בתחום של דיני חברות, עורכי דין מטפלים בתחומים משפטיים הקשורים למשפט האזרחי. עורך דין דיני חברות עוסק בהסדרה המשפטית של תחום הפעילויות העסקיות בישראל.

כלים

 

 

אם אתם בעלים של עסק או חברה , תוכלו להיעזר בעורך דין שיטפל עבורכם בתהליכים עסקיים שונים- החל מחוזים ופעילויות עסקיות מול עסקים אחרים או מול הרשויות, וכמובן מול הלקוחות.

עורך הדין שלכם יפגעל כדי לייצג אתכם בנושאים כלכליים ועסקיים, למשל, יתן לכם ליווי משפטי בעסקאות של החברה שלכם מול חברה אחרת, יעזור לכם לנסח חוזים, יתן לכם יצוג, אם צריך, בתור מעסיקים מול העובדים שלכם וייצג אתכם מול הרשויות של המדינה בה אתם פועלים או מדינה אחרת אם אתם עובדים מולה ויש בכך צורך. הוא יעזור לכם, אם צריך, בתהליכים של פירוק חברה ותהליך של פשיטת רגל, חדלות פירעון ושיקום כלכלי

למשל, אם מדובר על תהליך של פירוק חברה מרצון או בהוראה של בית המשפט, עורך הדין שלכם יכול לשמש בתור מפרק החברה- כלומר להיות זה שמייצג את בעלי החברה אל מול הנושים שלה, שיכולים להיות למשל או הספקים או הלקוחות

מה עוד עושה עורך דין כזה?

עורך דין דיני חברות יכול גם לעסוק בליווי משפטי וייעוץ משפטי בהתאם לחוק החברות בישראל, ללוות בתהליכים משפטיים של פעילויות שונות בניירות ערך, לנהל אתכם משפטית ועסקים כאשר אתם רוכשים חברה אחרת או נרכשים בעצמכם על ידי חברה אחרת. כדי להבטיח שהחברה שלכם מתנהלת לפי החוק, וכדי לחסוך בעצמכם משאבים כגון זמן וכסף, ולחסוך טעויות אפשריות, צריך להתייעץ ולקבל ליווי משפטי על ידי עורך דין מוסמך. הנסיון והידע שיש לאיש מקצוע כזה יכול לספק לחברה יתרונות גדולים בתחומים רבים- גם ברמה התפעולית והאסטרטגית.

ניסוח חוזים

עורך דין דיני חברות ינסח עבורכם במידת הצורך, חוזים של עבודה מול העובדים שלכם. בחוזים אלה תהיה התחשבות בנקודות משמעותיות כמו תנאי העבודה, מהות העבודה, תנאים סוציאלים המגיעים לעובד, גובה השכר שלו, תנאים שיפרטו איך סיום העבודה שלו וכדומה. ההבדל בין ניסוח חוזה על ידי מנכ"ל החברה לניסוח החוזה על ידי עורך דין המתמחה בתחום הוא משמעותי- כיוון שעורך הדין בקיא בתחום ויודע כיצד למנוע טעויות שעשויות להיות משמעותיות וגדולות עבור החברה בעתיד- ולחסוך לחברה סיטואציה של פגישה בבית המשפט עם העובדים. אם אתם בעלים של חברה או עסק וזקוקים ליצוג משפטי, עו"ד מוניר רמאל ישמח לעמוד לשירותכם.