חליפת הגנה למעלית היא מעטפת מגן קשיחה המגנה על תא המעלית מפני נזקים בעת שימוש באתרי בנייה ומבנים הנמצאים בתהליך אכלוס. אם תשימו לב, מעליות רבות מצופות כיום בשכבות של נירוסטה וזכוכית שהם חומרים שבירים ועדינים ולכן חשוב מאוד לשמור עליהם גם בשכרה אך במיוחד בתקופה בה יחידים או משפחות עוברים לבניין ומעבירים איתם ציוד כבד כמו מקררים, מכונות כביסה, ספות ועוד. חליפה זו, מיוצרת מהחומרים הטובים ביותר, לרבות לוחות סנדוויץ' מסוג A, חיפוי פשתן פורמייקה, וחיפוי MDF אדום יוקרתי וחסין אש. החליפה נועדה להתאים היטב לתא המעלית, וליצור "קופסה צפה" להגנה מרבית של תא המעלית וכמובן לנוסעיו.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

מהן היתרונות של חליפת הגנה למעלית?

חליפת ההגנה למעליות היא בעצם מעין מעטפת מיגון קשיחה שיוצרת הגנה על תא המעלית. כמו כן, חליפות אלו מיוצרות ומותקנות בסטנדרט איכות וגימור גבוה ביותר, ומעניקות למעלית שלכם הגנה מלאה מפני פגיעה בתא המעלית בעת שימוש באתרי בנייה ומבנים הנמצאים בתהליך אכלוס. לבנייה של חליפת הגנה למעלית משתמשים בחומרים הטובים ביותר: לוחות סנדוויץ' מסוג A, חיפוי פשתן פורמייקה וחיפוי אם.די.אף אדום יוקרתי וחסין אש. בעצם בונים "תיבה צפה" בתוך תא המעלית. זהו מוצר בלעדי שלא ניתן למצוא בשוק.

היתרונות של חליפת ההגנה למעליות הן:

  • החליפה מגנה על גוף התא מפני נזק. זהו פרט חשוב ביותר, שלא כדאי להתפשר עליו, בשום פנים אופן, מכיוון שקיימים בשוק מגוון רחב מאד של חומרים לחליפות בד וקשיחות; אבל לא כל החומרים הקיימים הם באיכויות גבוהות. לכן אסור לוותר על איכות החומרים שמימנו בנויה חליפת ההגנה של המעלית.
  • קיימות שני אפשרויות של חליפות הגנה למעליות, אחת היא חליפה מבד, והשנייה היא חליפה מחומרים קשיחים. מיותר לומר שנעשה שימוש בחומרים הכי איכותיים באיכות עבודה גבוהה ביותר וללא פשרות.
  • ההתקנה מהירה וקלה. חליפות הבד נתפרות מראש, על פי מידות מדויקות, ובשכבות עבות במיוחד ואטומות.
  • לחליפות הבד וכמו כן לקשיחות, יש תוחלת חיים ארוכה, בגלל הקפדת השימוש בחומרים איכותיים.

כמה עולה חליפת הגנה למעליות?

המחיר של חליפת הגנה למעלית משתנה בהתאם לסוג החומר בו משתמשים וכמו כן, בהתאם לגודל המעלית. ישנם 2 סוגים של חומרים בהם נהוג להשתמש לצורך ההגנה על המעליות: חליפת הגנה מבד או חליפת הגנה עשויה עץ. חליפת הגנה מבד תהיה כמובן זולה משמעותית מחליפת הגנה למעלית עשויה עץ וזאת בעקבות עלות החומרים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי חליפת הגנה מבד תגן פחות על המעלית. כמו כן, המחיר משתנה בהתאם לגודל המעלית כאשר המחיר יפחת ככל שהמעלית קטנה יותר. בכל מקרה, מומלץ לא להתפשר על איכות החומרים של חליפת הגנה למעלית.