מהו קורס מדריכי חתנים? מה הוא כולל ואיך הוא מתנהל? כאן תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם!

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

מהי בכלל הדרכת חתנים?

הדרכת חתנים היא המקבילה של הדרכת הכלות ומטרתה היא להכין חתנים לעתיד לקראת חיי הנישואים שלהם. הכוונה היא הן להלכות הטהרה והן לחיי הנישואים בחיי היום יום. כלומר, ההכנה היא למה שנדרש מבחינת ההלכה כמו למה שנדרש כדי להקים משפחה מאושרת ואוהבת לאורך זמן.

תפקידו של מדריך החתנים

תפקידו של מדריך החתנים הוא להעניק לחתן המיועד את כל המידע הנחוץ לו לקיום חיי נישואים מאושרים. אבל לא פחות מכך – להעניק לו אוזן קשבת לכל החששות שיש לו לקראת אחד הרגעים המשמעותיים והחשובים בחייו. למעשה, החששות האלה הם לגיטימיים כל כך, היות שלמעשה ניתן לחלק את החיים לאלו שלפני החתונה ואלו שאחריה. מכך ניתן להסיק, שמדובר על תפקיד חשוב ביותר!

קצת על קורס מדריכי חתנים

הביקוש של קורס מדריכי חתנים הולך וגדל בשנים האחרונות בעיקר בזכות העובדה, שהביקוש להדרכות חתנים הולך וגדל. זאת, הסיבה העיקרית לעלייה בביקוש להדרכות חתנים היא ההבנה וההכרה בצורך של חתנים צעירים להבין טוב יותר את מה שמצופה מהם הן מבחינה הלכתית והן בכל מה שנוגע לעניינים שבינו לבינה. היות שכך, ניתן למצוא מסגרות שונות, המציעות קורס כזה ובעוד שהרעיון הכללי זהה לכולן, המבנה יכול להיות שונה בין מסגרת כזו אחת לאחרת.

למי הקורס מתאים?

הקורס להדרכת חתנים מתאים לגברים נשואים, בעלי יכולת השפעה וכושר הסברה וכמובן – רצון להשפיע ולתת מכל הלב. כמו כן, הקורס מיועד לרבנים העוסקים בקירוב, יועצים, משגיחים ומחנכים. למעשה, גם אם אינכם מעוניינים לעסוק בהדרכת חתנים ביום יום, אלא רק ללמוד כדי לשפר את חיי הנישואים שלכם, הקורס ודאי יוכל לעניין אתכם ותוכלו להיעזר בו ובתוכן המועבר בו לא מעט.

איך זה עובד בפועל?

קורס מדריכי חתנים הינו קורס קצר למדי. אורכו הוא כעשרה מפגשים של שלוש שעות אקדמיות כל אחד. במהלך הקורס עצמו תלמדו כיצד להדריך חתנים מכל המגזרים. החל משומרי תורה ומצוות, דרך חתנים מסורתיים ועד לחתנים חילוניים. כמו כן, תלמדו גם כיצד להדריך חתנים לקראת נישואים שניים וחינוך מיוחד.

לסיכום

למדריכי חתנים יש תפקיד מאוד חשוב ובעל השפעה גדולה מאוד על חיי הנישואין של חתנים צעירים ושל המשפחות שהם עתידים להקים. זאת, מפני שמדריכי החתנים הם היועצים האישיים של אותם חתנים לעתיד בכל הנוגע לחיי הנישואין הקרבים ובאים עליהם לטובה. קורס מדריכי תחנים מיועד לכל מי שעוסק בקירוב ובחינוך בכל התחומים ומעוניין להעביר את המידע החשוב הזה הלאה, למי שזקוק לו, ולהשפיע תוך הקשבה וייעוץ לכלל המגזרים באוכלוסייה היהודית.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…
קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…