תל אביב היא כמובן המרכז העסקי, הכלכלי והגיאוגרפי של המדינה, מה שמביא אינספור חברות ובתי עסק קטנים, בינוניים וגדולים לחפש אחר משרדים להשכרה בעיר. אחד השיקולים החשובים ביותר בעת החיפוש הוא כמובן המיקום של המשרד, אותו חשוב לבחור בצורה מושכלת. כמו כן, קיימים מספר שיקולים עיקריים נוספים שכדאי שינחו אותנו במהלך החיפוש.

 

קרדיט לתמונה: רועי נגר
קרדיט לתמונה: רועי נגר

 

כיצד מומלץ לבחור מיקום בעת החיפוש אחר משרדים להשכרה בתל אביב ומהם השיקולים הרלבנטיים בהקשר זה? אילו שיקולים עיקריים נוספים כדאי שיעמדו לנגד עינינו ומהי הדרך היעילה ביותר להבטיח כי נמצא את המשרד המתאים עבורנו ו/או עבור בית העסק שלנו, בעיר בה הביקוש לנדל"ן משרדי גבוה ביותר?

משרד להשכרה ברוטשילד, מתחם שרונה ואפשרויות נוספות – בחירת מיקום

מיקום המשרד המיועד שלנו הוא אחד השיקולים הראשונים והחשובים ביותר שצריכים לעמוד לנגד עינינו. המיקום יקבע עד כמה נוח ויעיל יהיה הן לעובדים והן ללקוחות להגיע אל המשרדים שלנו, ישפיע על הרושם שיתקבל בקרב מבקרים והמוניטין שנצליח לבנות לאורך זמן ועוד.

אז כיצד בוחרים מיקום? ובכן, קיימים כמה שיקולים עיקריים שכדאי שינחו אותנו. למשל – מיקום מרכזי ומרשים. ככל שהרחוב או המתחם בו ימוקם המשרד יהיה מרכזי ו"יוקרתי" יותר, כך באופן אוטומטי נוכל ליהנות מרושם חיובי שייווצר בקרב לקוחות וגורמים חיצוניים נוספים המבקרים במשרדי החברה מדי יום. דוגמה מתבקשת בהקשר זה היא אזור שדרות רוטשילד שבעיר.
משרד להשכרה ברוטשילד תל אביב מיד יעניק לכל חברה שתעבור לשם יתרון מסוים על פני מתחרות שממוקמות באזורים פחות "נחשבים" בעיר, הן מבחינת רושם כללי והן מבחינת מרכזיות המיקום, כמו גם מבחינת נגישות ונוחות להגיע למקום בתוך העיר (מיד נגיע לדרכים אפשריות ומומלצות לחפש ולמצוא השכרת משרדים ברוטשילד – אחד האזורים המבוקשים בתל אביב...).

אפשרות מרכזית נוספת שכדאי לבחון היא מתחם שרונה בתל אביב (בסמוך למגדלי עזריאלי), אליו הנגישות נוחה במיוחד – האזור יושב ממש על נתיבי איילון ותחנת רכבת השלום. גם זה שיקול רלבנטי עבור מרבית בתי העסק, במיוחד כאשר מרבית העובדים מגיעים מדי יום מחוץ לתל אביב, וזקוקים לגישה נוחה ומהירה יחסית.

התאמת המשרד לצרכי הארגון ואיכות הבניין

שיקול נוסף שכדאי שינחה אותנו בעת החיפוש אחר השכרת משרד בתל אביב הוא התאמה של החלל ששוכרים לצרכי הארגון. הכוונה בעיקר לגודל וחלוקה פנימית, כמו גם אופי הבניין והסביבה. לחברת עורכי דין, למשל, עשויים להיות צרכים מעט שונים מאשר חברה מתחום עיסוק אחר, ואת זה כדאי לקחת בחשבון כבר בעת החיפוש. כדאי גם שהבניין עצמו יהיה מתאים ומתוחזק ברמה מספקת. כשעושים סיור במקום כדאי לבחון לעומק את כל הפרטים הקטנים, כמו גם את ההרגשה הכללית שאתם מקבלים – עד כמה הלובי נראה נקי, מסודר ומזמין? איך נראות ופועלות המעליות? האם פנים הבניין מעוצב בצורה מושקעת ואסתטית? האם נעים להיכנס אליו? כל אלו הם שיקולים חשובים, מכיוון שזהו בדיוק הרושם שיישאר אצל לקוחות וגורמים נוספים שצריכים להגיע למשרד שלכם מדי יום.

ומה בנוגע לדרכים למצוא נדל"ן משרדי בתל אביב, בה הביקוש בשמיים? ובכן, הסוד הוא לחפש בשקדנות ובסבלנות, וגם להיעזר בחברות תיווך המתמחות בנדל"ן עסקי (דוגמת חברת ZUZ יועצי נדל"ן – מהחברות המובילות בתחום המתמחה בהשכרת משרדים בתל אביב והסביבה). גם במקרה של אזורים מבוקשים במיוחד, דוגמת השכרת משרדים ברוטשילד או במתחם שרונה, הסיכוי הטוב ביותר למצוא חלל משרדי מתאים מתקבל אם נותנים לתקופת החיפוש את הזמן הנדרש, דואגים לבדוק את ההיצע מדי יום, לא מתעצלים לגשת לסיורים ולבחון אפשרויות וגם נעזרים בחברת תיווך המתמחה בתחום. תוכלו למצוא לא מעט נכסים להשכרה גם במיקום מרכזי ביותר כמו רוטשילד, אם רק תפנו לגורמים המתמחים בתחום ותקדישו לכך את הזמן הנדרש.

השקיעו מחשבה, תשומת לב וזמן בחיפוש, ותמצאו את המשרד המושלם במיקום המושלם. זה ישתלם לכם לאורך השנים הבאות...

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…