אנחנו לא נולדים עם כאבי גב אלא מפתחים אותם במהלך החיים. כמעט תמיד מדובר במצב שאפשר לפתור. עם הטיפול הנכון הגב שלכם לא יכאב עוד ותצליחו לחזור לשגרה. טיפולי דיקור סיני לכאבי גב מיועדים להקלה על הכאב, הפחתת תהליכי דלקת וטיפול בגורם לכאב. הדיקור מצליח להשיב את זרימת האנרגיה בגוף למצב תקין ומסיר את החסימות שגורמות פעמים רבות לכאבים. דיקור סיני הוכח במחקרים רבים כבעל השפעה חיובית במצבים של כאבים אורתופדיים. מטופלים רבים בכל רחבי העולם נהנים מהקלה משמעותית בכאב באמצעות דיקור.

כלים
דיקור סיני לכאבי גב. רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני
דיקור סיני לכאבי גב. רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני

למי זה מתאים?

אם חשבתם עד היום שטיפולי דיקור סיני לכאבי גב מתאימים רק לחובבי אורח חיים בריא ומדיטציה, הגיע הזמן שתדעו שרופאי המשפחה ואורתופדים מומחים בכל רחבי העולם המערבי ממליצים למטופלים שלהם לבצע דיקור סיני לכאבי גב. טיפולי דיקור מתאימים לכל סוגי כאבי הגב בכל הגילאים (גברים ונשים). ניתן לשלב את הדיקור יחד עם טיפולים נוספים. הרפואה הסינית מצליחה לתת מענה במקרים של כאבים כרוניים שהרפואה הקונבנציונלית אינה מצליחה לפתור.

איך מתחילים בטיפול?

יש לכם את החופש לבחור במטפל הטוב ביותר כאשר ההמלצה היא על מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפול בכאבי גב. דיקור סיני לכאבי גב ניתן במתכונת של סדרת טיפולים כאשר הטיפול הראשון הוא פגישת אבחון. במהלך פגישת האבחון תתבקשו לספר אודות הרקע הרפואי שלכם ואורח החיים. בחלק מהמקרים מתבצעת גם בדיקת לשון.

האם טיפולי דיקור סיני כואבים?

המחטים בהן נעשה שימוש הן מחטים דקות במיוחד. אלו הן מחטים חד פעמיות וסטריליות שמיועדות לדיקור סיני. הצבת המחטים אינה מלווה בכאב. בחלק מהמקרים מופיעה תחושת אי נוחות קלה שחולפת לאחר מספר שעות.

יתרונות של שיטות טיפול טבעיות

דיקור סיני לכאבי גב אינו כולל תופעות לוואי או שימוש בתרופות. יש לכם הזדמנות להקל על הכאב ללא משככי כאבים. שימוש ממושך במשככי כאבים מזיק לגוף ואינו מומלץ כלל. אם אתם סובלים מכאב כרוני – הגיע הזמן שתמצאו פתרון. יחד עם טיפולי דיקור סיני מומלץ גם מעבר לאורח חיים בריא יותר. זה הזמן לבחון את התזונה שלכם, את הרגלי השינה ואת הפעילות הגופנית. עם כמה שינויים אתם יכולים להרגיש הרבה יותר טוב.

הרפואה הסינית מצליחה מזה שנים רבות להקל על כאבי גב גם במקרים בהם הרופאים כבר הרימו ידיים. טיפולי דיקור ניתנים מיד להקלה על כאבים וגם במתכונת של רפואה מונעת.