דיקור סיני נמנה בין השיטות היעילות והמצליחות ביותר בעולם הרפואה האלטרנטיבית.  השיטה פרצה לתודעה הישראלית לפני עשורים בודדים וכבר הפכה למנת חלקם של רבים. גישה הוליסטית זו, הנשענת על החדרת מחטים לנקודות ומיקומים שונים בגוף, מסייעת למגוון רחב של כאבים ובעיות, מביאה להקלה ובמקרים רבים גם לפתרון המכאובים. טיפולים מסוג דיקור סיני יש לבצע אך ורק אצל מומחים בתחום. אחד כזה הוא גיא קארו.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

מהו דיקור סיני?

שיטת הטיפול העתיקה הזו התחילה בסין לפני יותר מאלפיים שנה, וכיום משמשת לסיוע בכאבים רבים, החל מכאבי ראש, רגליים או גב, ועד סיוע בטיפול במחלות פנים, בעיות הורמונליות הקשורות לבעיות גדילה או פריון, ועד לסיוע במצוקות נפשיות שונות. מדקר סיני מבצע, לאחר חקירה ממוקדת אודות מקור הכאב והבעיה של המטופל, דיקור במספר מקומות בגוף לצורך שחרור ערוצי אנרגיה המצויים בגוף האדם, הנקראים גם מרידיאניים. מטרת הדיקור היא לסייע לגוף לרפא את עצמו.

דיקור סיני לכאבי מחזור

שיטת הדיקור הסיני היא בין הנפוצות ביותר בסיוע בבעיות או כאבי מחזור. מטפל בדיקור סיני מחדיר מחטים דקות ביותר במוקד הכאב, בדרך כלל אזור הבטן, אך המחטים כמעט ולא מורגשות כלל. מטרת הדיקור הסיני במקרה כזה היא הפוגת הכאב ועידוד זרימה של הדם אשר נתקלים בחסימה ויוצרים את הכאבים.

דיקור סיני לכאבי גב ושרירים

כאבי גב הם ללא ספק תופעה עגומה ומוכרת בכל העולם, בעיקר בעולם המערבי. הישיבה הממושכת, הלחצים תחתיהם אנו נתונים במשך זמן רב, הופכים את הגב לקורבן מספר אחת. כאבי גב עשויים להשבית לחלוטין את אלו הסובלים מהם, ולהקרין לאזור הרגליים וליצירת כאבי שרירים. דיקור סיני נחשב לאחת מדרכי הטיפול היעילות במקרה הזה, שכן הוא מעודד שחרור אנדורפינים המצויים בגוף ומתפקדים כמשככי כאבים טבעיים, וכן הוא מעודד זרימת דם לאזור הפגוע או הדלקת ומעודד את החלמתו. דיקור סיני לכאבי שרירים או לכאבי גב הוא טיפול שמומלץ לשלב עם טיפולים קונבנציונליים כמו פיזיותרפיה.

טיפול בצמחי מרפא סיניים

רבים כבר התנסו וזכו בהצלחת טיפול שנעשה על ידי צמחי מרפא סיניים. צמחים אלו נמצאים בשימוש רפואי אלפי שנים, ולעיתים מביאים תוצאות טובות כמו שמביאות תרופות שונות. מטפל ברפואה סינית יידע להתאים את תרכובת צמחי המרפא המתאימה למטופלים דרך הבנה מעמיקה של הבעיה ממנה הם סובלים. צמחי מרפא סיניים התגלו ליעילים במיוחד בטיפול במגוון בעיות, החל מאלרגיות עונתיות ועד מחלות קשות כמו סרטן.

לסיכום, הרפואה הסינית מציעה מגוון טיפולים אותם ניתן לשלב עם רפואה קונבנציונלית, כמו דיקור סיני וטיפול בצמחי מרפא. שיטות אלו מגובות במחקרים רבים המראים כמה הן מסייעות לזירוז ההחלמה ממחלות שונות. אז אם אתם מחפשים דיקור סיני בתל אביב, גיא קארו הוא אחד ממומחים לרפואה סינית שיכול לעזור לכם לטפל בבעיה ולהמשיך בשגרה.