ניתן לומר בצורה חד משמעית כי מרבית הנשים כבר הבינו את הפוטנציאל בתעשיית הגבות שכן, לשיער שנמצא מעל לעינינו קיים תפקיד חשוב ביותר ולא רק תפקיד ביולוגי, אלא מדובר גם על אזור שיכול להוביל לשינוי מוחלט במראה הפנים, שינוי כזה אשר עשוי להקנות לנו מראה רך ורענן הרבה יותר.
אז למעשה מצד אחד האופנה נוטה להשתנות יחד עם חלוף השנים בעת בה צורת הגבות נוטה להשתנות יחד איתה, בעוד שמצד שני לא מעט נשים מחפשים באופן קבוע פתרונות כאלו ואחרים שיעניקו להן את האפשרות לשפר את אסתטית הפנים שלהן ולשמור עליו לאורך כל היום ללא שימוש באיפור באופן יומיומי. נוסף על כך, לא מעט נשים אשר מאסו בעיסוק באיפור הגבות שלהן לאורך כל בוקר, כאלו המחפשות אחר פתרון ארוך טווח אשר יעניק להם את האפשרות לשמור על מראה הגבות שלהן בכל הסובב סביב מידת רעננותן פונות אל האיפור הקבוע. זאת בעוד כי אחת השיטות היותר מבוקשת בתעשייה היא המיקרובליידינג.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מהי שיטת המיקרובליידינג?

שיטת המיקרובליידינג היא למעשה שיטת עבודה שתפקידה לייצר שערות דקיקות, כאלו אשר ידמו את נראות השערות בגבה. בשיטת המיקרובליידינג מתבצעת החדרה של פיגמנט צבע, פיגמנט אשר חודר באופן ישיר אל שכבת האפידרמיס בעזרת שימוש בעט מיוחד המצויד במחטים זעירים. מיקרובליידינג היא למעשה שיטת השערה המקורית אשר מתבססת על ציור של השערות. על כן, חשוב לציין כי ההבדל המרכזי בין שתי האפשרויות יהיה המכשיר שבאמצעותו מתבצע התהליך. שיטת המיקרובליידינג מתבצעת בצורה ידנית, צורה שבה מציירים את מסגרת הגבה באמצעות שימוש בעיפרון סימון ולאר מכן, מתחילים למלא את אותה הגבה בעזרת שערות דקיקות. זאת בעוד ששיטת השערה היא שיטה המבוססת על אותה הטכניקה, רק מתבצעת בעזרת מכשור חשמלי. כמו כן, משך הטיפול יארך בין שעה לשעה וחצי.

כמה עולה טיפול מיקרובליידינג

תחילה, נציין כי טווח העלויות בענף עשוי להשתנות בהתאם למידת הניסיון והמקצועית של אנשי המקצוע השונים, כמו בכל ענף אחר, והוא נע בין 1,200 ל-3,500 שקלים והוא מתבצע בשני שלבים נפרדים. נוסף על כך, ניתן לומר כי עלויות הטיפול אף עשויות להשתנות בהתאם לאזור הטיפול בארץ, כאשר המחירים הגבוהים ביותר הם במרכז הארץ.

כאמור, ככל שמעצבת הגבות עברה יותר הכשרות ולימודים, כך תעריף הטיפול יעלה בהתאם. הסיבה המרכזית לכך תהיה העובדה כי לא מעט קורסים כדוגמת קורס גבות, קורס סטיילינג, קורס הלחמת ריסים ועוד מגוון רחב של קורסים ייעודיים בענף מתבצעים בחו"ל וכן, מדובר על הוצאות כלכליות גבוהות במיוחד. אי לכך, במטרה שמעצבת הגבות תוכל להעניק לקהל לקוחות סל שירותים איכותי ורחב יותר, עליה לכלול בתעריף הטיפול את עלויות הלימוד שלה.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…