מה כדאי לדעת אם אתם מחפשים פרויקט מגורים יוקרתי שתוכלו לגור בו? אם אתם מחפשים בית בישראל, נכס מרהיב או דירה מעוצבת בניין יוקרה שתוכלו לקנות בו דירה או מקום מגורים יוקרתי - חשוב שתכירו את פרויקט פארק בבלי.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

פרויקט פארק בבלי הוא מה שכולם מדברים עליו. מדובר בפרויקט בתל-אביב שמשלב בין אורבניזם לחיים בטבע ואיכות חיים. מי שיבחר לגור בדירה מעוצבת במגדלים של הפרויקט שבנויים לתפארת בשכונה היוקרתית - יוכל ליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע החל מחיים תוססים בעיר גדולה עד מגורים במבנה מפואר ושקט שמציע איכות במגורים.

קווים לדמותו של פרויקט יחיד במינו

פארק בבלי נבנה כמובן בשכונת בבלי התל אביבית. מדובר בשכונה יוקרתית אשר ממוקמת דרומית לפארק הירקון ועל גבול איילון. מדובר בבית דירות מרשים שיש בו כ1,000 יחידות דיור שנמצאות ב6 מגדלים שלרגליהם מרכז מסחרי איכותי. שטח הפרויקט מתפרש על יותר מ100 דונמים של פארק וחורש טבעי מהמם!

מי הקים את הפרויקט?

את החלק האדריכלי של היוזמה הרימה אדריכלית ישראלית בשם גל נאור, בתו של יצחק תשובה שחיה תקופה ארוכה בניו יורק ושאבה השראה לעיצוב הדירות ממנהטן עצמה - עיר שמשלבת בין מרחבים עירוניים לבין טבע אורבני.

כעת הפרויקט מכיל מספר זוגות דירות לדוגמא שיש בהם יצירות אומנות מאוספים ייחודיים שאספה האדריכלית כדי לאפשר מראה ייחודי לכל דירה ודירה. הדירות מעוצבות ובנויות באופן שונה אחת מהשנייה כדי שכל דייר שמתעניין ברכישת דירה בפרויקט פארק בבלי יוכל לבצע התאמה אישית לסגנון המגורים שהו בוחר. דירות מעוצבות בסגנון שונה ובאופן אדריכלי אלטרנטיבי מאפשר אפשרויות מגורים שאפשר להתאים לסגנון האישי, לצרכים, למבנה המשפחתי ולסגנון החיים.

פרויקט בבלי מכיל דירות שנבנו על מטרים רבועים רבים בתוך מתחם מגורים יוצא דופן שמשלב פארק מהמם שאפשר לטייל בו, לרוץ לאורכו, לנסוע על אופניים ולפגוש את השכנים האיכותיים שגרים במקום.

הדירות אשר מציעות נוף אל הים ונוף אורבני אל העיר תל אביב התוססת מציעות שקט ושלווה בתוספת איכות חיים שמציע פרויקט. כך אפשר להנות ממגורים בפרויקט יוקרתי עם מגדלים שמצד אחד קרובים למרכז ולכל מה שתוסס בעיר, ומצד שני מציעים שקט ושלווה במרחב שמרגיש ממש כפרי.

בכמה נמכרות דירות בפרויקט פארק בבלי?

בפרויקט כפי שהזכרנו, יש מגוון דירות לדוגמא שכל אחת מתוכננת ומעוצבת על פי צרכים שונים. דירות בתל אביב בשכונת בבלי היוקרתית יכולות להגיע ל 8 מיליון שקלים ולעיתים גם ל-15 מיליון שקלים, והכל תלוי כמובן בדירה שבוחרים.

פרויקט פארק בבלי הוקם על מנת לאפשר איכות חיים לכל אחד ואחת שמחפשים איכות חיים את האיכות הדרושה, החל מאיש עסקים מצליח או יזם שמחפש מגורים נהדרים בתל אביב עד למי שסיימה הקריירה המצליחה שלה ורוצה איכות חיים לצד בילויים בעיר, או לזוג פנסיונרים שמכר את ביתו במושב ומחפש את איכות החיים העירונית. הפרויקט מחכה לכם עם מגוון דירות לדוגמא בעיצוב עוצר נשימה ואיכות חיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר