בניגוד לעבר, בו ניתן היה לשפץ פגמים אסתטיים באף רק בעזרת ניתוח, כיום ניתן לאתר פתרונות נוחים יותר, זולים יותר ומעל לכל – מהירים יותר. ד"ר אתגר שילה על פיסול אף ללא ניתוח, ו – 3 יתרונות עיקריים של שימוש בחומצה ההיאלרונית על פני פנייה להליך כירוגי. פיסול אף – מתחילים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

פיסול אף – על רגל אחת

בעוד בעבר הדרך היחידה שנגלתה לנו לשם טיפול בפגם אסתטי באף שחשבנו עליו ההיה ניתוח, בימים אלו עובר עולם האסתטיקה, בייחוד בנוגע לאזור האף, שינוי משמעותי, שכן כיום ניתן לפסל את האף ללא צורך בניתוח.

נכון להיום, מדובר על הליך שאינו כירוגי, ממנו נהנים מרבית הסלבריטאים בעולם. בניגוד לעולם הישן, בו היו פותחים את האף ושוברים אותו עד להגעה לתוצאה הרצויה, כיום בעזרת שימוש בחומצה היארלונית, רופאים רבים ובראשם ד"ר אתגר שילה, מבצעים פיסול אף בעזרת חומצה היאלרונית, על ידי אלחוש מקומי בלבד, אשר נועד לצרכי החלמה והתאוששות קלים.

ד"ר אתגר שילה עם התשובות לכל השאלות הבוערות בנושא פיסול אף

אם כן, רבים אשר יגיעו לדף זה יהיו עם שאלות רבות בנוגע לפיסול אף. מהם הסיכונים, איך עושים את זה בפועל, מהן האפשרויות העומדות בפנינו ועוד.

אם כן, אנו מתחילים במענה לשאלות הכי בעורות בנוגע לפיסול אף עם השאלה המעניינת ביותר – איך עושים ואיך זה עובד?

באיזה חומר משתמשים לפיסול אף?

לשאלה איך מתבצע פיסול אף ניתן לענות בצורה פשוטה למדי. חומצה היאלרונית, אשר מוכרת לרובנו מעולמות ההזרקה לשפתיים ולפנים התחתונות, נועדה למלא אזורים מסוימים.

משכך, על ידי החדרה של החומר האמור, ניתן להחליט איפה אנו רוצים למלא את האף, כך שייווצר לו מראה חדש בהתאם לבחירתכם.

איך מתבצע ההליך בפועל?

לאחר שאיתר הרופא המטפל, דוגמת המומחה שלנו ד"ר אתגר שילה, את נקודות הרצויות לשם יצירת התוצאה שהלקוח ביקש, מוזרקת חומצה היאלרונית באמצעות מספר מחטים דקים שאינם מורגשים לאף. ההליך כולו נמשך כחצי שעה לכל היותר, כל שהשלב הארוך של הטיפול הוא בכלל שלב התכנון.

במי אפשר לטפל בעזרת הליך פיסול אף?

ככלל, נהוג להכיר בשני סוגים של סיבות לביצוע השינוי במראה האף. ראשית, מגיעים אלו שאינם מרוצים מהמראה הטבעי איתו הם נולדו, אשר מגיעים לטיפול ראשון במרפאה.

לצד אלו, מגיעים אלו אשר כבר ניסו לבצע ניתוח אף שכשל, ולמראה השמחה – ניתן לטפל גם בניתוחים כושלים בעזרת טיפול פיסול אף.

שאלה נפוצה לד"ר אתגר שילה - מהם השינויים שניתן לבצע באמצעות הליך הפיסול?

בין הטיפולים השונים אותם ניתן לבצע כדי לשנות את מראה האף, ניתן למנות מילוי שקעים, הרמת חוטם (קצה) האף, עידון נחיריים רחבות, טשטוש עצמות בולטות באף, מילוי שקעים ועוד.

מה היתרונות של פיסול אף על ניתוח?

אם כן, הגענו למנה העיקרית של מאמר זה, והוא פריסת כלל היתרונות שעומדים להליך פיסול אף למול הליך כירוגי של ניתוח. על פי ד"ר אתגר שילה, ניתן למנות 3 יתרונות להליך הפיסול:

  1. ההליך עצמו וההתאוששות – בעוד הליך ניתוח כהלכתו דורש טשטוש מלא לכל הפחות, ובצידו תקפת התאוששות אורכה למדי שיכולה להגיע לשבוע ימים, הליך פיסול האף אינו דורש הרדמה, ומשכך, בעל תקופת התאוששות מידית.
  2. זמן למראה השלם – בהמשך ישיר לאמור לגבי תקופת ההתאוששות, גם תקופת ההתאקלמות של הגוף להצגת תוצאה סופית מהיר יותר בהליך פיסול האף, שכן לאחר מספר ימים בודדים יקבל האף את צורתו החדשה, הקבועה והסימטרית יותר.
  3. עלות תועלת – מחיר פיסול האף נמוך משמעותית מההליך הכירוגי. על אף שמדובר על הליך לפרק זמן קצוב, ניתן לראות בנקודה האמורה גם יתרון, כפי שיובא בפסקה הבאה.

כמה זמן יחזיק הפיסול?

על פי רוב, תוצאת הפיסול אינה סופית, לאור היות השפעת החומצה ההיאלרונית זמנית בלבד, כך שהטיפול לרוב יחזיק לתקופה של שנתיים לכל היותר.

על אף שהדבר דורש הגעה תקופתית למרפאת הרופא המטפל, ניתן לראות בדבר יתרון, שכן בניגוד להליך כירוגי, אשר מביא לתוצאה קבועה ובלתי משתנה, הטיפול האמור הוא הפיך, ולכן יכול לאפשר גיוון במראה בכל הגעה לפיסול חדש.