ידוע כי סביבת העבודה חשובה מאוד וכי כל תנאיה ישפיעו על רמת הריכוז של כל עובד וכן על איכות ותפוקת העבודה שלו.

כלים
קרדיט - ש.א טכנולוגיות - מחיצות אקוסטיות ניידות
קרדיט - ש.א טכנולוגיות - מחיצות אקוסטיות ניידות

 

חברות ועסקים רבים התחילו לזנוח את רעיון בניית חללי עבודה עם קירות הגבס או הבטון ועברו לטובת חלוקה מודולארית באמצעות מחיצה אקוסטית ניידת שמותאמות לחלל הקיים. בחללים רבים כמו משרדים, ספריות, מוסדות חינוך, מרחבים ציבוריים וגם במתחם הבית הפרטי שלנו, יהיה נכון לשלב את אותן מחיצות על מנת לקבל אזור עבודה יעיל יותר. ככל שהחלל יותר עמוס בקהל אנשים, כך הן תספקנה מענה מיטבי שמדיר רעשים. הוורסטיליות שהן מציעות לצד בידוד מכל שאון ורחש, זה בעיקר מה שהופך אותן למענה מושלם עבור כל מי שרוצה להשיג חלל פרודוקטיבי, נעים ושקט.

למה מחיצה מחומר המלמין?

חומר הגלם ממנו הן עשויות הוא למעשה מה שתורם רבות לאיכות הבידוד וגם לעיצוב המודרני והמרשים. הן עשויות מחיפוי המלמין שכל ייעודו הוא להעניק למחיצה את המראה הדקורטיבי יחד עם עמידות וחוזק.

המלמין הינו חומר גלם קל יחסית, הוא יגיע בתצורה של לוח סינטטי דק וישמש כציפוי עליון מעוצב לבסיס לוחות הפורמייקה. חיפוי מלמין מיוצר משבבים זעירים שנבללו בדבק שרף ולאחר מכן נכבשו בתנור בחום גבוה במיוחד, הוא עמיד אל מול – קרינת UV וכך מעניק חסינות במקום בו יש חשיפה לשמש.

מדובר בחומר גלם שהיה בעבר מזוהה עם מראה יחסית פשוט, אך ערכו עלה עם השנים וכיום, הוא בעיקר מזוהה עם מראהו יוקרתי למדי. עם מלמין איכותי ניתן להשיג מגוון גמורים ומרקמים

מלמין יצוק מגיע במגוון רחב של צבעים ודוגמאות דמויי עץ. הרבה מאוד מהצבעים והדוגמאות שאפשר למצוא בפורמייקה אפשר למצוא גם במלמין, כך שיחסית קל להגיע להתאמה בין פריטי ריהוט שונים, בין שיוצרו בציפוי מלמין ובין שיוצרו בציפוי פורמייקה.

הוורסטיליות העיצובית שלו תתאפשר בגין העובדה כי דוגמת העיצוב תתבצע על ידי הדפסה בעומק הציפוי. כל התכונות הללו, לצד עמידות וניידות, יהפכו את אותן מחיצות לקיר נייד שמסוגל לעמוד בתנאי חלל רבים. בנוסף, העלות של המלמין נחשבת זולה יחסית ועל כן גם התוצר, מחירו יהיה סביר לכל כיס.

אקוסטיקה וניידות במרחבים סגורים

אקוסטיקה - אפשר בהחלט לקבוע שבימינו אחד המדדים להצלחה של עסק, הוא חלל שמאפשר סביבת עבודה עם כל התנאים האולטימטיביים שהעיקרי מבניהן הוא מתחם נטול רעשים. יתרה מזאת, כל סוגיית הרעש הפכה בשנים האחרונות לנושא חשוב ומדובר. קירות הפרדה אלו יהוו פתרון הולם לאותה סוגיה, כשהן עונים על שני צרכים בעת ובעונה אחת - חלוקה פיזית של המתחם בהתאם לתנאים ולצרכים ותחימה אקוסטית של האזור. נושא האקוסטיקה יעסיק לא מעט אנשים בענפים מגוונים בתעשייה: משרדים, בתי כנסת, מוסדות לימוד, מרכזים קהילתיים, אולמות אירועים וקונגרסים ועוד...

ככל שהחלל יהיה יותר גדול ומחולק לכמה וכמה אגפים, נכון יהיה להיעזר במחיצות אקוסטיות באופן תכוף יותר. הן תשתלבנה בצורה הרמונית במדורים השונים כשהן מסננות כל רחש שמגיע ישירות מהעובדים, מעוברי האורח, מלקוחות ומתעניינים ששוהים במקום, המחיצה היא זו למעשה תצליח לבלום את מגוון הרחשים שמפרים את השקט ותאפשר שגרת עבודה תקינה בהיעדר הפרעות.

עוד דבר חשוב שיש לשים עליו את הדעת במקרה של מחיצות מלמין, זה לוודא כי יש הלימה עיצובית ופרופורציונאלית בין המבנה לבין החיץ עצמו. ככל שנקפיד על הזמנה של חיץ אקוסטי מחברה איכותית ומנוסה, כך נרוויח את הבידוד האולטימטיבי ביותר שמאפשר סביבת עבודה ללא דפי.

ניידות – הניידות הוא יתרון כשלעצמו על אף שניתן למצוא גם מחיצה מקובעת במידת הצורך. אולם, ככל שניתן לנייד אותן ממקום למקום, כך הן מהוות מענה אפקטיבי ויעיל במגוון של מקומות.

המאפיינים העיקריים של המחיצות:

  • המחיצה מורכבת מאלמנטים אקוסטיים מודולאריים ניידים ברוחב משתנה עד 120 ס"מ ובעובי 104 מ"מ – שינוע ע"ג מסילה עליונה בלבד.
  • בכל מחיצה :משקוף אטימה, פנל טלסקופי לנעילת קצה המחיצה בשילוב 2 מנגנונים אופקי ואנכי שמופעלים בו זמנית לנעילה סופית של המחיצה כולל איטומים ורפידות גמישות.
  • משקל המחיצה כ- 45 ק"ג למ"ר.
  • הפעלה מכאנית לכל פנל ,בחצי סיבוב ע"י ידית הפעלה (מסופקת עם המחיצה).
  • ברשותנו בדיקות מאושרות של יועץ אקוסטי לרמת הנחתת רעש בתנאי מעבדה 45 db. אישור מכון התקנים לחיפוי ,אישור מכון התקנים לבידוד (אישור היצרן/יבואן ).
  • אחריות למנגנוני ההפעלה ,מסילה עליונה ופרופילי אלומיניום השונים 24 חודשים . מותנה בתפעול נכון של המחיצה ע"פ הנחיות שימסרו ע" "ש.א טכנולוגיות" בעת ההתקנה

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153 https://www.mehizot.co.il/