עד לפני כמה שנים העולם העצום של דיסני התחבר בעיקר עם ילדים. נכון, ילדים הם אמנם קהל היעד המרכזי אליו דיסני כיוון אבל מה לעשות שהילדים האלה גדלו והיום הם כבר אנשים בוגרים ואפילו מבוגרים. כמובן שילדים נשארו ויהיו תמיד אוהבי דיסני על מגוון הסיפורים והדמויות שבו. אין ספק שההתרחבות היא עצומה ודיסני הוא לחלוטין לא רק נסיכות ולא רק מיקי מאוס. אתם אנשים בוגרים ואוהבים את העולם של דיסני בכל ליבכם? היום יש הרבה דרכים איך לשלב את דיסני בחיים שלכם. הנה כמה דרכים כיפיות.

כלים

 

לראות סרטי דיסני גם בלי הילדים

אצל רבים התירוץ לראות סרטי דיסני הוא הילדים. אז לא צריך. כמוכם יש עוד הרבה שאוהבים סרטי דיסני ובכלל כל דבר שידו של דיסני (או יותר נכון של האימפריה העצומה הזאת) נגעה בו. תצפו בסרטי דיסני, בין אם בבית ובין אם בקולנוע. אתם יכולים לצפות בסרטים בהרכבים שונים: עם הילדים, כבילוי זוגי או עם חברה או חבר שגם הם לא הפסיקו אף פעם לאהוב את הדמויות, הסיפורים והצבעוניות.

תמונות ניו בורן בסגנון דיסני

תמונות ניו בורן של תינוק חדש ומלאכי המגיע הביתה (מלאכי כל עוד הוא לא בבכי ב 4:00 לפנות בוקר...) הן דרך עבור הורים רבים להוציא את היצירתיות, להתפרע וללכת עם הדמיון שלהם. אם אתם אוהבי דיסני שלבו את הדמויות המקסימות בתמונות הניו בורן. תמונה של הילד כשגמדיה של שלגיה סביבו, דמויות פו הדב או ספר הג'ונגל יהיו מזכרת מקסימה עבורו וכמובן עבורכם.

דיסני בבית: לא רק בחדר הילדים

אם בעבר מוצרי דיסני חיקו את המראה של דמויות דיסני אחד לאחד ולכן היה להם מראה ילדותי, היום ניתן למצוא מגוון מוצרי דיסני בהם ישנו קשר לדמויות דיסני אך לא חיקוי מדויק שלהן, מה שנותן למוצר עיצוב בוגר יותר. ישנם מוצרים רבים עם מיקי מאוס המקורי שהוא בעל מראה בוגר ומינימליסטי יותר. הוא בשחור לבן ולא המיקי המוכר והצבעוני. ישנם מוצרים עם הדפס של אוזניים בלבד כך שישנה רמיזה למיקי מאוס ולא הדפס מדויק. הפריטים שישנם בסגנון זה הם רבים: מנורות, מצעים, כורסאות, כלי מטבח ועוד. הם ישתלבו בכיף בכל אזור בבית. מעבר לכך , לילדים אפשר כמובן לקנות מוצרי דיסני עם דמויות אהובות כמו הנסיכות השונות, דמויות צעצוע של סיפור וכמובן מיקי, דונלד דאק, פלוטו ועוד.

חוויה בלתי נשכחת: טיול לאחד מפארקי דיסני

אחד הטיולים או האטרקציות שהן חלומו של כל ילד (ושוב, לא רק של ילדים כמובן) הוא ביקור בדיסנילנד, דיסניוורלד ודומיהם ברחבי העולם. כשנכנסים לאחד הפארקים האלה עולם שלם שעד עכשיו היה וירטואלי או דומם מתעורר לחיים. בובות ענק, ארמונות בגודל אמיתי שנראים ממשיים לגמרי וכמובן הכיף במתקנים עצמם הופכים את הביקור לבלתי נשכח וגם מאחד את המשפחה. לא חייבים בהכרח לחכות לטיול בר מצווה או בת מצווה. אפשר לנסוע עם ילדים קטנים יותר או בגיל בוגר יותר. בכל גיל החוויה תהיה שונה ומה שבטוח- ביקור נוסף לא יפחית מעוצמת החוויה.