עוברים דירה? טסים לתקופה לחו"ל? בעלי עסק וזקוקים למקום זמני שיוכל לאחסן את הסחורה שלכם? בין אם כך ובין אם כך, אתם בוודאי מחפשים מחסנים להשכרה. ישנם מספר פרמטרים שחשוב שתיקחו בחשבון בטרם אתם בוחרים מחסנים להשכרה. שואלים את עצמכם מה הם אותם הפרמטרים? המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

טיפים לבחירת חברת מחסנים להשכרה

שירותי שמירה ואבטחה 24/7 – כאשר אתם מחפשים אחר חברת מחסנים להשכרה, ודאו כי אותה החברה מציעה שירותי שמירה ואחסון לאורך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע. מחסנים להשכרה, כאשר הם בשימוש, מכילים לרוב ציוד יקר ערך, הן מבחינת הערך הכלכלי והן מבחינת הערך הסנטימנטלי, ולכן הם יכולים להיות תיבת אוצר בעבור פורצים וגנבים. לכן שמירה ואבטחה הוא פרמטר חשוב ביותר.

מחסנים במבחר גדלים – היתרון בלבחור חברת מחסנים להשכרה ולא מחסן אחד באופן נקודתי מאדם אחד, הוא שלחברת מחסנים להשכרה ישנו מבחר גדול של מחסנים בגדלים משתנים שיתאימו להיקף הציוד אותו אתם זקוקים לאחסן. חשבו על כך, הרי כאשר אתם משלמים על מחסן אתם משלמים על השטח, אז מדוע שתשלמו על מחסן גדול אם היקף הציוד שלכם קטן ממנו בהרבה? או לחלופין, שתשכירו מחסן שצר מלהכיל את הציוד שלכם, ולכן הוא חשוף לנפילות ופגיעות. מבחר של מחסנים בגדלים משתנים יבטיח שתמצאו את המחסן המתאים ביותר עבור היקף הציוד שלכם ובכך לחסוך סכום לא מבוטל של כסף.

ביטוח תכולה וצד ג' – ביטוח תכולה מבטיח לכם שאם חס וחלילה תפרוץ שריפה, או שתתרחש רעידת אדמה, או שאיכשהו בכל זאת תהיה פריצה, במידה וייגרם נזק לרכושכם בעת שהוא מאוחסן במחסנים, תהיו זכאים לביטוח מלא על הציוד שלכם ושלמותו, למען הראש השקט שלכם.

גישה 24/7 לציוד שלכם – אם אתם נוסעים לטייל לתקופת זמן וזקוקים למקום לאחסן את הציוד שלכם אז הפרמטר הזה הוא קצת פחות קריטי, אך אם מדובר במעבר דירה או באחסון ציוד לעסק מדובר בשירות חיוני במיוחד! תקופה של מעבר דירה היא תקופה לחוצה ואינטנסיבית גם כך שכן כל חייכם מרוכזים בתוך ארגזים. תארו לכם סיטואציה בה אתם זקוקים למשהו בדחיפות אך הוא נמצא בתוך ארגז אשר נמצא בתוך מחסן? בדיוק בשביל מצבים כאלו תזדקקו לבחור בחברת מחסנים להשכרה שמאפשרת לכם גישה חופשית לציוד שלכם לאורך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע.

לסיכום, חשוב לוודא בטרם משכירים מחסנים להשכרה כי חברת המחסנים אכן מספקת את כל השירותים שהצגנו מעלה; כמובן שאין זוהי חובה, אך כאשר מדובר בציוד יקר ערך ובעל משמעות עבורכם, אין לכך מחיר, והשקט הנפשי שלכם הוא החשוב מכל, לצד קבלת שירותי אחסנה אמינים, הוגנים, שקופים ואיכותיים.

עדכונים אחרונים

קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…
קרדיט צרי ישראל

הפיכת הרכב החשמלי למציאות: המהפכה בתעשיית הרכב

בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה גוברת, הרכב החשמלי (EV) מגלם את השינוי הפרדיגמטי…
קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד ניתן למנוע ולפתור סכסוכים בין חברים או בני משפחה

גישור הוא תהליך שבו צדדים לסכסוך נעזרים בגורם ניטרלי, הנקרא מגשר, כדי להגיע להסכמה הדדית.…
קרדיט תמונה FREEPIK

הלוואות מזנין ופתרונות מימון

בתחום היזמות, במיוחד בענף הנדל"ן הדינמי, הבטחת המימון הנכונה יכולה להכתיב משמעותית את…
קרדיט תמונה FREEPIK

שדרוג אירועים ותערוכות עם מסכי לד מתקדמים

כיום, התחום המתפתח ללא הרף של אירועים ותערוכות, החיפוש אחר יצירת חוויות בלתי נשכחות…