מייק אפ בבסיסו כידוע נועד להסתיר פגמי עור תוך התמזגות בצבע הטבעי של העור ושיפור מרקם שלו, ונפוץ במיוחד לאורך השנים בשימוש לעור הפנים. אלא שמראה עור חלק הוא דבר מחמיא בכל פיסת עור חשופה. מייק אפ לרגליים ולגוף עשוי לספק מענה לצורך במראה עור חלק ומלא ברק, ללא הסיכון שבחשיפה ממושכת לשמש ולקרינה.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

בחירה נכונה של ספריי מייק אפ לרגליים מומלץ לתת את הדעת על מספר דגשים חשובים:

* ראשית כל, צבע - בשונה ממייק אפ לפנים שלרוב מושפע מאוד מצבע העור הטבעי של הפנים, בבחירה של מייק אפ לגוף/לרגליים אפשר גם להיות יצירתיים יותר ולבחור גם בצבעים כהים יותר, מבריקים ומודגשים.

* בסיס המייקאפ - הבסיס למייק אפ יכול להיות מינרלי ויכול להיות על בסיס סיליקון או שומן מכל סוג. בבחירה של מייק אפ מתאים כדאי לבחור במייק אפ שומני הנצמד היטב לעור, עמיד לאורך יותר זמן ומעניק מראה עור זוהר ומלא ברק.

* אופן השימוש - מייק אפ לרגליים מגיע לרוב במכלים ומספק מספר אפשרויות לשימוש על העור דוגמת מוס למריחה, תחליב למריחה או ספריי להתזה. לכל אחת מהשיטות יתרונות משלה ובסופו של יום מדובר בנוחות והעדפה אישית. כדאי להשתמש במוצר בהתאם להנחיות היצרן, למרוח או להתיז שכבה אחידה של חומר על גבי העור במטרה לקבל מראה אחיד. חשוב לעשות שימוש בכפפות, שכן מדובר בחומר בעל פיגמנט דומיננטי שנותר על העור לאורך זמן, במטרה להימנע מכתמים מיותרים.

* הכנת העור - על מנת להכין את העור לשימוש ולהבטיח אפקטיביות מרבית מומלץ לבצע בטרם השימוש, טיפול פילינג לגוף. מטרת הפילינג היא לנקות את העור, להסיר תאי עור מתים ולהותיר עור גוף נקי וחלק למשעי. מיותר לציין כי הטיפול יעשה על גבי אזורים נקיים משיער גוף. לאחר הפילינג ניתן למרוח שכבה של קרם לחות. קרם הלחות יבטיח היצמדות טובה יותר של המייק אפ לעור לטובת מראה אחיד, מבריק ועמידות ארוכת טווח.

* עמידות החומר - ניתן למצוא כיום בשוק מגוון סוגי מייק אפ לגוף (מצויים גם תחת קטגוריות של מוצרי שיזוף ביתי), בהבדלי איכויות וחוויית משתמש.  מומלץ לבחור במוצר שיספק עמידות בתנאים שונים דוגמת זיעה, מים ועמידות על העור לאורך זמן ארוך יותר. ישנם מוצרים אשר מספקים עמידות לשעות ספורות בלבד לצד מוצרי מייק אפ הנותנים מענה לאורך כמה ימים.

* איכות החומר - מוצר איכותי יעניק את מראה העור האחיד, השזוף והבריא המבוקש במהירות ובתהליך יישום ומריחה פשוט, לא יידבק ויותיר כתמים על הבגדים ויעניק תחושה טבעית ונינוחה ולא דביקה. אנחנו ממליצות בחום לנסות את Leg Foundation ספריי המייקאפ החדש לרגליים של "ביינטע" – לחצו כאן >>