טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המסייעת בהקלה על כאבים ודלקות. זה יכול לשמש לטיפול בהרבה סוגים שונים של כאב, כולל כאבי גב, דלקת פרקים ופיברומיאלגיה. טיפול בגלי הלם הוא טיפול לא פולשני שיכול לעזור לחולים עם כאב כרוני. הוא משתמש בגלי קול ממוקדים הנפלטים ממכונה על מנת לעורר את מערכת העצבים של הגוף ולשחרר חומרים כימיים במוח. מטרת הטיפול בגלי הלם היא ליצור תגובת ריפוי בגוף על ידי גירוי עצבים במקום הפציעה או פציעת שימוש יתר. התהליך מתחיל בזרם חשמלי הנשלח דרך אלקטרודות המוצבות על העור באזור הפגוע. הזרם מגרה עצבים, אשר שולחים אותות לאזורים אחרים בגוף דרך נוירונים המחוברים על ידי אקסונים

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

 

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם בישראל הוא סוג של טיפול בו המטופל נחשף לגל של גלי קול בעוצמה גבוהה. טיפול בגלי הלם נמצא בשימוש במסגרות רפואיות ודנטליות מאז שנות ה-60, אך לאחרונה הוא צבר פופולריות כטיפול משלים או אלטרנטיבי. כתוצאה מכך, טיפולי גלי הלם שימשו כעת לטיפול במצבים כמו דיכאון, חרדה ונדודי שינה. טיפול בגלי הלם הוא טיפול המשתמש באנרגיית לייזר לפירוק והסרה של תאי שומן. טיפול זה יכול להתבצע במשרד או בבית. טיפולי גלי הלם משמשים בדרך כלל למטרות קוסמטיות ולהפחתת הסיכון לצלוליט. הוא משמש גם לירידה במשקל בעת דיאטה. חשוב לציין שטיפול זה אינו מספק כל הקלה בכאב, ולכן יש להימנע ממנו אם יש לך פציעה פעילה או כאב כרוני.

גלי הלם מטופלים בטיפול בגלי הלם. הטיפול הוא צורה מתקדמת של פיזיותרפיה המסייעת למטופלים להחלים מפציעות, מחלות ומחלות. טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בגלי הלם באנרגיה נמוכה כדי לעזור לחולים להתאושש מפציעות, מחלות ומחלות. הוא פותח בסוף המאה ה-19 על ידי ד"ר ג'ון לקולון.

 

בשנים האחרונות, זה הפך לטיפול פופולרי עבור סוגים רבים ושונים של פציעות ומחלות, כולל:

- החלמה לאחר ניתוח

- כאב גב

- מיגרנות

- כאב כרוני

- כאבי ראש

 

כמה עולה טיפול בגלי הלם

עלות טיפול בגלי הלם משתנה בהתאם למיקום ולמטפל. העלות הממוצעת של טיפול בגלי הלם היא בסביבות $2,000 דולר. טיפולי גלי הלם הם סוג של טיפול המשתמש בגלי הלם כדי לשבור רקמת צלקת ולעזור לגוף להחלים. העלות של טיפולים בגלי הלם משתנה בהתאם למיקום, ניסיון הרופא ותוכנית הטיפול. עלות טיפולי גלי הלם יכולה לנוע בין 3,000 ל-100,000 דולר או יותר. תוכניות טיפול עם יותר אלמנטים צפויות להיות היקרות ביותר. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי הלם כדי לשבור רקמת צלקת ולעזור לגוף להחלים.

טיפול בגלי הלם הוא טיפול המשתמש בגלי קול כדי לשבור רקמת צלקת ולעורר שחרור של גורמי גדילה. זהו טיפול יעיל לכאבים כרוניים, דלקת פרקים ומצבים אחרים. ישנם שני סוגים של טיפול בגלי הלם: טיפול בגלי הלם בעוצמה נמוכה (LISWT) וטיפול בגלי הלם בעוצמה גבוהה (HISWT). LISWT משמש למצבים כגון דלקת פרקים, בעוד HISW משמש למצבים חמורים יותר כגון כאב כרוני.