החלטתם להינשא, סגרתם תאריך ביומן, התחלתם לחפש אנשי מקצוע וספקים שיהפכו את החזון שלכם למציאות? עכשיו בואו נתמקד בלוקיישן האטרקטיבי למיקום החתונה.

כלים


למוקד בו תתקיים החתונה השפעה משמעותית על האווירה, ההצלחה של האירוע וההנאה של המוזמנים ולכן כדאי לבחור נכון. תשמחו לדעת שבשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מאוהבים מגלים את ראשון לציון.

העיר השוכנת באזור מישור החוף הדרומי ונחשבת לרביעית בגודלה מבין הערים המאוכלסות במדינות ישראל, מציגה את כל החומרים הדרושים לאירוע מנצח – מיקום מרכזי, אטמוספירה מרעננת, היצע רחב וסטנדרטים גבוהים.

אספנו עבורכם את היתרונות הבולטים בקיום חתונה בראשון לציון וכיצד לבחור את האולם הנכון עבורכם לתחילת חייכם המשותפים.

מקסימום נוחות - מתחתנים באמצע הדרך

נתחיל מהנפלאות של האזור הגיאוגרפי הייעודי: ראשון לציון נוחה להגעה לבאים מכל הכיוונים והיא נושקת לכבישים מהירים מרכזיים כמו כביש 431, כביש 412 ועוד ואפשר להגיע אליה באמצעי תחבורה נוחים כמו אוטובוסים, מוניות שירות ואפילו רכבת.
בעיר תחנה מרכזית ותחנות רכבת ואין מצוקת חנייה כפי שיש בערים גדולות אחרות. העיר שוכנת במרכז הארץ ולכן יכולה להתאים לזוגות, משפחות וחברים שגרים גם בצפון או בדרום ומחפשים עיר שוקקת חיים באמצע הדרך. נוחות ההגעה יכולה להעלות באופן משמעותי את מספר המשתתפים באירוע ולכן, כדאי לבחור ביעד אטרקטיבי כמו ראשל"צ.

אופציות רבות בסטנדרט גבוה

ראשון לציון היא עיר המשלבת בין הווי אורבני תוסס למרחבים ירוקים ואווירה פסטורלית, כך שאפשר בהחלט ליהנות מכל העולמות בעיר אחת. ההיצע של אולמות וגני אירועים הוא רחב והמחירים לרוב נוחים יותר מתל אביב כמו גם הטווח הרחב של סגנונות שאפשר לבחור מתוכם היכן להינשא. הסטנדרטים הגבוהים של אולמות וגני אירועים בראשון לציון לא נופלים ממה שיש ללב המדינה להציע וכיום בראשון לציון אולמות מובחרים בעיצוב מודרני ומתוחכם, טכנולוגיה מתקדמת, קונספטים מעניינים וחוויית חגיגה יוצאת דופן.

תפאורה מהפנטת לצילומים והזדמנות ליום כיף

מי שירצה לשלב בין ליל כלולות לאירוע עצמו או לדאוג למוזמנים לסופ"ש בלתי נשכח או יום כיף בעיר ייהנה מקרבה לחופים היפהפיים והמטופחים של הים התיכון, זירות בילויים שוקקות, מרכזי קניות רחבי ידיים. בראשל"צ ישנם מוקדים יפים גם לצילומים של לפני החתונה כמו חוף הים, פארק האגמים, חי כיף, סופרלנד, אזור החולות ועוד.

איך לבחור אולם אירועים בראשון לציון?

ראשון לציון היא ללא ספק עיר נחשקת לאירועים ומציעה אולמות וגני אירועים בשלל סגנונות. תוכלו למצוא גם אולמות מעוצבים בהשראה ניו יורקית כולל גן אירועים אלגנטי וקלאסי ולהחליט היכן ואיך לחגוג: למשל, האם להשיק קבלת פנים מחוץ לחלל המקורה וכן לערוך את החופה תחת כיפת השמיים ואז להמשיך לסעודה המרכזית ולריקודים בפנים. בדקו שהמקום אכן מציע לכם הזדמנות לחגוג בחוץ ובפנים וכן בר קוקטיילים מסוגנן ותוספות משדרגות חוויה, כמו סוויטת VIP לאוהבים.
זכרו שהחוויה הקולינרית משחקת תפקיד חשוב ויש לבחון אם האולם מציג תפריט שף בהתאמה אישית המבוסס על חומרי גלם טריים ומשובחים שנבחרים בקפידה וכן כולל אפקטים וטכנולוגיה מתקדמת מבחינת הקרנה על גבי מסכים וסאונד איכותי ותאורה, שמייצרת משחקים שונים בהתאם לשלבי האירוע והקונספט וכמובן, צוות מסור, אדיב ומקצועי שערוך לכל תרחיש וקשוב לצרכים שלכם ושל קהל המוזמנים.
תוכלו לאסוף המלצות וחוות דעת, להתרשם מאתר האינטרנט של המקום ולהגיע לפגישת הכרות ורצוי גם אירוע לדוגמא על מנת שתוכלו לספוג מהאווירה ולחוות בזמן אמת את ההתנהלות במקום באירוע ולדמיין איך תראה החתונה שלכם בראשון לציון....