חיפה עיר רחבת ידיים ובהחלט כזו שנותנת פייט ראוי לערים מרכזיות רבות נוספות בישראל. כיאה לה, היא מציעה שפע של מתחמי ספא שונים הממוקמים בלוקיישנים מגוונים ברחביה.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

מדי שנה, רבים מתושביה וכן תיירי פנים מערים ואזורים שונים, מבקשים לנפוש בחיפה מעט וליהנות מקסמיה השונים ואתרי התיירות המזדמנים והכה סמליים. לצד זאת, רבים מן המעוניינים לשלב זאת יחד עם בילוי נופש נעים, תרים אחר מתחמי ספא מומלצים ובוחנים את טיבם.

נשאלת השאלה כיצד מוצאים את מתחם הספא המושלם? והאם באמת ישנו מתחם ספא העונה על הגדרה שכזו? בעיר רחבת ידיים דוגמת חיפה, מומלץ לערוך בדיקה מקיפה בטרם נענה על התשובה.

טיול באתריה הבולטים של העיר

בחיפושכם אחר מתחם ספא בחיפה שיענה ויעלה על הציפיות, הרי שלרוב תהיה הנטייה לחפש אחר מקום הנמצא בסמוך לאזורים הנהדרים והמוכרים ביותר שבעיר.

מומלץ לחפש אחר מתחמי ספא המציעים את שירותיהם בסמוך לאתרים המוכרים והידועים הלא הם המושבה הגרמנית וכן הגנים הבהאים.

די בכך שתמצאו מתחם ספא באזור זה הסמוך למושבה הגרמנית, כדי שתוכלו לקצור את כל הפירות וליהנות גם מטיולים באזורים הסמוכים. המושבה הגרמנית שוכנת ממש מול הגנים הבהאים ומאפשרת ליהנות מנופים מרהיבים ביופיים. כמו-כן, האזור סמוך לקו החוף ומקנה שילוב בין כל העולמות.

טיול באזורים המוריקים של העיר

לצד הגנים הבהאים והמושבה הגרמנית, הרי שתוכלו לחפש אחר מתחם ספא השוכן על רכס הכרמל. זוהי דרך נפלאה נהדרת לחוות את העיר חיפה במלוא הדרה.

ישנם שורה של מתחמי ספא השוכנים במרומי רכס הכרמל, ומציעים את השילוב שבין סביבה מוריקה ושקטה, לבין נופים פנורמיים יפהפיים של אזור המפרץ.

רבים ממתחמי הספא הללו שוכנים בבתי מלון מרכזיים, ומאפשרים ליהנות מחוויה משולבת של נופש יחד עם אזור המכניס את המבקרים והמבקרות הישר אל תוך האווירה הקסומה.

עיסוי מקצועי

בחיפושנו אחר מסאז' בצפון הארץ, אל לנו להתפשר על טיב העיסוי. לעיסוי מקצועי ואיכותי ישנן השפעות בריאותיות מרחיקות לכת; הוא מאפשר להמריץ את זרימת הדם, להוציא רעלנים מן המערכת, משפר את פעילותה של המערכת החיסונית, מאלחש כאבים ומשחרר מתחים.

עיסוי שנערך באופן שאיננו מקצועי דיו, הרי שיכול לחשוף את המבקרים והמבקרות לסיכונים בריאותיים כגון פציעתה של רקמת השריר.

על-כן, בחיפושכם אחר ספא בחיפה הרי שחשוב להקפיד ולשאול האם צוותי המעסים והמעסות אכן מחזיקים בכל ההכשרות הנדרשות.

חפשו ספא בתיק תק

כל הקריטריונים שצוינו לעיל הם הקו המנחה את הצוות המקצועי של אתר תיק תק ספא, הפורטל המוביל בישראל למציאת מתחמי ספא מפנקים ואיכותיים.

בתיק תק ספא תוכלו למצוא את המתחמים המובילים אשר עומדים בקריטריונים הקפדניים של צוות האתר.

במספר הקלקות, יופיעו לפניכם שפע של הצעות וחבילות ספא אטרקטיביות ומפנקות במיוחד.