אתם מחפשים תוכן איכותי עבור הילדים שלכם ומעוניינים לקחת אותם להצגות ילדים? זה הזמן להכיר את היכלי התרבות מצפון לדרום שבהם תוכלו להנות משלל הצגות איכות במהלך כל השנה.

כלים

 

היכל תרבות קריית שמונה

היכל התרבות של קריית שמונה כולל אולם אודיטוריום גדול המכיל 17 שורות של מושבים הכוללים בין 22 מושבים ל-40 מושבים. לאולם גם 5 שורות באזור היציע הכוללים גם הם מספר מושבים דומה בכל שורה. בהיכל התרבות תמצאו מופעים למבוגרים, אבל לא רק, גם הצגות ילדים מגיעות אל ההיכל. ניתן לרכוש כרטיסים להצגות ילדים באמצעות האתר או באמצעות המשווקים שלהם.

היכל תרבות נהריה

היכל תרבות המשמש כמרכז תרבות ובילוי לתושבי העיר ומי שנמצא באזור. ההיכל הוקם בשנת 1987 והוא יוזם פעולות תרבות בניהן: תיאטרון מוגרים, תיאטרון ילדים, מופעי מוסיקה, קולנוע ומופעי מחול. בין הצגות הילדים המגיעות אל ההיכל, תמצאו את שלל כוכבי הילדים המוכרים.

היכל תרבות אור עקיבא

היכל תרבות מפואר וגדול הכולל שני גושים של מושבים. בהיכל תוכלו להנות ממגוון הצגות ילדים, הצגות למבוגרים, מופעי זמר, מופעי בידור ומופעי מחול. היכל תרבות זה משרת את כל הסביבה ומגיעים אליו גם מאזור חדרה, פרדס חנה כרכור ועוד.

היכל תרבות קדימה - צורן

היכל תרבות קדימה צורן הינו היכל המנוהל על ידי רשת המתנ"סים והוא מציג בכל שבוע הצגת ילדים אחרת. כמו כן, המבוגרים יוכלו להנות מרפרטואר הצגות המותאמות עבורם.

היכל תרבות לוד

היכל התרבות של לוד הוא ההיכל המרכזי ותחתיו הוא מפעיל מספר מרכזים בעיר שבהם ניתן לראות הצגות ילדים. ניתן לברר דרך ההיכל היכן מציגים את ההצגות השונות. יש הצגות שיוצגו בהיכל עצמו (בדרך כלל הצגות גדולות עם המון צופים) ויש עוד שלוש מתחמים נוספים בניהם המתנ"ס.

היכל תרבות נס ציונה

היכל התרבות של נס ציונה הוא המוקד המרכזי לתרבות עבור האנשים הגרים בעיר. יחד איתו פועלים עוד מספר מרכזים ובכולם ניתן לרכוש מנויים להצגות תיאטרון עבור ילדים ונוער וגם עבור מבוגרים. בהיכל ניתן להנות מהצגת, קולנוע, קונצרטים ומופעי בידור ומחול.

היכל תרבות אשקלון

היכל התרבות של אשקלון הוא היכל מיוחד, מודרני ומאוד גדול. הוא נבנה על פי סטנדרטים בינלאומיים ומארח הפקות גדולות. שטח האולם שלו הוא 1000 מ"ר ויש בו 600 מקומות ישיבה ועוד 240 מקומות ביציע. ניתן להנות בו משלל הצגות בניהן הצגות ילדים, מבוגרים ומופעי בידור ומוסיקה.

היכל תרבות באר שבע

היכל התרבות של באר שבע הוא היכל גדול הכולל שני אולמות. האולם הגדול מכיל 592 מקומות והוא מיועד להפקות גדולות. האולם הקטן מכיל 160 מקומות ומאפשר הצגות ילדים לקהל קטן יותר ותיאטרון קפה שבו יש גם שולחנות.