נעלי עקב שימשו נשים באירועים שונים כבר לפני לא מעט שנים. ישנם רמזים מצוירים כי נעלים מוגבהות היו קיימות כבר במצריים העתיקה (בסביבות השנים 3500-4000 לפני הספירה).

כלים


בתקופה זו, הרוב הגדול של הנשים היו הולכות יחפות, ולכן אזכורים של נעליים, ובמיוחד נעליים גבוהות היו חריגים ויוצאי דופן, ותפסו את תשומת הלב של החוקרים. הרמזים מצביעים כי נעלי עקב היו בשימוש של קצבים על מנת למנוע התלכלכות של הבגדים במהלך העבודה. בהמשך הפכו הנעליים המוגבות לשימוש כסמלים של מיניות ופוריות, ואילו כיום נעליים אלו משמשות נשים כמובן, לטובת אירועים מיוחדים והקניית סגנון לבוש והופעה אלגנטית ונשית.

נעלי עקב לכל אירוע

כאמור, כיום נעלי עקב משמשות נשים רבות על מנת ליצור הופעה אלגנטית, ייחודית ויפה. לנעלי עקב ישנו קסם מיוחד ויכולת סופר מגניבה לשדרג כל הופעה. יחד עם זאת, בשוק תוכלי למצוא מגוון רחב של נעליים ולא מעט סגנונות, ולעיתים קל מאוד ללכת לאיבוד בעת הבחירה. אנחנו כאן כדי לתת לך כמה טיפים חשובים שיסייעו לך לעשות את הבחירה הנכונה:

האירוע: בראש ובראשונה עלייך להגדיר מה היא מטרת הקניה. אם את מחפשת לשדרג הופעה לטובת אירוע מסויים אז תוכלי לבחור נעליים שיתאימו לבגד שאת מתכננת ללבוש. אם ברצונך לקנות נעליים לשימוש יומיומי יותר, עדיף לרכוש דגם וגוון סטנדרטיים יותר, שיאפשרו לך להתאים את הנעל למגוון רחב של סגנונות לבוש. הסגנון והעיצוב: כל אישה מתחברת לסגנון עיצובי אחר ולגוונים אחרים. יתרה מכך, נשים רבות יעדיפו עקב גבוה או נמוך, רחב או דק, או אפילו נעלי פלטפורמה. בבואך לבחור לעצמך נעלי עקב חדשות, אל תתפתי ללכת אחרי הטרנדים החמים. בחרי את הנעליים שלך בתבונה, ועל פי הסגנון הייחודי לך. אין באסה גדולה יותר מלקנות נעליים שישבו אחר כך בארון ללא שימוש.   המחיר: לכל אחת יש תקציב מסויים אותו היא מעוניינת להקדיש לטובת רכישה של נעליים. הקפידי להיצמד כמה שניתן לתקציב, חיפוש מעמיק יאפשר לך למצוא את הסגנון שרצית גם במחיר בו הכיס מאפשר.

הקידמה כבר כאן, רכישת נעליים ברשת

לא מעט עסקים החלו לנצל את המרחב האינטרנטי, ולפתוח חנות אונליין, וגם חנויות העליים השונות הלכו אחרי הטרנד שהחל בשנים האחרונות ותפס תאוצה בשנת הקורונה. נשים רבות חששו מאוד לרכוש נעלי עקב אונליין, שכן החוק מספר אחת ברכישה של נעליים, במיוחד בנעלי עקב, הוא למדוד ולראות שהנעל אכן נוחה לשימוש. אם החלטת לחסוך לעצמך את הסיבוב בקניון ולבחור נעל עקב באתרים השונים ברשת, חשוב מאוד להקפיד לבדוק מה עומד מאחורי האתר ממנו את מתכננת להזמין. רשתות מוכרות תמיד יהיו עדיפות, שכן יש לך לאן לפנות במידה וישנה בעיה עם הרכישה. לצד זאת, חשוב מאוד לבדוק מה הם תנאי ההחזר במידה ויש בעיה עם הנעל, ולבחור בחנויות שמציעות תנאי החזר נוחים.