אין היום כמעט בניין משופץ שלא מאחסן את מערכת החשמל שלו בארונות פח, ולמעשה מערכת חשמל שלא מאוחסנת בארון כזה היא בדרך כלל סימן להזנחה. במידה ומערכת החשמל שלכם לא מאוחסנת בארון פח או מאוחסנת בארון ישן במיוחד אנחנו ממליצים להתקין ארון פח חדש מהסיבות הבאות:

קרדיט תמונה יח"צ
קרדיט תמונה יח"צ
  • שמירה מלאה על בטיחות

ארון פח הם האפשרות הבטוחה ביותר לאחסון תשתית החשמל. ראשית כל, ארונות פח אינם דליקים ולכן פוטנציאל השריפות קטן משמעותית. כך למשל, כאשר תשתית החשמל מאוחסנת בארון עץ הוא עלול להתלקח מכל ניצוץ קטן. בנוסף, ארונות פח ניתנים לסגירה באופן הרמטי וכך אין סכנה שילדים יפתחו ויתעסקו במערכת החשמל או שבעלי חיים יכנסו לשם.

  • תחזוקה קלה

בניגוד לארונות עץ למשל, ארונות מתכת לא מצריכים תחזוקה רבה מהסיבה הפשוטה שמדובר בחומר גלם עמיד שלא מתפורר ונרקב עם הזמן וכל מה שצריך לעשות זה לנקות קצת מדי פעם.

  • עמידות לאורך שנים

בניגוד לאפשרויות אחרות, ארונות פח עמידים לאורך שנים וישרתו אתכם זמן רב.

  • נראות

ארונות פח מאפשרים מראה נקי ואסתטי.

  1. עלויות

ארון מתכת מחיר נמוך: התקנת ארון מתכת נעה בין מאות בודדות ל-1,500 ₪ ומתחלקת בין כל דיירי הבניין כך שהעלות לא מאוד גבוהה.

למה חשוב לבצע החלפה?

מערכת החשמל היא מערכת חשובה שרוב הפעולות היומיומיות שלנו מתבססות עליה או נעזרות בה, ויחד עם זאת מדובר במערכת שעלולה להיות מסוכנת אם היא חשופה לאקלים בעייתי או לא סגורה באופן הרמטי. לכן בבתים משותפים ופרטיים מומלץ לבצע בדיקה לארונות כל כמה שנים. בנוסף, רצוי לאחסן את מערכת החשמל בתוך ארונות פח כדי להבטיח את בטיחות דיירי הבית או הבניין ועל הדרך להנות ממראה נקי ואסתטי.

כל מתכת – ארונות פח לבניין, בית פרטי ותעשייה

כל מתכת מתמחה בייצור ארונות מתכת, כולל ארונות פח לחדרי מדרגות בבתים משותפים, ארונות חשמל לבתים פרטיים וכן ארונות מתכת לתעשייה. החברה מבצעת את העבודות שלה עם מיטב החומרים האיכותיים שיש בשוק והכל עם אחריות מלאה. במידה ואתם מעוניינים להתקין ארון לתשתית החשמל שלכם, התקשרו לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר.