יש באינטרנט כמות גדולה של ספאם וחברות חסרות מוניטין שמציעות מגוון רחב של שירותים, זה יכול להיות מאוד מתסכל ומפחיד למצוא חברת קידום אתרים שמתאימה לכם. אחרי הכל, קידום אתרים הוא השקעה לטווח ארוך ובאמת יכול למנף או להרוס את הנוכחות שלכם באינטרנט בהתאם לאופן שבו האסטרטגיה מתנהלת, אז כדאי מאוד לבצע כמה בדיקות לפני שתבחרו חברה שתטפל בקידום שלכם בגוגל. הנה חמישה דברים שכדאי לקחת לפני שבוחרים חברת קידום אתרים.

כלים
קרדיט תמונה CANVA
קרדיט תמונה CANVA

איך חברת קידום אתרים יכולה לעזור לחברות?

אבל לפני שנמשיך הלאה, בואו נעשה סקירה קצרה של היתרונות שחברת קידום אתרים יכולה ליצור עבור המותג שלכם. אם נעשה כהלכה, אתה יכול לצפות ש-SEO יפיק את התוצאות הבאות:

  • יוצר מודעות למותג
  • משפר דירוגים
  • מגדיל את התנועה לאתר מוביל לחוויית משתמש וביצועי אתר טובים יותר
  • בונה את האמינות של המותג
  • יכול להפוך למקור העיקרי ללידים
  • מקדם אחוזי המרה ומכירות גבוהים יותר
  • מגביר את הסיכוי של משתמשים מקומיים לבקר בחנות פיזית לאחר חיפוש מקוון
  • משפר היבטים שונים של האתר כמו נוחות ומהירות
  • עוזר לשמור על נתח השוק
  • מאפשר להקדים את המתחרים

בין אם אתם מנסים לטפל ב-SEO בעצמכם או שוכרים סוכנות שתתמודד עם זה עבורכם, אתם צריכים לפקח על יעילות האסטרטגיה שלכם. לכן, תכננו להשתמש בכלי ניטור כדי לעקוב אחר התוצאות על מנת לשפר את הדירוג והתנועה האורגנית שלכם. בנוסף, אם אינכם משיגים את התוצאות הנכונות מטקטיקת ה-SEO הנוכחית שלכם, אז זה הזמן לבחון מחדש את הפעילויות שלכם.

5 דברים לחפש בסוכנות קידום אתרים

הצעות מציאותיות - אם זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שזה נכון. חפש חברות שמציעות תוצאות ריאליות ואינן משתמשות בערבויות. קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, ולאף אחד אין את היכולת להבטיח דירוג של 100% מאחר שאלגוריתם החיפוש אינו בשליטתה של החברה. כל הבטחה לדירוג מידי או דירוג מובטח צריך לעורר דגל אדום.

ניסיון - מומלץ לבדוק כמה זמן החברה פעילה. משך הזמן שחברה פועלת מעיד על רמת הניסיון שלה. לחברות שנתנו שירות ללקוחות רבים יש ניסיון במספר נישות ויודעות מה עובד ומה לא.

קייס סטאדיס - חברות קידום אתרים טובות לא רק צריכות להיות עם קייס סטאדיס בהישג יד, אלא צריכות להיות יותר משמחות להראות לכם אותם. מקרי המקרה צריכים להדגיש את עבודתם ולתת דוגמאות קונקרטיות לביצועים שלהם, לאמת את המומחיות והמיומנות שלהם. תיאורי מקרה הם עדות ליכולתה של החברה לספק תוצאות חיוביות, לכן וודאו שהחברות שאתם שוקלים לעבוד איתן מסוגלות לספק אותן עבורכם.

הסמכות - אמנם אין 'הסמכת SEO' לכל דבר, אבל יש הסמכות סטנדרטיות שרבות מהסוכנויות הלגיטימיות מחזיקות עבור Analytics ו-PPC. לגוגל, יאהו ובינג יש הסמכות משלהן ל-PPC, וחברות שמחזיקות בהסמכות אלו הוכיחו את הידע שלהן בפלטפורמות הפרסום של כל מנוע חיפוש.

אסטרטגית כובע לבן - שאלו את הסוכנות שלכם באיזה סוג של אסטרטגיות היא משתמשת ובקשו ממנה להסביר לכם את זה במונחים שתבינו. כל אסטרטגיה שנראית מניפולטיבית או לא אתית צריכה להוות דאגה מיידית. לחברות אתיות לא תהיה בעיה לענות על השאלות שלכם ולהסביר את פרטי האסטרטגיה שלהן כך שלא יהיו לכם דאגות עם השיטות שלהן.

בעוד שקידום אתרים בגוגל יכול להיות נושא מאיים אם הוא לא מוכר לכם, חשוב להצטייד בידע בסיסי ולחקור בחוכמה את סוכנויות ה-SEO הפוטנציאליות שאתם מעוניינים לעבוד איתן. אם יש לכם שאלות לגבי איך לבחור חברת קידום אתרים, אל תהססו לפנות אלי, אני יותר מאשמח לעזור לכם.