יש לך אתר אבל לא יודע איך לייצר ממנו רווחים? להרוויח כסף מאתרים היא דרך מצוינת לייצר הכנסה וחשוב לדעת איך לעשות את זה נכון.

נכס דיגיטלי
נכס דיגיטלי

ישנן שיטות שונות שניתן להשתמש בהן כדי לייצר רווח מהאתר שלך שכוללים פרסום, שיווק שותפים, מכירת מוצרים ושירותים, יצירת מוצרים דיגיטליים ועוד. במאמר זה נדון במספר דרכים בהן תוכל להרוויח כסף מהאתר שלך.

נכס דיגיטלי מצליח

אז איך בונים נכס דיגיטלי מצליח ומניב? בואו נסקור מספר דרכים:

מכירה וקנייה של דומיינים: בעצם מדובר בכתובת האינטרנט שגולש מקליד בשביל להגיע לאתר מסוים. מדובר בעולם שלם שאפשר לייצר ממנו הרבה כסף. אם הצלחתם לתפוס דומיין מעניין ואטרקטיבי הוא יהיה שווה לכם הרבה. איך מוצאים וקונים דומיין פנוי? יש הרבה מאוד אתרים שהם רשמי דומיינים מוסמכים. במידה ומצאתם שם דומיין עם הסיומת co.il, גשו לאתר box.co.il שם תוכלו לבדוק אם הוא פנוי ותוכלו לרכוש אותו תמורת 67 שקלים בשנה. לרכישת דומיין עם סיומת אחרת, תוכלו לעשות זאת באתר Godaddy שהוא לפי דעתינו האתר הכי זול לרכישת דומיין.

רוצים למכור דומיין? שוב, גם כאן יש מגוון רחב של אתרים, כמו פלופ הישראלי או פליפה הלועזית. גם קבוצות רבות בפייסבוק הוקמו בדיוק למטרה הזאת. רק לעשות חיפוש נכון ותגיעו למקום שחיפשתם.

פרסומות גוגל- Adsense: טוב, זה משהו שאין סיכוי שלא נתקלתם בו. הבאנרי פרסומות של גוגל שנמצאות בכל מקום? בדיוק על זה אנחנו מדברים. המון אתרים משתמשים בו בגלל כמה סיבות פשוטות: ההטמעה שלהם מאוד קלה ופשוטה. אחרי הרשמה פשוטה וחינמית מקבלים קוד להדביק במערכת הניהול באתר. מפה כבר לא צריך לעשות שום דבר, גוגל תעשה בשבילכם את כל העבודה: תתבצע התאמת העמודים באתר כך שהם יהיו בגודל הנכון וישתלבו בצורה טבעית בעמוד. סיבה נוספת היא מיקוד המודעות: גוגל מתאימה את הפרסום שלה להיסטורייה של הגולש. מודעות חכמות עם פוטנציאל לרווח גבוה. סיבה נוספת היא האמינות: כאן תקבלו דיווחים וסטטיסטיקה מדויקת על העבודה של הפרסומות: קליקים, כמות חשיפות ורווח יומי. תקבלו מגוגל את התשלום ישירות לחשבון הבנק שלכם, החל מ400 ₪ לאחר צבירה.

מכירת לידים: כל אדם שנכנס לאתר שלכם, התעניין בשירות שאתם נותנים והשאיר פרטים הוא בעצם ליד. בגלל חוסר זמן, עומס עבודה או אי יכולת מתן השירות (אם לדוגמא אתם עושים קידום בפייסבוק ומישהו מבקש קידום באינסטגרם) לא תמיד מתאפשר לענות לכל הלידים (=פניות) שמתקבלים באתר. על כן, תוכלו לאסוף את כל הלידים ולמכור אותם לעסק רלוונטי. חשוב מאוד לא למכור לידים לכל אחד. תבדקו ותחקרו את נותן השירות ותראו שהוא אכן אמין. כל מי שפנה אליכם עשה זאת בגלל המומחיות והמקצועיות שלכם וכנראה שלא תרצו שהוא יקבל שירות לא ראוי.