מצבר הוא מהרכיבים ברכב שנוטים להתקלקל הכי הרבה ואיכשהו זה קורה תמיד כשאנחנו ממהרים בדרך לאיפשהו. אחד המצברים המומלצים ביותר לרכב הוא מצבר שנפ האיכותי, כאשר ההתאמה נעשית באופן ספציפי לרכב שלכם. מדוע מצברים נוטים להתקלקל בתכיפות גבוהה ביחס לרכיבים אחרים ברכב, מה עושים כאשר המצבר מתקלקל ומה צריך לדעת על מצברי שנפ? על כך נרחיב במאמר זה

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מדוע מצברים מתקלקלים לעיתים קרובות?

מצבר יכול להתקלקל ממגוון סיבות: החל מאופן השימוש שלכם בו וכלה בתנאים חיצוניים שלא קשורים אליכם. ראשית כל, יש להפריד בין מקרים בהם המצבר מתרוקן ואז יש "להטעין" אותו, לבין מקרים בהם המצבר מתקלקל באופן חסר תקנה ויש להחליף אותו. ישנם מגוון מקרים שיכולים לגרום להתרוקנות של המצבר, החל בשימוש בחשמל כאשר הרכב עומד והמצבר לא נטען, וכלה בהתנעה בתנאי מזג אוויר קיצוניים שמצריכים אנרגיה רבה יותר וגורמים לו להתרוקן.

במקרין אחרים המצבר מתקלקל באופן חסר תקנה ואז יש להחליף אותו. כך למשל אורך החיים של מצבר הוא כשלוש שנים וסביר שמצבר שמגיע לגיל כזה יתקלקל בסופו של דבר.

מצברי שנפ – איזה מצבר הכי מתאים למכונית שלי?

המצבר המתאים למכונית שלכם תלוי כמובן בסוג המכונית. לכל מכונית מתאים מצבר שונה בגודל, קיבול וצד שונים ולכן מומלץ להתייעץ איתנו על המצבר המתאים לסוג הרכב שלכם.

מהם המצברים שמשווקת חברת שנפ?

חברת שנפ משווקת מצברים מכל מיני סוגים המתאימים למגוון סוגי רכבים: רכבים פרטיים, אוטובוסים, משאיות, אופנועים, גנרטורים וכן מצבר שנפ פריקה עמוקה.

כמה עולה מצבר, כולל מחיר החלפה?

תלוי בסוג הרכב שלכם ובסוג המצבר אותו תצטרכו. שיא המצבר – מצבר עד הבית משווקים מצבר כולל שירות החלפה עד הבית במחירים שוברי שוק:

מצבר שנפ לקיה פיקנטו מחיר – 479 ₪ בלבד

מצבר שנפ מחיר לפורד פיאסטה החדשה – 579 ₪ בלבד

מצבר שנפ 45 לפורד פוקוס, פורד פיאסטה , יונדאי, דייהו, קיה – 579 ₪ בלבד

ועוד מצברים במחירים ללא תחרות.

האם למצברי שנפ יש אחריות?

מצברי שנפ באים עם אחריות יצרן שתלויה בדגם המצבר ונעה בין 12 ל-14 חודשי אחריות. את האחריות על מצברי שנפ ניתן לממש בסניפי חברת שנפ ובמרכזי השירות של החברה הנמצאים בפריסה ארצית, בערים: חולון, נתניה, ירושלים, טבריה, אילת, בר שבע, אזור ועוד.

שיא המצבר – מצבר עד הבית

נתקעתם בבית בגלל מצבר שהתקלקל? שיא מצברים לרכב זה הפתרון המושלם עבורכם! הרימו אלינו טלפון וטכנאי מטעמנו יגיע בהקדם האפשרי לבדוק מה הבעיה עם המצבר ולהחליף לפי הצורך.