החיפוש אחר ספא איכותי יכול לפגוש אותנו לא אחת אל מול אתגר קשה לפיצוח. ברור לכולנו כי אנו מחפשים אחר החוויה האולטימטיבית של שקט ורוגע, אך עם כל כך הרבה הצעות – וודאי שלא נדע לבצע בחירה אינטואיטיבית ומהירה.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

אז נכון שישנם היבטים מוכרים וידועים כגון איכות העיסוי והרזומה של המקום, אך לצד זאת, חשוב להבין כי ספא איננו מסתכם רק בעיסוי איכותי (אם כי מדובר בעיקר), אלא בתמונה הכוללת המספקת לנו חוויה של נופש, של רוגע, של ניתוק מן ההמולה היומיומית והתמסרות אל מה שקורה זה עתה.

במדריך הקצרצר הבא, ריכזנו מספר היבטים שיוכלו לאפשר לכם לבחור באופן קל ופשוט יותר במתחם הספא המפנק שיבטיח לכם חוויה יוצאת מגדר הרגיל.

מיקום הספא

הרשת מאפשרת לנו למצוא מתחמי ספא במרחק של הקלקה אחת בודדה; חשוב שנדע לנצל את הכלי הזה ביעילות ובמהירות, כאשר קודם כל נסנן את האפשרויות העומדות לפנינו על בסיס המיקום של הספא עצמו.

האם אנו מחפשים אחר ספא במרכז הארץ במרחק נסיעה קצר? או שמא מחפשים אחר ספא הממוקם באזורים מרוחקים אך שמביאים עמם טבע יפהפה ונופים עצרי נשימה?

כבר מחיפוש המבוסס על-פי אזור כללי בארץ או על-פי עיר, יישוב או חבל ארץ, הרי שניתן למקד את התוצאות ולקבל אפשרויות רלוונטיות.

אטרקציות סמוכות לספא

עוד בטרם ניכנס אל מתחם הספא עצמו, הרי שחשוב לבחון מה הוא מציע סביבו.

כך למשל, מתחמי ספא בתל אביב יכולים להציע את החופים הקסומים של העיר, או מגוון רחב של מסעדות ופאבים החולשים על רחובותיה המרכזיים וכן גם הפינתיים והנסתרים.

מתחמי ספא בצפון לשם הדוגמה, יכולים להציע את נופיו הקסומים של רכס הכרמל, או לחילופין את המישורים היפהפיים של אזורי העמקים. כך הספא יכול להוות נקודת פתיחה לטיול שהופך מספר שעות של פינוק, ליום כיף כולל מן הבוקר ועד הערב.

מתקני הספא עצמו

האם יש לספא בריכה רחבת ידיים? האם ישנו ג'קוזי מפנק? סאונה יבשה או רטובה? שאלות דוגמת אלו הן חשובות שכן הן מאפשרות לנו לתכנן את החוויה שלנו הרבה מעבר לעיסוי עצמו.

הבילוי בבריכה יכול בקלות רבה לתפוס לנו מספר שעות נכבדות ממהלך היום, וכך לבנות יום שכולו פינוקים, שמש, ובילוי במים הקרירים.

מתקני ספא נלווים דוגמת ג'קוזי או סאונה, יכולים אף לסייע בטיב העיסוי ורק לתת פוש בריאותי נוסף, ולקצור את הפירות של העיסוי.

צוות המעסים והמעסות

לסיום, כאשר אנו מגיעים לבחור את מתחם הספא הרצוי, הרי שחשוב לבחון את טיב הצוותים והמקצועיות שלהם.

אל תחששו לשאול באשר למקצועיותם והאם כל מעסה ומעסה עברו את ההכשרות הנדרשות. עיסוי מקצועי יכול להעניק מגוון של פירות בריאותיים, ואילו עיסוי שנערך באופן לא נכון, עלול אף לחשוף אותנו לסיכונים בריאותיים שונים.