קורס איור דיגיטלי פותח עולם ומלואו בפני הלומדים. בימינו קיימת דרישה למאיירים ששולטים לא רק בעיפרון ובצבעים, אלא גם בעכבר ובתוכנות כמו פוטושופ. חברות פרסום, חברות אנימציה ומקומות רבים אחרים מחפשים מאיירים דיגיטליים כדי ליצור תכני אנימציה משוכללים. וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם לקורס ולעשות את מה שתמיד חלמתם עליו.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

למי מתאים ללמוד קורס איור דיגיטלי?

אם יש לימודים שפותחים לכם עולם ומלואו הרי הם לימודי איור דיגיטלי. הלימודים מכשירים מאיירים מקצועיים ומוכשרים לקראת העבודה בישראל וגם בעולם ומעניקים להם כלים מקצועיים להשתלבות בעבודה בהמשך. אבל לפני הכול, נראה למי מתאים ללמוד קורס איור דיגיטלי. אז אם אתם –

  • מציירים עוד מהילדות – אם כבר בגיל הגן הגננת החמיאה על הציורים שלכם, אם בבית הספר ציירתם את המורה במקום להקשיב לה, ואם הלכתם לשיעורי ציור וההורים דאגו להעשיר את הידע שלכם כי ראו עד כמה זה מעניין אתם, אתם מתאימים ללימודי הקורס.
  • מנצלים כל רגע כדי לצייר – אם גם עכשיו בחייכם הבוגרים אתם מציירים במשרד או בכל זמן פנוי שיש לכם, כנראה שאתם בעלי נפש של אמן ומחוברים לציור. אם אתם רוצים להמשיך ולפתח את הכישורים שלכם ואולי אפילו להחליף מקצוע, זה המקום.
  • יש לכם דימיון מפותח – כשאתם מציירים, האם אתם עושים זאת לפי החוקים או שנותנים לדימיון להשתלט עליכם ולהוציא מעצמכם את הטוב ביותר? אם אתם בעלי דימיון מפותח, תוכלו להשתמש בו כדי ללמוד איך ליצור סרטוני אנימציה איכותיים.
  • מוכנים להפוך את האהבה למקצוע – אם אתם אוהבים לצייר ומוכנים לעסוק בכך במשך מרבית שעות היום, לימודי איור דיגיטלי מתאימים לכם בהחלט. עם לימודים כאלה ניתן להתפתח, להפוך לאמנים צעירים ולתרום את כישרונכם לחברה.
  • שמתחברים לעולם הדיגיטלי – איור דיגיטלי כולל גם שימוש בתוכנות מחשב. כך שלא זו בלבד שאתם צריכים לדעת לצייר, עליכם להיות גם בעליה זיקה ואהבה לטכנולוגיה. אמנם לא יבקשו מכם לתכנת או לפתח תוכנה, אבל אתם זקוקים לאוריינטציה טכנולוגית על מנת להפוך למאיירים דיגיטליים. אם כן, אתם חוששים מטכנולוגיה, כדאי לשפר את הביצועים בתחום. וזכרו, הטכנולוגיה נועדה לעזור לכם להיות מאיירים טובים יותר.

אז כן, אתם בהחלט עומדים בקריטריונים של מועמדים ראוייים לקורס לימודי איור דיגיטלי.

קצת על הקורס

קורס איור דיגיטלי מעניק לכם את כל הכלים הדרושים לכם כדי להפוך למאיירים וזאת מבלי לקום מהכיסא. הקורס כולל 35 מפגשים המתקיימים כולם בזום למשך שלוש שעות. לא משנה היכן אתם גרים ומה אתם עושים בחיים, כל מי שיש לו זיקה לתחום הציור יכול בהחלט ללמוד קורס איור דיגיטלי. בסיום הקורס מקבלים את כל הכלים כדי לעבור לשלב הבא ולהפוך למאיירי ספרים, טקסטיל, מגזינים, משחקי מחשב ועוד. כי כשלומדים איור דיגיטלי השמים הם הגבול.