מדוע אנשים אחדים מצליחים ואחרים נכשלים? זו שאלה שרבים מתחבטים אך יש לה תשובה פשוטה. הסיבה להצלחה בחיים היא למידה. ככל שנלמד יותר כך נצליח יותר בחיים. בעולם המודרני שבו אנו חיים אי אפשר ללמוד ללא טכנולוגיה והיא משפיעה מאוד על הצלחת הלמידה שלנו. כאן נכנסת לתמונה מערכת lms. מערכת ה-LMS זו מערכת לניהול למידה והיא מאפשרת לתלמידים ללמוד ולמורים ללמד.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

כיום כל מוסד לימודי המכבד את עצמו ואין זה משנה אם זה בית ספר תיכון, בית ספר יסודי או אוניברסיטה צריכים מערכת כזאת. כמובן שיש משמעות לשאלה איזה מערכת אנו רוכשים ואנו צריכים לעשות מאמץ בכדי לרכוש את המערכת הטובה בשוק. עליכם להבין כי ככל שתרכשו מערכת יותר טובה כך הלמידה תהיה יותר איכותית וזו עובדה שאין עליה עוררין.

מדוע עדיף למוסד ישראלי לרכוש מערכת למידה מחברה ישראלית?

אם אתם מתעניינים ברכישה של מערכת lms אתם חייבים להבין כי זה מאוד משנה איזה מערכות LMS אתם רוכשים. ככל שתרכשו מערכת יותר טובה כך היא תענה על הצרכים שלכם בצורה יותר מושלמת.

כאן אנו חייבים לציין כי למוסד לימודים ישראלי עדיף לרכוש מערכת מחברה ישראלית. מערכת מחברה ישראלית תהיה בעברית וזה יתרון עצום. לא רק זאת אלא שמערכת מחברה ישראלית תותאם למנטליות של התלמיד הישראלי וזה משהו שלא נתון בוויכוח. עליכם לדעת כי חברה ישראלית תעשה הכול בכדי למכור את המוצר הטוב ביותר ללקוח ישראלי ולעומת זאת לחברה מחו"ל לא יהיה אכפת למכור תוכנה גרועה לישראלים ולכן עדיף תמיד לרכוש מוצר מחברה ישראלית.

אל תרכשו מערכת lms מבלי לנסות אותה קודם

לאחר שהבהרנו כי מערכת lms קונים רק מחברה ישראלית אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לרכוש מערכות LMS מבלי לנסות אותן קודם. ברגע שתתנסו במערכת תוכלו לדעת האם היא מתאימה לכם וכך תדעו האם כדאי לרכוש את המערכת או לא.

על רקע זה אנו חייבים לציין עוד כי כדאי להתאים את המערכת לצרכים הספציפיים שלכם וזאת מכיוון שכל מוסד לימודים צריך מערכת קצת אחרת. לכן כדאי לכם לוודא כי החברה אשר אתם קונים ממנה את התוכנה יודעת להתאים אותה לצרכים שלכם וכך התוכנה תאפשר לכם ללמוד בצורה הטובה ביותר שיש וכך התוכנה תשדרג את הלמידה במוסד שלכם.

שימו לב לממשק המשתמש של המערכת

אם אתם קונים מערכת lms אתם צריכים לבחון לעומק את ממשק המשתמש של מערכת ה-LMS. עליכם להבין כי הממשק משפיע מאוד על העבודה עם המערכת וככל שהממשק יותר טוב כך המערכת תענה על הצרכים שלכם בצורה יותר טובה. ניתן לומר הממשק הוא קריטי לעבודה שלכם וזה משהו שאסור לזלזל בו אם אתם רוצים מערכת ברמה גבוהה.