זוכרים את הפעם ההיא שהלכתם למסעדת הבשרים המעולה ששמעתם עליה, והוגשה לכם פלטה מלאה בכל טוב על משטח עץ מרהיב? בוצ'רים לבשר היו בעבר באמת נחלתן של המסעדות בלבד, אך בשנים האחרונות חלה מגמה נהדרת שבה בשלנים ביתיים רבים מכניסים אותם הביתה, לחוויית אירוח ובישול איכותית ומדהימה כמו במסעדה, מבלי לצאת מהבית. רוצים גם? כעת, נבין כיצד יש לשמור על הבוצ'ר החדש שעומד להגיע אליכם.

 

כלים

 

בוצ'רים לבשר שישרתו אתכם לאורך שנים רבות

בסופו של דבר, בוצ'רים לבשר הם חתיכות עץ. כדי לוודא שחתיכות העץ המעוצבות והיקרות הללו משרתות אותנו נאמנה לאורך שנים, יש כמה דברים שיש לעשות. ראשית, לפני השימוש הראשון, יש למרוח את המשטח בשמן מינרלי המתאים למגע עם מזון. עדיף שזה יהיה שמן מיוחד ולא סתם שמן מטבח רגיל. העץ סופח את השמן המינרלי, וכך הוא הופך עמיד יותר בפני לחות ורטיבות, כנוצרה שכבת מגן בינו ובין המזון. מרחו בנדיבות, הניחו לשמן להספג במשטח והסירו שמן עודף. לאחר ייבוש, יש למרוח שכבה נוספת.

כעת, לאחר הטיפול הראשוני נבין כיצד יש לתחזק את הבוצ'ר באופן שוטף:

כיצד לנקות? - אם המשטח מלוכלך מאוד, יש להשתמש במים פושרים וסבון כלים נוזלי. יש לייבש את המשטח מיד לאחר השטיפה. שימו לב שכאשר מרטיבים את המשטח יש לעשות זאת באופן שווה בכדי מנוע מתיחות החומר במהלך ההתייבשות. אין להשרות את הבוצ'ר במים! כיצד לייבש? - יש להציב את הבוצ'ר אנכית על מנת לאפשר לאוויר להסתחרר מסביב ללוח, עד לייבוש מוחלט. אופן השימוש – יש להשתמש בבוצ'ר בסביבה יבשה בלבד, ולא להשאיר אותו חשוף לרטיבות ונוזלים לאורך זמן רב מידי. תחזוקה שוטפת – מומלץ לשמן את המשטח מעת לעת (באותו שמן בו השתמשנו בטיפול הראשוני) בכדי לחזק את שכבת המגן. יש לעשות זאת כשהמשטח יבש, באמצעות מטלית כותנה ובאופן שווה בכל צדדיו. הליך זה ישמור על עמידות החומר ומראה חדש ואלגנטי לאורך זמן. חשיפה – מלבד העובדה שאין לחשוף את המשטח לרטיבות ולחות לאורך זמן, יש למנוע חשיפה לשמש ישירה, להרחיק מלהבות ולהקפיד על טמפרטורה יציבה לאורך זמן. אחסון – בוצ'רים לבשר יש לאחסן במצב אופקי (כלומר בשכיבה), תוך מגע מלא של הרגליות שלו במשטח עליו הוא מונח. בדרך זו נמנעים עיוותים במשטח והוא שומר על צורתו ואיכותו מכל צדדיו.

מתנה נהדרת ומלאה בהערכה

בוצ'רים לבשר הם גם מתנה נהדרת לכל חובב בשר ובישול באשר הוא. אצל ניוס תמצאו לא רק בוצ'רים איכותיים במגוון גדלים וסוגים, אלא שתוכלו גם להוסיף לבוצ'ר טאצ' אישי במיוחד. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, ניתן לחרוט על הבוצ'רים ברכות, ציורים ואיורים ואפילו ציטוטים משירים, על מנת להפוך את המשטח למתנה נהדרת המאזנת בין יעילות של ממש ובין מחשבה אישית על האדם שעתיד לקבל אותו.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים