מסיבות רווקות הן מסורת שאחריה עוקבות נשים רבות. הכלה לעתיד היא בדרך כלל אורחת הכבוד במסיבה והיא תקבל מתנות.

המתנות הנפוצות ביותר הן פריטים מותאמים אישית, הלבשה תחתונה, ספרים, צעצועים לחדר המיטות ואלכוהול.

המתנה הפופולרית ביותר היא אלכוהול מכיוון שהוא לא יקר והוא גם מספק דרך לכל האורחים ליהנות במסיבת הרווקות.

 

כלים

 

מסיבת רווקות היא חגיגה של הכלה לעתיד

זה נערך בדרך כלל לפני יום החתונה. חבריה וקרוביה של הכלה מגיעים למסיבה כדי לחגוג איתה ולהביע איחולים לאושרה העתידי עם בעלה לעתיד. זו חגיגה לכלה לעתיד. זה הזמן עבור חבריה ובני משפחתה להראות את אהבתם, התמיכה וההערכה כלפיה. מסיבת רווקות צריכה להיות בלתי נשכחת ומהנה.

ישנם סוגים רבים ושונים של מתנות שניתן לתת לכלה. יש אנשים שמעניקים מתנה, שהיא בדרך כלל משהו מצחיק או מביך. אנשים אחרים יעניקו לכלה מתנה מסורתית יותר כמו תכשיטים או בגדים. זה תלוי באדם שנותן את המתנה להחליט איזה סוג מתנה הוא רוצה לתת לכלה הטריה.

הדרך הטובה ביותר להפוך אותו לבלתי נשכח היא לתת לכלה לעתיד מתנה שהיא תזכור לנצח. אחת המתנות הפופולריות ביותר שאנשים נותנים במסיבות אלו הן טובות למסיבת רווקות שיכולות להיות כל דבר, החל ממשקפי זריקה מותאמים אישית ועד אבנטים עם אמירות עליהם. מתנה נוספת יכולה להיות גם ויברטור או ויברטור יונק.

זה זמן לחגוג את ערב החופש האחרון לפני שהכלה לעתיד הופכת לאישה נשואה.

מסיבת הרווקות היא באופן מסורתי בילוי לילי, עם בנות שמתלבשות ויוצאות לבר או מועדון אבל זה יכול להיות גם תה מנחה, או סתם מפגש אינטימי של חברים. המסיבה מתארחת באופן מסורתי על ידי חברותיה של הכלה, ולעתים קרובות היא כוללת משחקים, שתייה ובידור.

מסיבות רווקות קיימות כבר הרבה זמן. הם אירוע שהכלה לעתיד וחבריה, משפחתה ואפילו חבריה לעבודה יכולים ליהנות ממנו יחד. מסיבת הרווקות היא חגיגה של הנישואין הקרובים, ולכן מקובל שהיא נערכת לפני החתונה.

מתנות במסיבת רווקות