתכשיטים שלכן על ידכן או שאתן עונדות אותם, כך תוכלו ליצור שילובים מעניינים המתאימים לתכשיטים שיש לכן. באם מדובר בקניית צמיד מתנה לאישה (חברה או קרובה) כדאי לעשות חקר מעט מקדים, לשים לב כשנפגשים אתה מה היא עונדת ואם לא נפגשתם זמן רב, ניתן להיעזר ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם כדי לזהות מה היא ענדה במסיבה האחרונה או בפעם ההיא כשישבה בבית הקפה.
  • אין התאמה? אז אולי להתחדש בסט חדש – אם מצאתן צמיד שמאוד אהבתן ואתן לא מצליחות למצוא לו התאמה עם יתר התכשיטים שלכן, התאימו לו סט חדש ותוכלו ליהנות מסט חדש ורענן. ישנם סטים של עגילים, צמידים וטבעת שיכולים להתאים לתקציבים שונים. עם חיפוש נכון תוכלו למצוא את הסט החדש שלכן. אם הרכישה היא למתנה, תוכלו לאסוף תקציב מכמה חברות ולקנות סט מרשים במיוחד או להוסיף לסט שוקולדים או פרחים ולשלב את הסט בתוכו.
  • צמידים גדולים – עכשיו שיא האופנה הם צמידים לאישה המורכבים מחוליות רבות או מספר רב של שורות. זו אינה אופנה חולפת והיא כבר נמצאת כאן זמן מה וכנראה שהיא בכוונה להישאר. אלו צמידים המאפשרים שילובים בטוחים במיוחד והבחירה היא יחסית פשוטה. הדגמים כולם מרשימים במיוחד ולכל אישה ישנם תכשיטים מכסף או זהב כך שגם המבחר העצום שניתן למצוא את הצמידים הללו בכסף או זהב אכן ישתלבו בקלות עם תכשיטים אחרים שיש לכן במגירה. לגברים המחפשים מתנה לאישה, זו די בחירה בטוחה ועבורכם היא די פשוטה. אם אינכם בטוחים איזה צמיד נכון לקנות תמיד תוכלו להיעזר בחברה משותפת שתוכל לעזור לכם בבחירה.