מחקרים מעידים כי בזמן שלקוח מזהה את השם של החברה או העסק, הוא מיד מתחבר לפעילות שלהם והוא גם יבחר לפנות אליהם בעת הצורך. מסיבה זו מתנה שהיא ממותגת תהייה יעילה ורווחית ביותר. בנוסף, אנו צועדים בצעדי ענק לקראת פתחה של שנת 2022 וזו העת, ממש לקראת סוף שנת 21, להגדיל את ההוצאות המוכרות על מוצרים ושירותים חיוניים עבור העסק שלכם, זאת על מנת שתשלמו ותשקיעו יותר על פרסום ושיווק העסק והרבה פחות על מיסוי. מוצרי קד"מ ופרסום, ביניהם מתנות ממותגות, נחשבות להוצאה מוכרת לעסק שהתפקיד שלהם הינו לשמר ולטפח את הקשר שלנו עם כל עובד, לקוח או ספק. אז באיזו מתנה כדאי לבחור? להלן מתנה ממותגת ואידיאלית כיום לכל עסק באשר הוא  - עטים ממותגים.

כלים
קרדיט לתמונה - סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים
קרדיט לתמונה - סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

מתנה רווחית בעלת מיתוג

הדרך היעילה והפשוטה ביותר כיום לפרסום העסק תהיה על ידי הענקת מתנה שיש בה מיתוג. בצורה הזו ניתן לחשוף לקהל הרלוונטי את המוצר או השירות של העסק. לעטים מפלסטיק או ממתכת שהם ממותגים, יש תועלות רבות  - הם לא נחשבים למוצר יקר, אפשר למתג על המשטח שלהם כל דבר שרק נרצה, העטים מגיעים במגוון של צבעים וסגנונות וכמובן, תמיד נעשה בהם שימוש. כמו כן, במידה ורוצים לשדרג אותם, ניתן להכניס אותם לקופסא מהודרת וססגונית שתשאיר רושם רב. עוד יתרון, הוא שמדובר במוצר בעל משקל זעיר למדי, הם קלים וניתן לשאת אותם לכל מקום. הם יכולים להיות מונחים ברכב שלנו, בבית ובמשרד כשהם חשופים לעניי כל.

עט ממותג - מוצר שיווקי נצחי

עטים ממותגים מאז ומעולם היוו מוצר פרסומי לוהט מאחר שהם היו ועדיין פונקציונאליים בכל מקום - תמיד נשמח לקבל עט שיהי זמין עבורנו כדי לחתום על מסמך, לכתוב רשימת קניות, תזכורות וכולי. שכן, ככל שהמוצר שימושי יותר, כך העסק ייחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים ולכן מוטב להשקיע בעט איכותי, מסוגנן ושלא נשבר בקלות. על ידי טכנולוגיית ההדפסה שכוללת הבלטה של הלוגו של החברה או בית העסק, אפשר לבצע מיתוג בצורה איכותית ביותר וכך לספק לכל לקוח או עובד, מתנה מרגשת וקסומה ואם רוצים, גם להוסיף לה ברכה קצרה שמדגישה את ההערכה אליהם. את ההדפסה ניתן לעשות על מינימום 50 יחידות עטים, וכך להשיג מוצר שיווקי הכי טוב שיש!

עטים יוקרתיים

היום עט יוקרתי נחשב כאביזר אופנתי וגם כסמל סטטוס ולכן מוצר זה יהווה שי אידיאלי לעורכי דין, רופאים, רואי חשבון ומנהלים שמשתמשים בעטים לעיתים קרובות לצורך חתימות על מרשמים, הסכמים, חוזים וכו'. נכון שרובנו יותר ויותר מקלידים על הנייד ומבצעים בו פעולות רבות ונדמה כי העט ככלי כתיבה, עשה את שלו ואין לו מקום יותר, אולם זה ממש לא כך ואפילו ההפך, הם חוזרים ובגדול מאחר והשימוש בהם לא נגוז מהעולם וכלי כתיבה זה עדיין מהווה תפקוד ביום יום, בפרט אותם עטים יוקרתיים ממתכת.

עטי פלסטיק ממותגים

עטים מפלסטיק הם מתנה מעולה וקלילה בעלת שטח פרסומי רב שנגלה לעיני כל. בנוסף, ניתן לצרף להם נרתיק או קופסא מעוצבת שתהווה כאריזה ממוחזרת. עטי פלסטיק ממותגים הם מוצר עם יתרונות שיווקיים רבים  – עלות נוחה לכל עסק, הטבעת מיתוג פשוטה, שלל דגמים ועיצובים, גוונים שונים ויותר מהכל עטי פלסטיק נמצאים בשימוש תדיר, גם בסביבת העבודה וגם במרחב הביתי ובין לבין.

עטי גימיק

קטגוריה ייחודית נוספת הינה עטי גימיק – כשהכוונה היא עט עם תוספת מעוררת עניין, כגון - עט עם בובה או עט עם תפילת הדרך, עט פנס, עט פותחן וכולי. המטרה של הגימיק זה לגרום לסקרנות בקרב כל מי שמקבל את העט, באופן הזה שהוא בוחן את העט ומתמקד בייחודיות שלו, כך הוא נחשף למיתוג שלו (ללוגו או לפרטים של בית העסק, או לכל מסר שמעוניינים להעביר), תוך ידיעה ברורה שמדובר בעט שהוא מוצר שמיועד לקידום מכירות ובכל חשיפה אליו הלקוח עושה את הקישור לחברה או לעסק! עטים עם גימיק ייועדו לכולם -  לצעירים, חיילים, לעובדים, ספקי החברה, קולגות או לכל לקוח פוטנציאלי.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il