החופש הגדול אמנם נגמר ואנו חוזרים לשגרה, אבל במבט קדימה חגי תשרי כבר מתחילים להסתמן. זוהי עדיין עונה נהדרת לרדת בה לאילת, ולמעשה עונה מושלמת כי הימים מתחילים קצת להצטנן. אז לקראת שלושת השבועות של החגים, כדאי להתחיל להיערך לקראת החופשה המשפחתית ולהכיר את האפשרויות שהעיר הדרומית מציעה.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

המון אטרקציות לילדים באילת

בתור עיר התיירות המובילה של ישראל, יש המון אטרקציות באילת שמתאימות לכל המשפחה. בראש ובראשונה שווה לציין את המצפה התת ימי, הנחשב לגולת הכותרת של האטרקציות בעיר עוד משנת 1975. המצפה שהוקם על מנת לשמר את בעלי החיים בים האדום, וכדי להפגיש את הציבור המקומי איתם, עושה זאת בצורה אטרקטיבית מאוד, מהנה ומלמדת.

המצפה התת ימי מציע שורה ארוכה של מתחמים, אשר כל אחד מהם מהווה אטרקציה בפני עצמו. כך למשל, בבריכת הכרישים, הגדולה מסוגה במזרח התיכון, ניתן לראות את הדגים המפחידים שוחים לצד עטלפי ים וחתולי ים, וללכת במנהרה העוברת מתחתם. בנוסף, אפשר לצפות בהאכלות של צבי הים והכרישים, אפשר לרדת 6 מטרים מתחת למים במגדל המצפה, ניתן להיכנס למתחמי היצורים הזוהרים בחושך, הדגים הנדירים, ועוד. יש גם אטרקציות מאוד אקטיביות במצפה, כמו בריכת שנירקול גדולה, צלילת היכרות בבריכת חתולי הים, שייט בסירת הזכוכית קורל 2000, ועוד.

מה שמעל לפני המים

בעוד שהמצפה התת ימי מפגיש אתכם עם מה שמתחת למי הים האדום, יש הרבה מאוד אטרקציות מעל לפני הים. כך למשל, אפשר לצאת לטיול ג'יפים, אופניים, טרקטורונים או גמלים במדבר הצבוע בשחור, אדום וצהוב, וליהנות גם מאירוח מדברי אותנטי. ניתן לצאת לטיולים רגלים בשעות הנוחות במקומות מרהיבים כמו עמודי עמרם או הקניון השחור, ואפשר גם ללכת על חוויות יותר ממוזגות.

למשל, בקניון אייס מול השוכן בחלק הצפוני של העיר לא רחוק מהמלונות, יש הרבה נקודות עניין לילדים בזמן שהמבוגרים יושבים על כוס קפה. בקניון יש משטח החלקה גדול על הקרח ומסביבו שלל משחקי וידאו וסימולטורים עם טכנולוגית מתקדמות. כמובן שבקניון יש גם חנויות של מיטב המותגים ללא מע"מ. או אפשרות ממוזגת אך יותר אקסטרימית היא להיכנס למתחם טופ 94 שמציע קיר טיפוס גבוה ושלל פעילויות מאתגרות לילדים ובני נוער.