אין ספק שהדרך הכי טובה לעצב את המשרד היא עם ריהוט איכותי, אורטופדי ואסתטי שמעניק ערך מוסף גם לעובדים וגם ללקוחות. אם מוסיפים למשוואה את היתרון של רהיטים למשרד תוצרת ישראל, נהנים מכל העולמות.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

בחירה נכונה של ריהוט משרדי היא משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב. הסיבה העיקרית לכך שמדובר על משימה קשה קשורה לחשיבות של רהיטים למשרד לעומת רהיטים רגילים. בעוד רהיטים לבית למשל אמורים לתפקד בעיקר בתור פריט דקורטיבי, שולחנות למשרדיים ועוד סוגים שונים של רהיטים הם חלק בלתי נפרד ממה שמשפיע על התפוקה של העובדים.

במילים אחרות, כסאות משרדיים ושולחנות תואמים קובעים במידה רבה מה יהיו ההכנסות של העסק. אם רוצים שהעובדים יגיעו לתפוקה גבוהה ושיהיה להם נוח להקליד על המחשב או לקבל קהל, יש להקצות עבורם ריהוט משרדי מתאים. כמו כן, קשה לבחור ריהוט משרדי כי אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי.

כך דואגים לרושם ראשוני חיובי מהריהוט של המשרד

הפתרון הכי טוב עבור בעלי משרדים שמבינים את החשיבות של הרושם הראשוני שאותו הלקוחות שלהם מקבלים כאשר הם מגיעים לפגישה או לייעוץ, הוא כמובן להקצות עבור העובדים את הרהיטים הכי איכותיים. זה מתחיל עם כסאות מזכירה לאזור קבלת הפנים – אך ממשיך עם ארונות משרדיים לחדרי הישיבות או לחדרים הכי פנימיים בבניין.

בפועל, בעלי משרדים ומעצבי פנים צריכים להגיע למצב שבו כל ריהוט מוסדי שאותו הם בוחרים מבוסס על מערכת שיקולים רציונאלית והרמונית. רק בצורה כזו ניתן לדאוג למשל לכך שהעיצוב של מערכות המתנה יתכתב עם המראה של שולחנות או כסאות. אם עושים את זה בצורה נכונה, מרוויחים רושם ראשוני חיובי אצל הלקוחות ומחזקים את המוניטין של המשרד או של העסק.

לא לשכוח שיקולים פונקציונאליים

אי אפשר לדבר על הקושי בבחירת ריהוט משרדי בלי להזכיר את השיקולים הפונקציונאליים. בסופו של דבר, ריהוט ברמה גבוהה הוא רק כזה שמיוצר מחומרי גלם איכותיים ואף מסוגל לתת מענה לצרכים אורטופדיים – בלי להתפשר על התועלת האסתטית. תודות לשילוב בין היתרונות הללו, סוגים שונים של כסאות מחשב, כסאות מנהלים, כסאות אורחים משרתים כיום בעלי משרדים לטווח ארוך.

היתרונות של ריהוט משרדי שמיוצר בישראל

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להוסיף למשוואה את היתרון של רהיטים למשרד תוצרת ישראל. אם עושים את זה מול קטלוג מרשים כמו של חברת קל נוח ריהוט משרדי לדוגמא, רואים את היתרונות של רהיטים למשרד תוצרת ישראל גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

על הדרך, תורמים לפעילות של המשק המקומי ומחזקים אותו. כמו כן, קל יותר להשיג חלקי חילוף או שירות אחריות לרהיטים שמיוצרים בישראל מאשר לאלו שמגיעים מהמזרח הרחוק, מארצות הברית או אפילו מאירופה.

נכתב באדיבות: קל נוח ריהוט משרדי איכותי