אם במקרה עברתם לדירה חדשה, או במקרה הטוב יותר - דירת החלומות שרכשתם סוף סוף מוכנה לכניסתכם!
אז סף ההתרגשות בשיא, ואחד השלבים הכיפיים במיוחד הוא עיצוב החדרים בבית.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

חדרי השינה נחשבים לחללים מהנים במיוחד לעיצוב ואנחנו נוטים לתת להם חשיבות רבה - בשל משמעותם הנפשית עבורנו.
מדובר בחדר שמטרתו להרגיע אותנו, לגרום לנו "להוריד הילוך" ולהיכנס אט אט למצב השינה שלנו, להצליח להטעין את עצמנו פיזית ואנרגטית וכמובן - מספק לנו כמקום העיקרי לשיחות עם בן/בת הזוג לפני השינה, במקום בו נבחר להתנתק מכל הלחץ של היומיום ולקחת רגע לעצמנו.

חדרי השינה פעמים רבות מוגבלים במקום, לכן עלינו להפעיל לא מעט יצירתיות בכדי לדעת כיצד עלינו לנצל את המרחב בצורה חכמה ואף לדעת כיצד לגרום לתחושה של "ספייס" בעזרת הפתרונות העומדים לרשותנו.

אז איך עושים זאת? הבאנו לכם כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם לעצב את חדר השינה שחלמתם עליו:

קודם כל - התחילו בקירות
במקרה שאתם רוצים לצבוע את כל החדר בצבע אחיד מומלץ לבחור בצבע ניטרלי, למשל: לבן או שמנת.
במידה ואתם רוצים להעלות את סף היצירתיות, תוכלו לשים טפט על קיר אחד (רצוי על הקיר שאליו צמודה משענת המיטה) ואת שלושת הקירות הנוספים לצבוע בצבעים המתקשרים לטפט (לדוגמה טפט של עלים ירוקים, ובשאר הקירות צבע שמנת או לבן או מנטה בהיר).

לאחר מכן - המיטה
הרהיט שהחשיבות שלו היא לגמרי קונצנזוס, אחד הפריטים השימושיים ביותר בכל רחבי הבית - המקום שאליו נרצה לחזור בסוף כל יום - המיטה.
גם פה תוכלו למצוא מגוון עיצובים, שוק הריהוט התקדם מאוד בשנים האחרונות ותתפלאו לגלות שאין עיצוב שעולה לכם לראש שלא תוכלו למצוא.
החל מחומרים שונים: עץ, מתכת, בד... ובגוונים רבים (חום ככה, אפור עכבר, חום בהיר, לבן, שחור - ועד לצבעים קיצוניים יותר כמו אדום, צהוב, כחול, סגול ועוד).

גם פה צריך להתחשב במגבלות המרחב, אם מדובר בחדר שינה גדול תוכלו להתפנק במיטה בגודל קווין או קינג סייז, ואם חדר השינה שלכם קטן יחסית תוכלו לבחור במיטה זוגית סטנדרטית או במקרה ולא מדובר בזוג - תוכלו ליהנות מיתרון החסכון במרחב של מיטה וחצי.

מבחינת המיקום - עדיף תמיד שהמיטה תהיה במרכז, כך שתהיה אפשרות ליציאה ממנה משני הצדדים.
במידה ויש חדר שינה גדול מספיר נמליץ על שידות משני צידי המיטה (במרחק של כ-40 ס"מ) מצידי המיטה, כך תוכלו ביתר קלות להיכנס ולצאת ממנה וגם להושיט יד ולקחת דבר מה מהשידה שלידכם.
כדאי לרכוש שידות שיסתנכרנו עם הצבע של בסיס המיטה, כך תינתן תחושה של חשיבה מקדימה וסוג של "סט" שרכשתם במיוחד.

ומה לגבי תאורה?
כמובן שיש עדיפות שחדר השינה יכלול חלון או מספר חלונות, כדי שהחדר יהיה מואר במהלך היום, ולא פחות חשוב לדאוג לכך שניתן יהיה להחשיך אותו לחלוטין במידת הצורך (אם על ידי תריס חשמלי או ווילון דו-שכבתי בעל שכבה אטומה).
בנוסף, מומלץ למקם על אחד השידות מנורת לילה בצבעים שיסתנכרנו עם התחושה הכללית של החדר.
עדיף לשים תאורה שתעניק מראה מעט צהבהב וחמים, ולא בהכרח אור פלורסנט לבן, על מנת ליצור אווירה ביתית ונעימה.

אנחנו שמחים לספר לכם שכיום קיים פתרון נוח ומשתלם בשוק הריהוט, בקרב החנויות של המותג "גוד נייט" תוכלו למצוא חדר שינה חצי מעוצב לרכישה (הכולל מיטה זוגית, 2 שידות לילה, קומודה ומראה) במחיר משתלם במיוחד!
ניתן להזמין חדר שינה בעיצוב כפרי או לחילופין בעיצוב מודרני.

אז תתחדשו, ונצלו את המרחב שלכם בחכמה!