כל חלל באשר הוא יהיה נעים הרבה יותר בזמן שהוא נקי ומצוחצח. לצד זה, הניקיון אינו רק נעים לעין הוא גם שומר עלינו בריאים. בכל בית תמצאו כלי ניקוי בסיסיים כמו מגב או מטאטא, אך יש מקרים בהם זה לא מספיק ונדרשים כלי ניקוי עוצמתיים הרבה יותר. כלים אלה מתאימים גם למקומות ציבוריים כמו משרדים למשל, וגם לבתים פרטיים גדולים. הנה כמה ממכשירי הניקוי המתקדמים ביותר שאתם חייבים להכיר:

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מטאטא חשמלי

המטאטא הוא אולי מכלי הניקוי הבסיסיים ביותר שניתן למצוא והוא לרוב השלב הראשון בניקוי הרצפה. בחללים גדולים או עבור מי שמעוניין לקצר את זמן העבודה, המטאטא הרגיל אינו מספק. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לרכוש מטאטא חשמלי המייעל את הניקיון משמעותית. בשל כוחו של המטאטא החשמלי הוא מסייע בניקוי מהיר מבלי לפספס אף נקודה. מבנה המברשת של מטאטא זה הוא שטוח, דבר המאפשר לו גישה לפינות נסתרות אליהן קשה להגיע בדרך כלל.

מומלץ לבחור במטאטאים חשמליים אשר נערכת הסינון שלהם עוצמתית, כך תימנעו מפיזור אבק לכל עבר. כמו כן, במקומות גדולים במיוחד עדיף לבחור במכונה בעלת מיכל איסוף פסולת גדול. מטאטאים חשמליים מגיעים במגוון גדלים, כדי שניתן יהיה להתאימם ביעילות לכל סוגי החללים. מכשירים אלה מגיעים עם סוללה נטענת, כך שהם אינם מחוברים לשקע בעת העבודה. בזכות זאת ניתן לפעול בחופשיות רבה בעת הניקיון.

שואב אבק תעשייתי

כלי ניקוי עוצמתי נוסף הוא שואב האבק התעשייתי, המכיל בתוכו מספר יתרונות נהדרים. שואב אבק תעשייתי כשמו כן הוא, שואב אבק המאפשר ניקוי בחללים גדולים ביותר ובעוצמה שאין לה תחרות. מטרתו של כלי זה היא לאפשר ניקיון מהיר ויעיל, במשטחים גדולים במקומות כמו משרדים, בתי עסק, קניונים, בתי מלון ועוד. כמובן שניתן לעשות שימוש בכלי זה גם עבור בתים הדורשים ניקוי יסודי.

שואבי אבק תעשייתיים מגיעים במנעד רב של גדלים וכל דגם מכיל פונקציות שונות במקצת, בהתאמה לסוג החלל בו מתבצע הניקיון. בין היתרונות של מכשיר זה תמצאו עבודה שקטה שאינה מפריעה לשוהים במתחם, שאיבה עוצמתית המנקה את האזורים ביסודיות, תפעול נוח ופשוט ויכולת התאמה לאבזור ייעודי לאזורים שונים.

ישנם שואבים שביכולתם לשאוב אך ורק אבק בכמות גדולה ביותר. ישנם שואבים המתאים לשאיבה של אבק וגם לשאיבה של מים. בשניהם כמובן שעוצמת היניקה היא חזקה ביותר, כדי להבטיח שלא יישאר שום לכלוך מאחור.

ישנם גם שואבי אבק תעשייתיים המתאימים לשאיבה באזורי עבודה ספציפיים. לדוגמא, ישנו שואב במתאים במיוחד לתעשיית האפייה, שכן ביכולתו לשאוב אבק גם באזורים חמים ביותר. כלומר, גם באזורי האפייה בהם ישנם תנורים לוהטים, עדיין ניתן לשאוב אבק ופירורים ולשמור על סביבת העבודה סטרילית.

מכונות שטיפה

אז עכשיו לאחר שהסרנו את האבק והלכלוך מהרצפה, הגיע הרגע לשטוף אותה היטב. בדיוק לשם כך נוצרו מכונות שטיפה עוצמתיות. מכונות אלה עושות את כל עבודת השטיפה עבורכם, מתחילתה ועד סופה. המכונה מוציאה מים, מקרצפת וגורפת ביעילות מרשימה. מכונות אלה מגיעות בגדלים רבים, ישנן מכונות שטיפה קומפקטיות לבית, ישנן מכונות גדולות במיוחד עליהן ניתן אף לשבת ולכוון בעזרת הגה, וישנם כמובן גדלים רבים בין זה לזה. היתרון של מכונות אלה בדומה לכל מכשירי הניקוי המתקדמים, הוא שניתן לנקות משטחים גדולים ביותר בתוך זמן קצר וללא מאמץ פיזי מיותר. בסופו של דבר, מכשירים אלה גם יוצרים סביבה נקייה בהרבה כמובן.