אבטחת מידע בענן ציבורי וארגוני הוא נושא הדורש זמן ומשאבים מרובים כדי להבטיח תפקוד מקסימאלי ופרודוקטיבי מהעסק שלכם. נושא אבטחת המידע הופך לכאב ראש ומדיר שינה מעיניהם של מנהלי ארגונים רבים המשתמשים בשירותי ענן.

כלים

 

חברת מייקרוסופט שמעה את קולותיהם של מנהלי הארגונים וכחלק משירות שהיא מעניקה עבור משתמשים רבים, פתרה את בעיית הגנת הנתונים עבור שירותי ענן. מייקרוסופט פיתחה שיטות אבטחה עבור ארגונים המשתמשים בשירותי אופיס 365, המאפשרות שימוש בטוח יותר בשירותי הענן ובשירותים פנים ארגוניים מקוונים.

שיטות אבטחת מידע בעת שימוש בממשק אופיס 365

כדי להבטיח שהשימוש בשירותי רשת בזמן עבודה, ושימוש בשירותי ענן לעסקים מתבצע בצורה מאובטחת, מוגנת ומקצועית, מומלץ לבדוק כי אתם משתמשים בכל האמצעים שמייקרוסופט מנגישה עבורכם.

מדיניות אבטחה- השתמשו תמיד במדיניות סיסמאות ובמגבלת זמן כדי לסייע באבטחת הנתונים שלך ובגישה לאפליקציות חיוניות. קיימות הגדרות שונות לתזמון עדכוני הסיסמה בהתאם לפרופיל המשתמש. עבור משתמשי שירותי ענן של אופיס 365, סיסמאות מאבדות את תוקפן לאחר 90 יום כברירת מחדל. מניעת אובדן נתונים (DLP)- הפונקציה למניעת אובדן נתונים מבטחת נתונים סודיים ואישיים מפני הורדה, הפצה או שליחה לא מורשית בדואר אלקטרוני. כאשר פונקציית DLP מופעלת לעבוד במצב בדיקה, היא תספק דוח על טעינה ואחסון לא עקביים של נתונים המפרים את מדיניות האבטחה. ניהול זכויות- ניהול זכויות מגן על מסמכים ודואר אלקטרוני באמצעות הצפנה ומדיניות גישה קשורה. מסמכים יכולים לשמש רק משתמשי אופיס 365 מסוימים למטרות מסוימות. ניתן להגדיר כללי התאמת תוכן וליצור הגדרות גישה לא מקוונות, כמו גם להגדיר מדיניות ברמת המסמך שמונעת, למשל, ממשתמש לא מורשה לפתוח מסמך Word שנשמר בדיסק. הצפנת הודעות דרך אופיס 365- הצפנת הודעות דרך אופיס 365 דורשת הזנת סיסמת כניסה כדי לקרוא ולהשיב למיילים. בדרך כלל זה עובד באמצעות סיסמת גישה חד פעמית כדי לגשת לאימייל. אבטחת מכשיר הלקוח- אל תשכחו את האבטחה של מכשירי לקוח שיש להם גישה לממשק של אופיס 365. ודאו כי העדכונים לפתרון בעיות אבטחת מידע מותקנים בזמן. באמצעות הגדרות אבטחה מתקדמים תוכלו להגדיר מדיניות אבטחה המגבילה את משתמשי אופיס 365 מלהתחבר מכתובות IP ספציפיות, ובכך למנוע לדליפת מידע חיוני למחשבים חוץ ארגוניים. שיתוף תוכן- פורטל הניהול מספק את היכולת להפעיל או להשבית את שיתוף התוכן. אתם יכולים לשלוט על אופן השימוש בתוכן דרך אופס 365, כולל אתרים, לוח שנה ואפליקציות אחרות. ישנם דוחות המציגים הגדרות שיתוף תוכן. ניתן לשנות את ההגדרות ישירות ממסוף הניהול, מבלי להיכנס להגדרות האפליקציה.

פריצות מקוונות והתקפות סייבר שונות הופכות בשנים האחרונות למתוחכמות יותר. לכן, מיקרוסופט מקדמת באופן פעיל שירותי ענן ושמה לב עוד יותר לנושא האבטחה של מערכות דיגיטליות בפני פריצה ומעקב. כל שיטות האבטחה עבור משתמשי אופיס 365 המוצגות מעלה, עוזרות לעובדים לאבטח את הגישה ליישומי עבודה איפה שלא יהיו, במקום העבודה, בדרכים או בבית.

אך חשוב להבין כי לא די בביצוע פעולת אבטחה אלו בלבד. במידה ואתם רוצים להגן בצורה מקסימאלית על פרטיות המידע והנתונים המשמעותיים הנשמרים בשירותי הענן לעסקים, אל תחשבו פעמיים ותפנו לחברת 'יזמקו' אשר מתמחה במתן שירותי מחשוב לעסקים, ומספקת לקהל רחב של לקוחות מענה ותמיכה בכל הקשור למערך הסייבר, אבטחת מידע ומתן פתרונות מחשוב מהמתקדמים בתעשיית הדיגיטל.

חברת יזמקו נוסדה בשנת 1972 על בסיס הרעיון לספק ללקוחותיה העסקיים את השירות המקצועי והמהיר ביותר, על מנת לצמצם ואף למנוע את הנזקים האלה.

הרעיון המרכזי של יזמקו והקווים המנחים את פעילות החברה מיום הקמתה הם: לספק ללקוחותינו, מענה אנושי באופן מיידי, להכשיר צוות שירות ברמה המקצועית ביותר, להיות זמין בפריסה ארצית ולספק שירות באתר הלקוח. לתת פתרון מקיף לכל בעיה הקשורה באופן ישיר ועקיף למוצרינו לפתח פתרונות ייחודיים על פי צרכי הלקוח. לשפר באופן מתמיד את פעילות מחלקת השירות.

התוצאה הייתה מהפכנית! שירות ברמה הגבוהה ביותר.