כמו הרוב המוחלט של היצורים החיים שסובבים אותנו, גם החתול זקוק למקום בו הוא יוכל לעשות את צרכיו. בשונה מכלבים או לחילופין חתולים שמסתובבים בחוץ  ועושים את הצרכים שלהם במהלך הטיול, חתולים ביתיים הם חתולים אשר חייבים בשירותיו משלהם שכן, הפתרון היעיל ביותר יהיה באמצעות רכישה של ארגז צרכים, כזה שישמש את אותם אותם חתולים כחלקה בה הם יכולים לעשות צרכים. ככלל, בעת בה אנו מדברים על ארגז צרכים ניכר כי מדובר על כלי אשר מכיל בתוכו חול, חול עליו עולה החתול ובו מבצע את צרכיו. יחד עם האמור, חשוב לוודא כי גודל השירותים  לחתולים יחיה חייב להתאים לגודל החתול שכן, ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של ארגזים שונים המגיעים בגדלים שונים. בנוסף, חשוב לבחור בארגז צרכים שתתאים לכמות החתולים העומדים לרשותכם שכן, בעת בה מדובר על מצב בו אתם מחזיקים מספר רב של חתולים בבית שלכם, מוטב לדאוג לכל חתול לשירותים נפרדים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

איך יודע החתול להשתמש בארגז הצרכים?

תחילה, כאשר אנו מדברים על שירותים לחתולים חשוב לציין כי במרבית המקרים ידע החתול לבצע זאת בצורה עצמאית לחלוטין שכן, מדובר ביכולת אשר טבועה בהם באופן אינסטינקטיבי, זאת בעוד יהיו מקרים מעטים בהם החתול כן יזדקק להדרכה ואילוף. כאשר אנו מדברים על מצב בו החתול אינו מורגל לעשיית צרכים בארגז מסיבה כזו או אחרת או שלחילופין מדובר בגור חתולים קטן, ההמלצה המרכזית תהיה לבצע היכרות בינו לבין השירותיו החדשים שלו באופן כזה בו אתם מכניסים אותו אל תוך הארגז ומעניקים לו את האפשרות להרגיש את החול הטמון בתוכו. עם זאת, חשוב לבצע היכרות של השירותים כבר בהתחלה ואף לבצע מספר חזרות נוספות של ההיכרות במטרה להעניק לחתול שלכם את האפשרות להתרגל לארגז הצרכים שלו. במרבית המקרים, הדבר יסייע לחתול שלכם ללמוד איך להשתמש בשירותי החתולים בצורה טבעית.

באיזה ארגז צרכים מומלץ לבחור?

כאמור, קיים מגוון רחב של ארגזי צרכים לחתולים, כאלה אשר באים במגוון רחב של סוגים שונים הנבדלים זה מזה במספר מאפיינים שונים. ישנו ארגז צרכים פתוח, ארגז שמהווה את אחד הארגזים הנפוצים ביותר בתעשייה, שהוא יחסית נמוך בגובה שלו, אינו מכוסה ומעניק לחתול את האפשרות לעלות עליו בצורה חופשית ולעשות את הצרכים שלו על גבי החול. מדובר למעשה על פתרון זול יחסית, אשר מתאים במיוחד לגורים וחתולים קטנים בגודלם. סוג נפוץ נוסף יהיה ארגז צרכים סגור, כזה המכיל בתוכו פתח כניסה בצד או לחילופין בחלק העליון שלו. כמו כן, בשונה מארגז הצרכים הפתוח, ארגז סגור מעניק שיפור משמעותי ברמת ההיגיינה, דבר אשר בא לידי ביטוי בכך שהצרכים בו אינם גלויים, אין פיזור של החול במהלך כיסוי הצרכים וכיוצא בכך.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…