יש שיאמרו שהחלק הקשה בזוגיות הוא השיגרה, ולכן זוגות רבים מנסים לתבל אותה; זה יכול להיות בללכת לסרט, לצאת למסעדה, או להזמין צימר בצפון. לאחרונה טרנד חדרי הבריחה הולך ותופס תאוצה בארץ, וניתן למצוא חדרי בריחה במגוון נושאים המותאמים למגוון קהלים, וכך חדרי בריחה לזוגות הפכו לאטרקציה נפוצה מאוד בקרב זוגות רבים.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

תחשבו על זה – כמה אפשר כבר לצאת למסעדות או לסרטים? כאשר מדברים על חדרי בריחה לזוגות, מדובר בחוויה מגבשת, המעודדת שיתוף פעולה, חשיבה לוגית, חשיבה יצירתית, לצד הרבה מאוד כיף ואקשן. קיבצנו עבורכם מספר נושאים כיפיים לחדרי בריחה לזוגות למען הדייט הבא שלכם:

  1. חדר בריחה חפים מפשע – השנה היא 1960, ואתם סוכנים חשאיים שהופללו על ידי אחד מן הקולגות שלכם ברצח אותו לא ביצעתם ונעצרתם על ידי המשטרה. אתם נמצאים כעת בתחנת המשטרה ועליכם להשיג מספר טלפון של מישהו מבחוץ שיוכל לעזור לכם להוכיח את חפותכם ולברוח. לרשותכם עומדות 70 דקות. האם תצליחו במשימה?  
  2. חדר בריחה הארי פוטר – מי לא חלם להיות קוסם בילדותו? זוהי ההזדמנות שלכם להגשים חלום ילדות, ולמשך 60 דקות להתמסר לחוויה של להיות תלמידים לקוסמות בבית הספר הוגוורטס. סלית'רין שוב פתח את חדר הסודות, ועתידו של הוגוורטס נמצא בסכנה. עליכם לאסוף חפצים דוממים אשר נמצאים בחדר, ובעזרתם להסיר את הקללה ולהציל את הוגוורטס!
    אין דבר מגבש יותר בעבור זוגות מאשר לחזור לילדות, וכאשר מחפשים חדרי בריחה לזוגות, מדובר באחד מן המוצלחים שבהם.
  3. חדר בריחה שומרי הגלקסיה – אם אתם זוג שחובב גיבורי על, קומיקס, ובייחוד את מארוול, זה הוא חדר הבריחה בשבילכם! אתם נמצאים בחללית ששטה לה בחלל והחללית נחטפה. החוטפים חיבלו במערכת ההשמדה העצמית, ולרשותכם 60 דקות בלבד להציל את החללית ולהציל את חייכם.
  4. חדר בריחה המחלקה הפסיכיאטרית – זה הוא חדר בריחה לזוגות מנוסים מאוד, שכבר התנסו כמה וכמה פעמים בחייהם לחדרי בריחה לזוגות. אתם התעוררתם בחדר הטיפולים של המחלקה הפסיכיאטרית באחד מן בתי החולים בארץ, ובכל 80 דקות מישהו מן המטופלים שאיתכם נלקח לטיפול שממנו הוא לא חוזר. על מנת לפתור את התעלומה ולהבין מה בדיוק קורה במחלקה הפסיכיאטרית הזו, עליכם להתחזות למטופלים ולנסות לפתור את התעלומה. וכל זאת כאשר לרשותכם עומדות 80 דקות בלבד. כאמור, זה הוא חדר בריחה ברמת קושי גבוהה, ואם אתם זוג שאוהב במיוחד אקשן, אתם יכולים לבקש שהוא יהיה גם מפחיד.

אז בפעם הבאה שאתם חושבים מה תעשו ביום ההולדת של אחד מבני הזוג, או ביום האהבה, או ביום הנישואין - לכו לחדר בריחה! כי מעבר לפעולה שצריך לבצע בחדר בריחה, והיא כמובן לברוח ממנו, הוא מסמל גם בריחה לרגע מן המציאות ומן השיגרה.