כל אירוע מורכב מאלמנטים שונים שעושים אותו לבלתי נשכח, אחד החשובים שבהם זה התאורה. תאורה יכולה להפוך כל אירוע לדבר הגדול הבא, אם יודעים באיזה ציוד ספציפי להשתמש. אך השאלה הנשאלת כאן באיזו תאורה להשתמש לאירוע שלכם? איזו אווירה אתם רוצים ליצור ברקע? מה תהיה החוזק של התאורה והפיזור שלה ברחבי החלל? כל זאת ועוד תוכלו למצוא בחברת beatparty, החברה הטובה ביותר להספקת ציוד מקצועי לאירועים – הגברה, תאורה, מוזיקה ועוד! החברה ממוקמת ברחוב היסוד 7 תל אביב.

 

מה חשוב לדעת לפני שאתם מבצעים השכרת ציוד לאירועים?

כאשר אתם מתכננים אירוע המוני חשוב מאוד לשאול את עצמכם איזה סוג של תאורה אתם צריכים. מה האור שמציף את החלל צריך לשדר? בחתונות מסורתיות יהיה שימוש בגופי תאורה סטנדרטיים מסוימים, ואילו במסיבות טבע יהיה סוג אחר לגמרי של תאורה. האם אתם רוצים שהמקום יהיה מוצף אור אחיד או שאתם רוצים לשטוף את כל האזור בקשת של צבעים ססגוניים ומרהיבים? כל סוג של אירוע יש לו את סט הצבעים שלו.

 

תאורת לד LED Pixel Tube

פעם מנורות אלו שימשו בעיקר לתאורת טלוויזיה וסרטים, אך היום נורות LED פיקסל כובשים את תעשיית תכנון האירועים בצורה סוערת ותוססת במיוחד. זה לא רק בגלל המראה הייחודי של גופי התאורה הללו, אלא גם בגלל שהם כל כך קלים ויעילים לשימוש ויישום במגוון רחב של אירועים. ניתן להתקין את צינורות ה-LED האלחוטיים הללו בצורת שרביט כמעט בכל מקום כדי להאיר את החלל כולו, להוסיף אלמנט יצירתי לבמה המרכזית וליצור שפע של אפקטים של תאורה.

את גופי התאורה הללו תוכלו להניח על שולחנות, לתלות אותם ברחבי האולם, להעמיד אותם ובקיצור להציב אותם במגוון מיקומים ופוזיציות. באירועי תרבות מיוחדים וססגוניים עושים שימוש בתאורות אלו לצורך מייצגים מרהיבים כאשר מחברים כמה מהם יחד לשם יצירת צורות מעניינות ופסלים תלת ממדיים.

אם יודעים איך להתעסק איתם ולשנות את הפיקסלים המרכיבים את גוף התאורה, אפשר ליצור אפקטים מגניבים שמייצרים ממתק רציני לעיניים במסיבות טבע ואירועי תרבות מיוחדים. וזה לא הכל- רבים מהם גם עמידים למים, מה שהופך אותם לאפשרות השכרה מושלמת לאירועים בחיק הטבע.

צריכים לבצע השכרת ציוד תאורה לאירועים? הזמינו דרך beatparty, רחוב היסוד 7 תל אביב.

 

תאורת LED שכובשת את העולם

אירועים וחתונות באווירה אירופאית כפרית זוכות לתהודה ברחבי העולם בזכות הקסם שחשים במקומות אלו – במיוחד מה שעושה את זה היא כמובן התאורה. באירועים אלו משתמשים בנורות קטנות של לד, מה שיוצר אווירה כפרית חמימה ונעימה. אם בעבר נורות אלו היו בעלות בצע אחיד למשך כל זמן תאורתן, הרי שהיום נורות לד מחליפות צבעים ואף מתאימות עצמן לקצב המוזיקה. הן יכולות להישלט בצורה נפרדת, על ידי מה שנקרא מיפוי פיקסלים. אפשר לתלות נורות LED בצורת מחרוזות ושרשראות ברחבי החדר, האולם ואפילו בחיק הטבע על גבי ענפי עצים ובכך ליצור אווירה מושלמת למסיבת טבע משגעת.

בעזרת רצועות ארוכות של נורות LED אתם יכולים ממש ליצור וילונות של אור, קירות מוארים ובעצם לשרטט ולהרכיב כל מבנה שרק תרצו באופן שיתאים לאירוע שלכם. השמיים הם הגבול.

השכרת ציוד תאורה לאירועים עושים רק במקום אחד – beatparty , הבית של השכרת ציוד תאורה, הגברה, מוזיקה ועוד! מצאו אותנו ברחוב היסוד 7, תל אביב.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik