חברת חדשות ה-AI של מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט, השיקה הבוקר מהדורת חדשות המורכבת מאווטארים בלבד - הכתבים הבכירים קיבלו התחייבות כי כל דיווח של דמות ה-AI שלהם יאושר לפני השידור.

כלים
אפקט מראה שחורה: act news
אפקט מראה שחורה: act news

הבוקר פורסם כי העיתונאי עמית סגל ידווח לACT NEWS באמצעות כפיל דיגיטלי ומגישת המהדורה העיתונאית מירי מיכאלי תהיה מגישת חדשות האווטארים הראשונה בעולם.

חברת ACT NEWS, שנוסדה על ידי מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט, סיימה סיבוב ראשון של השקעה לפי שווי של 7.5 מיליון דולר ותצא בקרוב לסיבוב שני של גיוס לפיתוחי AI נוספים בתחום החדשות. בנוסף, החלה להחתים טאלנטים נוספים על ייצוג כאווטארים, ומנהלת מו"מ עם מגישים בארה"ב ובריטניה.

כל מי שראה את הפרק הראשון בעונה החדשה של "מראה שחורה", נחשף לדמותה של השחקנית סלמה הייק, אשר הדמות הדיגיטלית שלה עשתה לה בושות בכנסיה. במהדורת החדשות של ACT NEWS שהושקה היום, הפיקו לקחים והתחייבו בפני הכתבים החדשים כי כל ציטוט שלהם יאושר מראש לפני השידור.

מהדורת האווטארים הראשונה בעולם היא מהדורת חדשות יומית שתוגש על ידי כפילים דיגיטליים של מגישים. הכפיל הדיגיטלי הראשון הינו העיתונאי הבכיר עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 12, אשר מחזיק בתפוצת הרשתות החברתיות הגדולה מבין העיתונאים בישראל. המהדורה תוגש על ידי הכפיל הדיגיטלי של אשת החדשות מירי מיכאלי.

יש לציין כי במהדורת החדשות החדשה לא רק המגישים מדברים באמצעות AI, אלא גם תוכן המהדורה נכתב על ידי בינה מלאכותית.

מ-ACT NEWS נמסר: "החדשות של העתיד מתחילות היום. הגשת מהדורות באמצעות דמויות דיגיטליות, וכתיבת המהדורות באמצעות בינה מלאכותית, תפנה את הכתבים לתחקירים, כתבות, הרצאות וכל עיסוק שיפנה אותם מהכרוניקה השוטפת. בנוסף היא תוזיל עלויות באופן דרמטי לחברות התקשורת בעולם. חברת ACT NEWS תמשיך להוביל את החדשות של העתיד ברשתות החברתיות ועובדת כעת על פיתוחים נוספים שיצאו בקרוב".

מירי מיכאלי: "כמו כל סטארט-אפ, גם המיזם שלנו נולד מצורך אישי. החלום שלי תמיד היה להיות מסוגלת בשני מקומות בו זמנית, לדווח מזירה, לתת פרשנות ולצלם כתבה במקביל. היום אנחנו מקבלים ומעניקים את האפשרות הזאת לכתבים בכל העולם".

מהדורת החדשות של ACT NEWS הפועלת ב-8 שפות, ובהן אנגלית, ספרדית, גרמנית ושפות נוספות, החלה לפעול לפני ארבעה חודשים ברשתות החברתיות, צברה כ-50 מליון צפיות בעולם, ומובילה כיום את מהדורות החדשות בעולם בטיקטוק.

ACT NEWS מפיקה מהדורות חדשות יומיות בנושאים אקטואליים שונים בעולם ופונה לגולשי הרשתות החברתיות, פלח אוכלוסייה עצום שנחשף פחות לחדשות באופן שוטף. כעת נותר רק לראות איך יקבלו הצופים את האווטרים כמגישי חדשות.

לצפייה באתר: https://actnews.live/