ביצוע מדידות אנליטיות הינו חלק מרכזי וחשוב ביותר בכל מעבדה, הן לצרכי הבטחת איכות, ייצור, מחקר ופיתוח. על רקע זה גדלה חשיבות דיוק מכשירי המדידה והמכשור במעבדה לקבלת תוצאות אמינות ומדויקות לאורך זמן.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

לשם כך, נדרש כיול ואימות איכותי של מכשירי המדידה באופן סדיר על ידי גוף מקצועי ובעל הסמכה לביצוע הכיול, בהתאם לתקן ולביצועים הנדרשים. הכיול מאפשר לנו הערכה של דיוק המדידה וכן מאפשר לחשב את שגיאת המדידה.

בישראל פועלות מעבדות רבות לצורכי פיתוח מחקר, למעשה ישראל נחשבת אומת סטרטאפים  בתחומים רבים ושונים החל מפיתוח של תרופות וחיסונים חדשים, תחליפי מזון מבוססי חלבונים, פיתוח מקורות אנרגיה ופתרונות לאנרגיה ירוקה וחקלאות חדשה ואלו הם רק קצה המזלג. פיתוח שיטת העבודה המתאימות ומערכות מכויילות הן הבסיס לעבודת מחקר שכן וכל סטייה ממדידה של דוגמא עלולה לעלות בתוצאות של המחקר.

כיול של מכשירי מדידה חשוב ביותר ונחוץ לשם קבלת תוצאות מדידה מדויקות ואמינות. מכשיר שאינו מכויל יכול לגרום לנזק ולסכן את הלקוחות בעיקר במדידות בתהליך הייצור ובבדיקות איכות. על מנת שהתוצאות יצאו אמינות ומדויקות, מה שצריך לעשות הוא לפנות לחברה טובה ואמינה המספקת כיול ציוד למעבדה.

כיול ציוד למעבדה מבצעים אצל Dr. Golik

אם אתם עובדי מעבדה בתעשייה, בבית החולים או אקדמיה או באם הקמתם מעבדת מחקר, דעו כי בחברת Dr. Golik תמצאו ציוד מהימן וחדשני, ניסוין וידע רב. ד"ר גוליק פתרונות מדעיים מספקת מערכות אנליטיות וציוד מעבדה מתקדם לאקדמיה, לתעשיות, בתי חולים, קווי ייצור ומגוון רחב של מעבדות. מהנדסי השירות מתחזקים מערכות ומכיילים למעלה מ30 שנים, החברה מספקת כיול בתקן ISO 17025, המאפשר כיול ואימות נתונים לכל המערכות במעבדה ובעלת שירות מהיר, מקצועי ואמין.

אז אם אתם מחפשים חברה אמינה המספקת שירות כיול, Dr. Golik היא החברה המתאימה ביותר. כאן תקבלו שירות מעל ומעבר עם צוות מקצועי שנכון ללוות אתכם בכל התהליך. החברה מתמחה בכיול ציוד למעבדה במשך שנים ומציעה שירות מקצועי עבור לקוחות שאינם מתפשרים על איכות. מידע נוסף באתר של ד"ר גוליק זמין לכם בכל עת, ואתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהתרשם ממגוון המערכות הרב וממותגים מדעיים בינלאומיים .