אליפות העולם בלייב פוקר שנערכה בנבאדה, משכה אליה קרוב ל 8,000 שחקנים שהגיעו מכל רחבי העולם אשר שילמו דמי כניסה של $10,000 כל אחד, והסתיימה בנצחונו של אספן יורסטאד שזכה בפרס מטורף של $10,000,000. סיום האליפות היה האות לו חיכו שחקני הפוקר אונליין.

כלים

 לא עבר הרבה זמן וWSOP הכריזה על אליפות העולם בפוקר אונליין שתשוחק בחודשים אוגוסט ספטמבר ואוקטובר 2022. האליפות תתקיים באפליקצית הפוקר של GG ושלוחתיה כמו  7XL פוקר, ובאתר הרישמי של ה WSOP.comבמהלך תקופה זו יתחרו השחקנים על יותר מ 40 צמידי אליפות מסבב הWSOP ועל מיליונים של דולרים.

כאמור, שחקני פוקר אונליין מכל העולם חיכו בציפיה רבה לאליפות וסימנו לעצמם מספר תחרויות מובילות.

תחרויות מובילות באליפות העולם

תחרות מספר 7 - טורניר מיסתורי באונטי מיליון דולר הייתה ללא ספק התחרות המסעירה ביותר בתחילת התחרות. טורניר זה שילב את אלמנט הבאונטי ששחקני פוקר אונליין מאוד אוהבים. באונטי למי שלא יודע, זהו פרס שנמצא על ראשו של שחקן, וברגע ששחקן מסויים מדיח שחקן אחר הוא מקבל את פרס הבאונטי שעל ראש השחקן וכך מגדיל את הזכיות שלו. ואלמנט נוסף שהוא אלמנט ההפתעה, כל שחקן שהצליח להדיח שחקן קיבל תיבת הפתעה ובלחיצה עליה הוא גילה את סכום הפרס שזכה. כמו שבטח הצלחתם להבין משם הטורניר, על ראש אחד השחקנים חיכתה תיבת פרס אחת על סך של $1,000,000.

כאמור, הטורניר משך את מירב תשומת הלב של השחקנים שביצעו  51,000 כניסות לטורניר המוקדם שמתוכן העפילו ליום הגמר קרוב ל 6,000 שחקנים. מטורף.

במקרה ששאלתם.. שחקן מקסיני אלמוני, ששיחק תחת הכינוי ItsRumcake הוא שחקן בר המזל שזכה בתיבת הפרס של $1,000,000. את הטורניר הוא סיים במקום 710. לא שזה שינה לו.

תחרות מספר 33 – הוכרזה כאירוע המרכזי של האליפות. עם דמי כניסה של $5,000 וסך פרסים מובטח של $20,000,000. מה שהפכו את תחרות מספר 33 לאחד הטורניר פוקר אונליין הגדולים בעולם מבחינת סך הפרסים.

המידע אודות האליפות פורסם לראשונה באתר של Poker-Place

שחקנים ישראלים באליפות

שחקני פוקר ישראלים לוקחים חלק קבוע באליפויות העולם השונות גם במשחקי הלייב וגם במשחקי פוקר אונליין. צור לוי שחקן הפוקר הישראלי כיכב באליפות העולם שנערכה בנבאדה וסיים במקום ה-19 האם שחקן ישראלי אחר יככב באליפות העולם בפוקר אונליין? נצטרך להמתין ולראות. ההצלחות של שחקני הפוקר אונליין הישראלים הן רבות ובסבב של טורנירי הפוקר אונליין יש מספר שחקני פוקר ישראלים עם הצלחות לא מבוטלות עם סכומי זכיה מרשימים של מילוני דולרים.

למה פוקר אונליין הפך לבילוי פופולרי בישראל?

משחק הפוקר אונליין תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות והתפשט לכל העולם. ללא ספק תקופת הקורונה שהובילה לבידודים ללא אפשרות למפגשים חברתיים הייתה הזרז לכך שגרם לאנשים רבים לחפש מפלט באינטרנט לזמנם הפנוי. בנוסף, האינטרקציה עם אנשים מכל העולם והאפשרות לשחק פוקר בכל רגע נתון של היום עשו את שלהם. במידה ואתם רוצים ללמוד לשחק פוקר או להתחיל לשחק פוקר אונליין כדי לקחת חלק באליפות העולם מסבב WSOP  עליכם להירשם לאפליקצית 7XL פוקר.