נמאס לכם להתאמן שעות רבות בכל שבוע, ולא לראות תוצאות? זה בדיוק הזמן להכיר את שיטת האימון הקצר שפותח בנאס"א וסחף אחריו אנשים מכל רחבי העולם. נאס"א פיתחה עד כה לא מעט דברים טובים שהפכו את העולם שלנו לעולם מתקדם וידידותי. אימון EMS הוא ללא ספק עוד פיתוח מעולה שיכול לשנות את החיים שלכם מקצה אחד לקצה השני. תשאירו מאחור את כל מה שאתם מכירים על אימוני ספורט ארוכים ומתישים. בואו להכיר שיטת אימון קצר שתביא איתה תוצאות חד משמעיות שיאפשרו לכם לפתוח דף חדש בחיים.

כלים

 

מה מייחד את שיטת האימון הזה?

לא מעט תהיות עולות בכל מה שקשור לנושא של אימון EMS. יש כאלה שמרימים גבה כאשר הם שומעים את הפרטים לעומק, אך עם תוצאות אי אפשר להתווכח. מדובר על אימון שבמהלכו נשלחים גירויים חשמליים חיצוניים שמגבירים את עבודת השריר. אומנם העבודה של המתאמן היא עבודה קצרה, אך התועלת בזכות הגירויים תהיה גבוהה באופן משמעותי. ניתן לבצע השוואה של האימון הקצר לאימון רגיל של 60 דקות מלאות. כך שאומנם האימונים הם קצרים אך התועלת שלהם תהיה גבוהה מאוד. כל זאת על מנת שתוכלו להגשים את החלום ולהיות בכושר הכי טוב שבו הייתם.

 

האם האימונים מתאימים לכולם?

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי אימון EMS מתאים רק לאסטרונאוטים. אך בפועל האימונים הללו מתאימים לכל אחד, אפילו לכם. כל עוד אין לכם זמן או חשק ללכת לחדר כושר, תוכלו לבחור באופציה הזאת. תוכנית האימון כמו תוכניות אחרות נבנית בהתאמה אישית לכל מתאמן. המשמעות היא שהמתאמן מצידו יוכל לדעת כי בתוך זמן קצר הוא יתחיל לקצור את הפירות. הוא יוכל לקצור את הפירות על העבודה שאותה הוא עושה. נדגיש שוב כי האימונים הללו קצרים באופן משמעותי מכל אימון אחר שעשיתם עד כה. אין סיבה שתוותרו על פעילות ספורטיבית רק בגלל שאין לכם זמן פנוי. תוכלו ללכת על האפשרות הזאת בלב שלם ובהנאה מרובה.

 

כמה זמן נמשך אימון EMS?

כל מי שקורא את הפסקה הזאת מיד מרים גבה לגבי האפקטיביות של האימון. האימונים עצמם נמשכים כ-20 דקות, אך כמו שאמרנו הם יהיו יעילים פי שלושה. המשמעות היא שאתם חוסכים לעצמכם זמן, אך מקבלים בדיוק את אותה התועלת. כל מי שביצע בעבר את האימון הזה מבין עד כמה הוא יעיל. לא רק שתוכלו להתאמן במשך 20 דקות, האימון עצמו מתקיים רק פעם אחת בשבוע. מדובר על החלום הרטוב של כל אחד שרוצה לחטב את הגוף או סתם לשמור על כושר. זוהי הסיבה שבגללה שיטת האימון הזאת היא השיטה האולטימטיבית עבור אנשים עסוקים. לכן אם אתם עסוקים אין מקום לוויתורים בהקשר הזה.

 

אילו תוצאות ניתן להשיג?

אימון EMS אמור להיות מחולק לשני חלקים, שכל חלק מביא איתו תוצאות קצת שונות. נדגיש כי התוצאות הסופיות אמורות להיות כמו תוצאות סופיות של אימונים רגילים בחדר כושר. האפשרות הראשונה היא אימון כוח שמיועד לעלות על מסת השריר. כמובן שעם עליית מסת השריר יהיה אפשר להוריד את מסת השומן במידת הצורך. האפשרות השנייה כמו שאתם בוודאי יכולים לנחש כי חיטוב הגוף. אימוני אירובי קצרים שיכולים לאפשר לכם להוריד את מסת השומן. תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם משיגים את הגוף שתמיד חלמתם עליו. אין סיבה שלא יהיה לכם את הגוף המושלם שיאפשר לכם לחייך בכל יום למראה.