עגילי שרשרת חוזרים לאופנה בסערה. יש להם סטייל. יש להם יופי. הם מאוד מעודכנים, הם יכולים להיות מעוצבים בסגנון צעיר או בוגר, פרוע ואנרגטי או מעודן ומקסים. רוצים לדעת איפה כדאי לקנות אותם ומה מיוחד בהם? אם את או אתה מחפשים עגיל שרשרת זהב, לעצמכם או כמתנה, הדברים הבאים נועדו בשבילכם.

כלים
קרדיט לתמונה: פרנקו אורו תכשיטים
קרדיט לתמונה: פרנקו אורו תכשיטים

 

עגיל שרשרת למתחילים

עגילי השרשרת נולדו מהרעיון המקסים, לחבר בין היופי המעודן של שרשראות, לבין הפופולריות העצומה של עגילים מסורתיים. הם בעיקר פופולריים בקרב נשים, יש שנוהגות לענוד אותן במקום עגילים רגילים ויש שעונדות אותן במקביל לעגילים מהסוג המסורתי. למעשה, ישנם עיצובים מאוד מגוונים של עגילי שרשרת, כאשר לרוב מדובר על שרשרת המחוברת ללולאה מעוצבת. התכשיט יכול להתאים כתכשיט משתלשל, יש סגנונות שבהן השרשרת מחוברת עם תנוך האוזן ויש המחברות את השרשרת עם אקססוריז נוסף. ניתן למצוא סגנונות של עגילים בהשראה ויקטוריאנית, עיצובי ארט דקו, סגנונות וינטג', עיצוב יותר קלאסי ועוד. הסוג היוקרתי של התכשיט הוא כמובן עגילי שרשרת זהב. חשוב לציין זאת משום שיש תכשיטים דומים, אשר נצרפו ממתכות אחרות כגון כסף או מתכות מצופות. מכאן נעבור לנושא המרכזי שלנו, איפה כדאי לקנות עגיל שרשרת, יפים ומוצלחים.

כך מזהים חנויות של תכשיטי זהב טובים

אם מחפשים עגיל שרשרת פשוט או סוג מאוד בסיסי, הרי שאפשר לקנות כאלה בלא מעט דוכנים ושווקים. אבל כאשר רוצים להתחדש עם עגיל שרשרת זהב, מסוג טוב ואיכותי באמת, כדאי לקנות אותו בחנות נבחרת. את החנות המובחרת תוכלו לזהות בעזרת כמה סימנים. לדוגמא, זו חנות שמתמחה בכל מיני תכשיטי זהב. התכשיטים נושאים את חותמת האיכות של זהב אמיתי. בחנויות האיכות, מחזיקים מלאי של עיצובים ייחודיים, שאין בשום מקום אחר.

פרנקו אורו תכשיטים אחת מהחנויות הללו שמעצבות בעצמן את עגילי השרשרת. בחנויות מסוימות, הגיעו להסכם בלעדי עם מעצב או מעצבת הבית, של תכשיטים ייחודיים. בחנויות איכותיות מהסוג הזה, יודעים תמיד שמדובר על תכשיטים מסוג מובחר. ניתן לדעת בדיוק כמה קראט זהב הושקע בשרשרת ובעגיל. אז זה נכון אמנם, שבתכשיטים איכותיים השמים הם הגבול, אבל השאלה היא מה הגבול שלכם. ישנן חנויות תכשיטים שבהן רמות המחירים מתאימות לצעירים שרוצים איכות, אבל התקציב יחסית מוגבל. ישנן חנויות אשר בהן תוכלו למצוא את תכשיטי היוקרה ועגילי השרשרת היקרים יותר, שמתאימים לאנשים שיכולים להרשות זאת לעצמם. אגב, יש חנויות אשר בהן ניתן למצוא קו סגנוני מאוד ייחודי. לחנויות הללו כדאי לגשת אם מרגישים חיבור לסגנון הזה ואם אוהבים את התכשיטים ששם מציעים.

האם ומתי הגיוני לקנות עגיל שרשרת אונליין

הרבה אנשים לעולם לא יקנו או יזמינו תכשיטים אונליין. אבל זה בהחלט דבר שהולך ומשתנה. אם אתם מאלה שפחות צריכים לראות את התכשיט או לגעת ולמדוד אותו לפני הקניה, ניתן להיעזר בכמה כללים לפני הזמנה ברשת. זה נכון, אגב, בעיקר כאשר מחפשים עגיל שרשרת זהב באיכות טובה או באיכות מצוינת. הכללים לרכישה מוצלחת אונליין הם אלה:

  1. בדקו מהו המוניטין של החנות. רק לאחר מכן התרשמו מעיצובי עגילי השרשרת שהם מציעים.
  2. בררו לגבי מדיניות ההחזרה. כך תוכלו לקנות עגיל שרשרת אונליין בלב שקט.
  3. בדקו האם לאתר יש גם חנות, שאפשר להגיע אליה במידה ורוצים. אתר שאין לו גם חנות, עשוי להיות מוצלח אבל קשה יותר לדעת זאת מראש.
  4. אם קיבלתם המלצות טובות   מאנשים שאתם מכירים, זה בהחלט עוד סימן טוב.

שריינו את הפגישה שלכם עם מעצבי הבית של פרנקו אורו תכשיטים להתייעצות וקבלת הצער מחיר שתחסוך לכם כסף