בין אם אנחנו חוגגים אירוע למישהו בחיק המשפחה או במשרד, אחד הדברים שמאפיינים אירועים כאלו הוא בחירת מתנה מיוחדת שתעלה חיוך על פניו של החוגג ותעיד על רגשותינו כלפיו. לעיתים, נושא בחירת המתנה יכול להיות מבלבל, ולכן צוות אנימי מתנות מיוחדות הכין עבורכם כמה רעיונות מקוריים ושימושיים

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

סיבה למסיבה

ימי הולדת ואירועים חגיגיים שונים הם סיבה אמיתית לחגיגה. אנחנו אוהבים לחגוג את האירועים המיוחדים שלנו עם אווירה טובה, ברכות, שירים, בגדים חגיגיים, ואיך לא- מתנות מיוחדות, המעידות על רגשותינו כלפי מקבל המתנה.

בחירת מתנות מקוריות היא אמנם עניין שמח ומרגש, אך לעיתים עניין בחירת המתנות בין אם מתנות לגבר או מתנות לאישה, יכול להיות משימה מאתגרת, המצריכה מחשבה תחילה. לכל אחד האופי האישי ותחביבים שונים, כך שעלינו להתאים את המתנה לאדם שמקבל את המתנה וכמובן לאופי האירוע הנחגג. אך אל דאגה, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות למתנות מפנקות ואף מעוצבות.

מתנות ימי הולדת

רוב הזמן אנחנו מוקפים בחברים ובני משפחה אוהבים ותומכים ולא תמיד מזדמן לנו להביע בפניהם כמה הם אהובים וחשובים עבורנו. רגע יום ההולדת, הנחגג פעם בשנה, הוא הזדמנות נהדרת להשקיע במתנות מקוריות וייחודיות בכדי לבטא רגשות אלו.

בחירת מתנות לחבר תלויה בעיקר באופי החבר. ישנם כאלה המעדיפים את המקוריות והמתנות הסמליות, אך שימושיות, דוגמת פותחנים מעוצבים בצורות שונות, מחזיקי מפתחות ייחודיים או פאזלים המרכיבים צורות שונות ואף ברכות מקוריות. מנגד ישנם כאלו המעדיפים גאדג'טים ופריטים טכנולוגיים, עבורם תוכלו לבחור שעונים מיוחדים, רמקולים ניידים מעוצבים ומסוגננים ועוד.

מתנות לעובדים

לאלו מאיתנו המעסיקים עובדים, השקעה במתנה עבורם ביום ההולדת חשובה אף היא, היות ואנו נמצאים במשרד זמן רב מהיום, ונרצה להביע את הערכתנו כלפיהם ואף לתרום ליצירת תחושה חמימה ומשפחתית במשרד.

בין אם זה מתנות לחג או מתנות ליום הולדת, כדאי להשקיע מחשבה בבחירת מתנות שימושיות עבורם- מתנות לבית או מתנות לילדים. מתנות שימושיות לבית כמו עציצים, אגרטלים מיוחדים, או אביזרי מטבח שימושיים יכולים להיות רעיון יפה ואף מועיל. כמו כן, מתנות לילדים, דוגמת ערכות יצירה או בנייה שונות, יכולות לשמח הן את העובדים והן את ילדיהם בזמן איכות משותף.

מתנות ליום האהבה

אירוע חגיגי ולא פחות חשוב מיום ההולדת הוא יום האהבה, אשר כשמו כן הוא, מוקדש להבעת אהבה והערכה כלפי בן/בת הזוג. כדי לקלוע למטרתו של היום ולהצליח לבחור מתנה מפנקת שתעיד על אהבתכם, מומלץ להשקיע מחשבה מקדימה בבחירת המתנה.

תיק קומפקטי מתקפל, מעמד תכשיטים מעוצב או קופסת תכשיטים מוזהבת, יכולים להיות רעיונות מיוחדים עבור בת הזוג. באם אתם מחפשים מתנות לגבר, תוכלו לבחור מארז ספסלי אספרסו או רובוט לחליטת תה. בכל מקרה, תוכלו למצוא אצלנו באנימי מתנות מיוחדות, שלל מתנות ומוצרים מעוצבים לכל אירוע, ילד, איש או אישה.

בקרו באתר: https://www.animi.co.il